abonnement Unibet Coolblue
pi_116113843
http://www.ijshockey.com/(...)t-over-naar-den-haag

Nick de Jong => HYS

Goede verdediger, maar de laatste jaren toch vaak geblesseerd geweest.
pi_116115573
Morgen om 17.00 wordt de 6e en laatste import van Geleen bekend gemaakt.
Flesje bier
pi_116116338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef Gezicht het volgende:
Morgen om 17.00 wordt de 6e en laatste import van Geleen bekend gemaakt.
Ben benieuwd. Ik hoorde dat HYS een speler met NHL-ervaring op het oog heeft. Mij lijkt dat Selivanov nog wel een leuk netwerkje heeft.
pi_116234429
Via .com:

Het is twijfelachtig of aanvaller Shawn Collymore komend seizoen in actie komt bij Geleen Eaters. De Canadese forward blijkt recent ook een contract te hebben getekend bij Cornwall River Kings uit de LNAH.
Voorzitter Jack America van Geleen zegt tegenover IJshockey.com ontstemd te zijn over de ontwikkeling. 'Ik heb op 31 juli nog contact met hem gehad om te vragen van welke luchthaven hij wilde vertrekken. We hebben hem recent zijn vliegtickets toegestuurd en zijn bezig met zijn vergunningen. Een paar dagen geleden stuurde hij ineens een e-mailtje dat hij onder zijn contract vandaan wil. Dat kan natuurlijk niet.'

Collymore was een belangrijke speler in de kampioensploeg van Geleen. De voormalige draftpick van de New York Rangers had 32 goals en 31 assists in 47 wedstrijden voor Eaters. Al kort na het seizoen tekende hij een overeenkomst met Geleen voor het nieuwe jaar. Bij de presentatie van Mike Looby eerder deze week werd dan ook gemeld dat het contigent buitenlanders voor Geleen vol was.

Bijkomend probleem voor Eaters is dat de liga waar Collymore heeft getekend, de als vechtliga bekendstaande LNAH, waarschijnlijk niet is aangesloten bij de IIHF, waardoor er geen internationale transfer nodig is voor de overgang van de aanvaller. Cornwall is een nieuw team in de liga en de enige ploeg in Engelstalig Canada. Het is de voormalige Windsor Wild.

Eaters heeft de hoop dat Collymore nog terug gaat komen opgegeven en gaat op zoek naar een vervanger. Men hoopt nog wel een deel van de kosten terug te krijgen.

|:(
Flesje bier
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:08:25 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116234928
hmz, ik weet niet hoor ... voor een aanvaller als Colleymore lijkt me de Nederlandse competitie toch een leukere plek om te hockeyen al is dit voor hem natuurlijk wel dichter bij huis (en het zal misschien beter betalen?)

lijkt me iig niet zo'n vechtersbaas tenzij ik iemand anders voor ogen heb

de manier waarop is iig een beetje jammer -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116239389
Het is inderdaad meer een tactisch brein dan een fysieke ijshockeyer. Ik denk dat spelers als Collymore, McDonald, Phil Aucoin en TJ Caig beter tot hun recht komen in Nederland. Die zijn dan de koning te rijk hier. Caig komt er ook weg met zijn egoïstische speelstijl.
pi_116242582
Vind het erg jammer dat het zo moet lopen met Collymore. Maar goed, het bestuur van Eaters heeft nog 3 weken om een vervanger te zoeken, en ik denk dat dat met Danny Cuomo wel goed moet komen.
Flesje bier
pi_116263849
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:38 schreef Gezicht het volgende:
Vind het erg jammer dat het zo moet lopen met Collymore. Maar goed, het bestuur van Eaters heeft nog 3 weken om een vervanger te zoeken, en ik denk dat dat met Danny Cuomo wel goed moet komen.
Nou ja, het is een beetje schering en inslag zo lijkt het. Burkholder zou eerst naar Heerenveen gaan, maar heeft nu in China getekend.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 19:39:43 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116356575
beelden Tilburg Trappers vs Belfast Giants:
http://www.u.tv/Sport/Gia(...)3a-87c5-13025dcfceb1

Belfast wint met 5-4 in overtime
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116387458
Mitch Bruijsten => Eaters.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 17:26:35 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116388624
nette deal voor all involved _O_

goed nieuws voor Oranje?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116390469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:26 schreef sp3c het volgende:
nette deal voor all involved _O_

goed nieuws voor Oranje?
Hij zal in ieder geval komend seizoen wel beschikbaar zijn, als ie dan ten minste fit is. Of Dalhuisen en Nardo vrij kunnen krijgen is altijd maar de vraag.
pi_116398732
Amsterdam trekt zich terug. We houden dus nog maar zes teams over. -O-
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 21:43:05 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116399253
dude -O-

edit: 5 Nederlandse ploegen in de eredivisie :'(

lijkt me hoog tijd voor drastische maatregelen want 10x per jaar HYS vs Tilburg etc. zie ik niet zo zitten!

maximaal 2/4 imports en een salary cap?
dan ligt het niveau maar wat lager voorlopig maar als je daarvoor in ruil ineens 10/12 ploegen hebt die de competitie kunnen veroorloven dan zie ik dat toch liever dan wat we deze gammele constructie in stand proberen te houden

[ Bericht 36% gewijzigd door sp3c op 04-09-2012 21:56:11 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 22:02:36 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116400511
en stap is de 21ste eeuw in ofzo, laat iedere ploeg investeren in een stuk of 10 redelijke webcams en een tablet voor een wannabe regisseur en stream die beelden gratis op youtube

van Studio Sport hoef je het niet te verwachten }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116400602
Was helaas al langer bekend ja ;(
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 22:14:13 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116401283
5 voor 12 hoor vind ik

ik zeg afbreken en opnieuw beginnen volgend seizoen (nu geen tijd meer voor)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116424755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef sp3c het volgende:
dude -O-

edit: 5 Nederlandse ploegen in de eredivisie :'(

lijkt me hoog tijd voor drastische maatregelen want 10x per jaar HYS vs Tilburg etc. zie ik niet zo zitten!

