In 1 woord;
nep-De manier hoe ze met elkaar omgaan; probeer maar eens goed op de gezichten van omstanders te letten als iemand begint te janken; NIEMAND WEET WAT IE MOET DOEN en uiteindelijk ALS iemand wat medeleven wilt tonen dan zie je ze zo krampachtig een hand op de schouder leggen terwijl de woorden ''hey! het is goed joh'' uit hun mond rollen.
-De manier hoe ze hun ''gevoelens'' verwoorden; alsof ze die ''persoonlijke'' gevoelens letterlijk uit hun hoofd hebben geleerd uit een goed geschreven roman.
-De manier waarop ze vechten; ''hou toch eens op mm man!'' en dan die zielige stem erbij.
-Als je ze tegen etenstijd bezoekt dan mag je gerust op de gang wachten terwijl ze hun maaltijd nuttigen en dan hoor je ''lekker he die toetje, mogen we gerust wat vaker halen''.
- Het feit dat ze je zelfs hun 5 cent komen terugvragen.
-Tijdens nieuwsuitzendingen hoor je ze over het midden-oosten zeggen ''gooi daar gewoon een bom op joh; zijn we af van het gezeik''.
-Het zijn betweters; ze denken het altijd beter te weten dan een ander ook al is hun kennis minimaal. zelfbenoemde allround experts. even serieus; WANNEER hoor je een kaaskop zeggen ''daar weet ik niet zoveel van'' of ''zover reikt mijn kennis niet'' of ''ik weet het niet'' OP EEN NORMALE NEUTRALE TOON dus niet met die speciale intonatie netalsof ze LEERGIERIG ZIJN en het toevallig net niet weten.
Eigenlijk hebben de huidige kaaskoppen alleen maar een grote bek en een grote facade; als er ooit een 3de wo uitbreekt dan sterven zij als eerste uit. Een stuk anders dan jullie grootvaders die landen hebben gekoloniseerd en mensen hebben uitgeroeid.