quote: Op maandag 7 mei 2012 20:36 schreef bobbernaut het volgende:Zoals tt zegt. HAR HAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. There was a blind spot in my head, a bullet-shaped hole where the answers should be. Call it denial. I wanted to dig inside my skull and scrape out the pain.Werkzaam bij TJV Corporation™
quote: Op maandag 7 mei 2012 20:36 schreef drumstickNL het volgende:kut bobber; ik had de meest epische TT ooit kom jij aanzetten met je aids hoofdje
quote: Op maandag 7 mei 2012 20:37 schreef Timwonnacott het volgende:[..]Jij schavuit!
quote: Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef MineraalWater het volgende:Doe deze bob in op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedaan! Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:Ik moest voor het eerst om je lachen! :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op maandag 7 mei 2012 20:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:Je zou ze stuk voor stuk wel doen.Tegelijk ook wel.
quote: Op maandag 7 mei 2012 20:50 schreef MineraalWater het volgende:Ariana Grande - Put Your Hearts Up
quote: Op maandag 7 mei 2012 20:53 schreef TJV het volgende:[..]Die op 0:45Deze op 1:284 Non Blondes - What's Up
quote: Op maandag 7 mei 2012 20:54 schreef MineraalWater het volgende:[..]Ja dacht ik ook meteen aan, Maarja dat is net zoals dit:Jason Derulo - Don't Wanna Go Home (Official Video)