abonnement Unibet Coolblue
pi_111276153




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, en seizoen 2 wordt van 1 april t/m 3 juni uitgezonden.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.



Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: http://www.imdb.com/title/tt0944947/
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): http://www.imdb.com/name/nm1125275/
George RR Martin zelf is ook betrokken: http://www.imdb.com/name/nm0552333/





Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.

Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111276185
Vraag me af wat er met Doreah is gebeurd, we zagen enkel Irri dood op de grond liggen... (die 2 'hofdames' van Daenerys)

Durf trouwens te wedden dat het die Warlocks zijn die de draken hebben gejat.
pi_111276201
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 01:45 schreef TheHappyPrince het volgende:
Vraag me af wat er met Doreah is gebeurd, we zagen enkel Irri dood op de grond liggen... (die 2 'hofdames' van Daenerys)

Durf trouwens te wedden dat het die Warlocks zijn die de draken hebben gejat.
Waarom zie je dan maar 1 persoon op het eind? Ik denk dat het die engerd is die zichzelf kan vermenigvuldigen. Zo kon hij het hele Khal-team makkelijk uitmoorden in zijn 1tje. Trouwens weet ik best dat ie ook een Warlock is, maar je lijkt te spreken over meerdere mensen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111276209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 01:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waarom zie je dan maar 1 persoon op het eind? Ik denk dat het die engerd is die zichzelf kan vermenigvuldigen. Zo kon hij het hele Khal-team makkelijk uitmoorden in zijn 1tje.
Dat was toch de hoofd warlock? :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 04:45:09 #5
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_111277092
denk dat die zwarte vent er gewoon achter zit, hij heeft die draken gejat om Daenerys naar hem toe te sturen want nu moet ze wel.
pi_111277256
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ?? WTF IS KHAL DROGO DOOD ?? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111277269
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ??? WTF Heeft Cersie een dochter??? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111277281
Wat ik wel typisch vind is dat je (als niet boekenlezer) wel heel erg merkt dat de serie gebaseerd is op boeken en dat ze soms wel even een giant leap maken om tijd te besparen.

Zo was Sansa ineens dikke homegurrrrrrls met de hoer van Tyrion terwijl Sansa haar vorige aflevering redelijk snood behandelde. Daar zal in het boek vast een hele romantische naar elkaar toegroei periode tussen met een epische elkaar-diep-in-de-ogen-kijken-scene...

(Misschien zelfs met een beetje tong...)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:11:57 #9
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111277359
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 06:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ?? WTF IS KHAL DROGO DOOD ?? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
:')
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:31:53 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_111277463
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

TC03 is een vrouw begrijp ik
offlineM.png

Je weet niet wat dat betekent?
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:35:28 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_111277488
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef Onufriev het volgende:
Een laatste post nog voor het slapen gaan, ik wilde me er eigenlijk niet in mengen maar er was geen ontkomen aan.

[..]

Ik zeg ook niet dat het handig is, maar het lijkt er op dat sommigen aan elke zin in combinatie met boek doen alsof nu het hele verhaal verpest is. Bijvoorbeeld dat wanneer een character "in het boek beter wordt omschreven", er personen gaan klagen dat er nu gespoilerd is omdat die persoon dus een belangrijke rol gaat spelen.
Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.

De zin "dat is een goede set-up voor later" geeft al aan dat het over de toekomst gaat (onvoltooid toekomende tijd i.c.m. het woordje 'later').

Als het over de toekomst gaat, is het een spoiler, als het over het verleden gaat niet. Klaar.

Het is echt heel simpel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:54:52 #12
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_111277644
Hier zien we nog eens wat voor zielig en zwak watje Joffrey eigenlijk is.

Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:13:52 #13
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111277810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 06:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik wel typisch vind is dat je (als niet boekenlezer) wel heel erg merkt dat de serie gebaseerd is op boeken en dat ze soms wel even een giant leap maken om tijd te besparen.
Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal. :D

Het doet een beetje de grootte van het continent Westeros teniet. ;)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:34:57 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_111278080
GEEF DIE DRAAKJES TERUG! }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_111278596
We zijn trouwens alweer over de helft van het seizoen :'(
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2012 @ 09:07:18 #16
230491 Zith
pls tip
pi_111278624
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef eQuaL het volgende:
...dit was een redhead, had een ginger in m'n hoofd...
is er een verschil? :o
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 09:23:27 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_111278907
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal. :D

Het doet een beetje de grootte van het continent Westeros teniet. ;)
True, je hebt het idee dat ze allemaal vlak bij elkaar zitten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 8 mei 2012 @ 09:27:54 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_111278986
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:00:58 #19
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_111279743
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 07:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.