maximaal 2/4 imports en een salary cap?
dan ligt het niveau maar wat lager voorlopig maar als je daarvoor in ruil ineens 10/12 ploegen hebt die de competitie kunnen veroorloven dan zie ik dat toch liever dan wat we deze gammele constructie in stand proberen te houden
Word inderdaad tijd dat ze wat gaan ondernemen!
Eigenlijk kijken we al jaren naar een niet Nederlands nivo met al die buitenlanders.
De meesten clubs kunnen door de hoge kosten hun hoofd niet meer boven water houden en moeten wel terug naar de eerste divisie.
Maar wat maakt dat uit? als iedereen dat doet en met minder buitenlanders, word de toegang weer goedkoper dus weer meer supporters !
Liever iets minder nivo met lekkere volle ijsbanen en de spanning komt vanzelf weer terug!

Peter
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 23:41:35 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116443819
het is ook gewoon interessanter met meer teams, als ik 4x Den Haag heb zien winnen van Amsterdam dan skip ik de overige 4 wedstrijden tegen Amsterdam

ik denk echt dat we nog verder terug moeten qua imports en ook de contributie van de bond voor de eredivisie moet omlaag tot het weer betaalbaar is voor iedereen

stel we dromen van twaalf ploegen, imo iets waar de bond op moet mikken, dan krijg je:

poule 1
Tilburg
Eindhoven
Den Bosch

poule 2
Geleen
Nijmegen
Utrecht

poule 3
Zoetermeer
Den Haag
Dordrecht

poule 4
Heerenveen
Groningen
Amsterdam

speel je 3 speelrondes in de eigen poule en 1 in de hele league voor 40 wedstrijden gevolgd door playoffs (eerste 2 gaan door) laatsten spelen een competitie voor de rode lantaarn

dan heb je een interessante competitie met veel regionale wedstrijden (behalve voor Amsterdam) zodat het voor de fans ook leuker/makkelijker is om de uitwedstrijden mee te pakken

ik denk dat je dat voor elkaar moet proberen te krijgen, als het niveau daarvoor (drastisch) omlaag moet en er bv minder imports ingehuurd mogen worden dan vind ik dat prima ... kijken we wel weer naar als elk team gemiddeld 500 toeschouwers op de tribune heeft zitten en er landelijke aandacht voor de sport is

edit:
3 poules van 4 + een Belgische poule met Herenthals, Leuven, Turnhout en Deurne?

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 05-09-2012 23:54:13 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 23:49:28 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116444121
nou ok, ik kan niet meer rekenen, niet 40 wedstrijden maar iig een heleboel tegen een heleboel verschillende tegenstanders en met een heleboel regionale (hopelijk) grudgematches

en investeer in webcams voor in de hal met een stukje software en stream die wedstrijden voor een euro

lijkt mij win
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 23:50:04 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116444147
en maak gvd is wat reclame |:(
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116448905
ja reclame, zelfs daarheen je al sponsoren voor nodig.
Hoorde laatst een verhaal wat die 30 van kartonnen borden kosten die langs de weg staan.
Zelfs daar schrik je al van hahaha.

Maar jongens het is echt ook een hele dure sport, me zoontje speelt zelf ook ijshockey.
Dus tijdens vergaderingen van de vereniging hoor je ook veel, maar alleen al de prijzen van het ijs reizen de pan uit.
Zelfs voor jeugd teams zoeken we al sponser, dat betekend dat de 600 euro contributie gewoon weg al niet meer genoeg is.
en praat dan nog maar over 3 trainings uurtjes per week en een wedstrijdje in het weekend.
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 11:16:01 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116452829
was toen ik nog speelde niet anders alleen kregen wij 2 uur training per week en een wedstrijd maar er waren toen ook al sponsoren nodig

maar er moet wel wat gebeuren, zolang de sport onbekend blijft is het heel moeilijk voor de clubs om te groeien qua leden wat wel nodig is om de kosten te drukken en voor sponsoren is het niet interessant om hun naam eraan te verbinden omdat de tribunes leeglopen

begin met zelf beelden te schieten voor op Youtube en ga is met BNN praten want die zijn jong en rebels enzo en ijshockey lijkt me goed passen bij dat imago, levert de bond zelf de beelden aan (free of charge) en dan hoeven ze er alleen nog een paar knappe blonde verslaggeefstertjes naast te zetten voor een half uur ijshockey per week
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116489075
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef sp3c het volgende:
was toen ik nog speelde niet anders alleen kregen wij 2 uur training per week en een wedstrijd maar er waren toen ook al sponsoren nodig

maar er moet wel wat gebeuren, zolang de sport onbekend blijft is het heel moeilijk voor de clubs om te groeien qua leden wat wel nodig is om de kosten te drukken en voor sponsoren is het niet interessant om hun naam eraan te verbinden omdat de tribunes leeglopen

begin met zelf beelden te schieten voor op Youtube en ga is met BNN praten want die zijn jong en rebels enzo en ijshockey lijkt me goed passen bij dat imago, levert de bond zelf de beelden aan (free of charge) en dan hoeven ze er alleen nog een paar knappe blonde verslaggeefstertjes naast te zetten voor een half uur ijshockey per week
Ik les net dat het 1e divisie team van HYS in oktober een bekerwedstrijd in Utrecht moet spelen omdat er dan nog geen ijs in De Uithof ligt.

De Uithof. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')