De zin "dat is een goede set-up voor later" geeft al aan dat het over de toekomst gaat (onvoltooid toekomende tijd i.c.m. het woordje 'later').

Als het over de toekomst gaat, is het een spoiler, als het over het verleden gaat niet. Klaar.

Het is echt heel simpel.
Die scene zat niet in het boek en zegt niets over wat er met de personen gaat gebeuren. Qua goede set-up voor later, tja misschien, misschien ook niet. Zat niet in het boek dus er is weinig over te zeggen. Ik ben eerlijk gezegd eerder benieuwd wat er uit gaat voortvloeien simpelweg omdat ik het als boekenlezer niet weet en er nu iets is wat ik nog niet kan weten. Zelfde geldt voor die laatste scene, dat is ook anders. Vraag me dus ook af wie dat gedaan heeft.
pi_111279847
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal. :D

Het doet een beetje de grootte van het continent Westeros teniet. ;)
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat ik me bij de afstanden moet voorstellen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 09:07 schreef Zith het volgende:

[..]

is er een verschil? :o
Mijn gedachte


:')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:17:37 #21
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_111280171
quote:
Slap that bitch :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:21:41 #22
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_111280281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal. :D

Het doet een beetje de grootte van het continent Westeros teniet. ;)
Ja, net als dat Theon Greyjoy het ene moment in een bootje stapt, en een aflevering later Winterfell overneemt. Da's ook best een eindje varen & marcheren.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_111280485
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 07:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je weet niet wat dat betekent?
Je weet dat de helft van FOK onterecht zichzelf als vrouw kenmerkt in profiel of juist als man? Wat er ook naast je nicknaam mag staan, kan net zo goed flauwekul zijn. Doe eens niet zo knorrig en ga je neus poederen...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:40:11 #24
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_111280794
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:04 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen enkel idee wat ik me bij de afstanden moet voorstellen.

De Wall is +/- 480 km lang, Westeros is ongeveer zo groot als Zuid-Amerika. Op z'n breedst is het 1, 500 km, en 15,000 lang
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_111280802
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 07:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.

De zin "dat is een goede set-up voor later" geeft al aan dat het over de toekomst gaat (onvoltooid toekomende tijd i.c.m. het woordje 'later').

Als het over de toekomst gaat, is het een spoiler, als het over het verleden gaat niet. Klaar.

Het is echt heel simpel.
Weet je wat nog simpeler is? Niet meer steigeren om voorspelbare spoilers. Klaar.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111280936
Echt...heb ik ineens een half topic gemist over alleen maar dramatisch spoilergezeik? Waar is Jerry Springer? En waarom staat dit topic dan niet in ONZ? :')
Ik blijf hier maar weg denk ik, als dat zo doorgaat.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:47:54 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111281032
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Weet je wat nog simpeler is? Niet meer steigeren om voorspelbare spoilers. Klaar.
Reageer er zelf dan ook niet steeds op :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_111281757
Kan iemand mij helpen herinneren wat er in seizoen 1 met Benjen Stark gebeurd is? In m'n herinnering ging hij in z'n eentje ergens heen, en ging die groep van Jon achter hem aan. Maar hij leeft toch nog wel?
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:10:30 #29
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_111281786
een stukje terug gelezen, vind wel dat tc03 gelijk heeft maargoed:

weer een fantastische aflevering, er is eigenlijk geen enkel verhaal dat me niet kan boeien. Mooi dat Robb meteen zegt dat ie theon zelf de kop afhakt, smerige verrader. Jammer dat die wildling hem niet even de keel doorsneed voor ze ervandoor ging. Ben wel benieuwd wie de draakjes heeft, ik schat zo in dat het die vreemde kale gast is uit de vorige aflevering die zichzelf kon vermenigvuldigen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:13:30 #30
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_111281886
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:09 schreef Timm-E het volgende:
Kan iemand mij helpen herinneren wat er in seizoen 1 met Benjen Stark gebeurd is? In m'n herinnering ging hij in z'n eentje ergens heen, en ging die groep van Jon achter hem aan. Maar hij leeft toch nog wel?
de groep waar hij mee was hebben ze volgens mij dood terug gevonden, of waren dat die doden wat weer opstonden en Snow te lijf gingen? iig hebben de Benjen Stark niet terug gevonden en besloten ze om hem te gaan zoeken. Volgens mij :p
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:20:17 #31
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_111282106
De ondoden waren inderdaad Benjens maten, maar Benjen zelf was er niet bij en omdat er toch al gerommel was met de Wildlings ten noorden van de Wall besloot Mormont dat ze nu maar eens met grote middelen (lees: iedere beschikbare man) moesten gaan kijken wat er daar in vredesnaam allemaal gaande is.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:26:12 #32
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111282339
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 09:05 schreef Onufriev het volgende:
We zijn trouwens alweer over de helft van het seizoen :'(
Tering dat gaat snel :'( Dalijk weer een Jaar pauze?
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:31:46 #33
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111282581
Sorry hoor maar TC03 is niet degene die er steeds over door gaat. Vind de rest meer zeikerig overkomen. Kloothommel denkt dat hij de leukste thuis is
O)))
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:36:20 #34
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111282766
Quote van Robert tegen Ned tijdens S01, net voordat Lady werd afgemaakt

Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:39:49 #35
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111282895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 06:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ?? WTF IS KHAL DROGO DOOD ?? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Jij weet alle details en verhaallijntjes nog na een jaar nog wel zeker
O)))
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:40:27 #36
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_111282925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:39 schreef arucard het volgende:

[..]

Jij weet alle details en verhaallijntjes nog na een jaar nog wel zeker
Ja. En tevens heeft TC03 gelijk.
pi_111282959
Hopelijk krijgt Joffrey die draakjes in handen, lijkt me een geweldig duo.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:52:30 #38
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_111283449
Ik vind Tywin zo goed gecast hé _O_ . Wat een eindbaas. De Lannisters mogen van mij alles wel winnen.

Wel meer Jaime in de serie graag.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:04:17 #39
133369 Jivis
Critikut
pi_111283906
Met afstand de beste aflevering van het seizoen :).

En TC03 heeft gelijk.
Amen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:04:57 #40
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111283945


BAM
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:06:58 #41
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111284024
Wat zou die acteur die Joffrey speelt denken? "Cool, ik mag een grote rol in een HBO serie spelen", wordt hij continu gebitchslapt door een dwerg en ondergegooid met poep
O)))
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:11:19 #42
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111284172
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:06 schreef arucard het volgende:
Wat zou die acteur die Joffrey speelt denken? "Cool, ik mag een grote rol in een HBO serie spelen", wordt hij continu gebitchslapt door een dwerg en ondergegooid met poep
_O-

------------

Eindbaas O+



-------

Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_111284257
Wat een verhaallijnen.

Wat een serie.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:14:11 #44
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_111284264
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:11 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

_O-

------------

Eindbaas O+

[ afbeelding ]
Goede bazin

die laatste pic is herkenbaar
♔ KoningenUitGroningen ♔
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:15:41 #45
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111284308
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:14 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Goede bazin

die laatste pic is herkenbaar
Ik houd wel van mannen die luisteren >:)
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_111284327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:15 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Ik houd wel van mannen die luisteren >:)
Ik hou wel van vrouwen die denken dat een man luistert... >:)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:16:49 #47
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111284342
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:16:52 #48
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_111284343
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 06:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ?? WTF IS KHAL DROGO DOOD ?? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
punt 1 spoiler aan voor sommige

punt 2 ja, haters' gonna hate
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:21:35 #49
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111284476
Behoefte aan een link naar een Reddit die wat extra licht schept op de afgelopen aflevering, door het met het boek te vergelijken, en extra dingen uitgelegd. ??

Opzich geen spoilers, gewoon extra info
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:26:21 #50
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_111284630
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:21 schreef Wihakayda het volgende:
Behoefte aan een link naar een Reddit die wat extra licht schept op de afgelopen aflevering, door het met het boek te vergelijken, en extra dingen uitgelegd. ??

Opzich geen spoilers, gewoon extra info
Op reddit wordt je al snel dood gegooid met spoilers. Zeker als het de gameofthrones sub is, bij hbogameofthrones valt het wel mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')