woensdag 9 mei 2012 @ 04:13:19 #101
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111321459
registreer om deze reclame te verbergen
Vroeger waren die bots pas echt geniaal , wist precies waar ze langs liepen en recallde 2 meter verder bij wijze van , en af en toe liep er een midden in je base
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  woensdag 9 mei 2012 @ 04:14:45 #102
307509 Keselo
Wij verspreiden De Waarheid
pi_111321465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

let ff op je taal man je bent toch geen straatmarokkaan of wat...
:D

Man wat een diamantjes post jij.
pi_111324421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 04:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

:D

Man wat een diamantjes post jij.
Wat is er erg aan dat hij aangeeft dat iemand op zijn woorden let? Misschien omschrijft hij het niet goed, maar ik geef hem wel gelijk dat hij jajong aanspreekt op zijn taalgebruik, geen problemen mee ;)
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:07:44 #104
230491 Zith
Is subcriptio est latin.
pi_111324590
Zou echt wat betere bots willen, moet prima mogelijk zijn
Op zaterdag 21 januari 2012 13:17 schreef waht het volgende:
En atheïsten zijn arrogant. Einde discussie.
pi_111324881
Moeten ze de AI al omgooien, ligt hun prioriteit niet atm

Als je tegen betere bots wil moet je aan je elo werken ;)
pi_111325028
Wie wil er nou een betere AI? Tijd die ze daarin steken, hadden ze ook in bugfixes, de stealth rework of een nieuwe 5 vs 5 map kunnen investeren.
LIF / Tabakspijpen | Poe's wetje | As a dog returns to his vomit, so a fool repeats his folly | Mijn naampje | Een waar woord | Nog een waar woord | Farmville buddies | MSCHOL KAN ZICH NIET RUKKEN
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:28:15 #107
341649 Lamabal
Wat kijk je
pi_111325138
Haha deze vond ik wel vet :D

4115972_460s_v1.jpg

[ Bericht 8% gewijzigd door Lamabal op 09-05-2012 10:54:46 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:47:42 #108
93076 BaajGuardian
tof. (tevens single > pm)
pi_111325667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 04:08 schreef Keselo het volgende:

[..]

Master een champion in 2 dagen, kom op :')

Als je een champion echt wilt masteren gaan er minstens 200 games tegen aan.
nou bij mij niet, karma in 2 dagen gemastered, lux in 1, en nu zilean in 2.
Ik verzin het niet, heb ze gewoon erg snel door, mischien omdat ik nooit simpele champs speel zoals de meeste ad carry's etc, ben meer van de underdog.

Mischien ook wel omdat ik al sinds mn 4e levensjaar game. :p
Wil je mijn retro vg en klassieke muziek volgen?
http://calamaistr.newgrounds.com/follow
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:55:56 #109
341649 Lamabal
Wat kijk je
pi_111325941
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nou bij mij niet, karma in 2 dagen gemastered, lux in 1, en nu zilean in 2.
Ik verzin het niet, heb ze gewoon erg snel door, mischien omdat ik nooit simpele champs speel zoals de meeste ad carry's etc, ben meer van de underdog.

Mischien ook wel omdat ik al sinds mn 4e levensjaar game. :p
Oh jeetje. Nu noem je ook moeilijke champs op hoor :@

En niet overdrijven. Je mastert je champ als je ook tegen alle champs gespeeld hebt. Elke tegenstander vereist wel een andere speelstijl.
pi_111326266
ja hé ho eens even, een champion spelen en snappen lukt de meeste redelijke tot ervaren spelers doorgaans al vanaf de eerste game ermee.

Tooltips lezen en ranges aanleren doe je de eerste game gewoon al meteen. Effectiviteit en manakosten e.d. van abilities vergelijken om te begrijpen wat je wanneer moet levelen is een proces dat daarna wel een poosje duurt voor de meeste champs, maar tien games ermee maximaal moet genoeg zijn om iemand te leren kennen. Tegen de meeste 'nieuwe' champs heb je toch al wel vaker gelaned, een beeld van iemand moet je al hebben. Helemaal als je 2k elo bent.

Garen master je doorgaans tijdens het laadscherm. Makkelijke topchamp. 14.gif
LIF / Tabakspijpen | Poe's wetje | As a dog returns to his vomit, so a fool repeats his folly | Mijn naampje | Een waar woord | Nog een waar woord | Farmville buddies | MSCHOL KAN ZICH NIET RUKKEN
pi_111326354
Ga er maar niet tegenin, Baaj vind zichzelf de beste, niet voor rede vatbaar, doe je niets aan. Soort van Geert Wilders van LoL, waarschijnlijk ook blond.

Baaj je bent geweldig.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:30:25 #112
93076 BaajGuardian
pi_111327197
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:55 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Oh jeetje. Nu noem je ook moeilijke champs op hoor :@

En niet overdrijven. Je mastert je champ als je ook tegen alle champs gespeeld hebt. Elke tegenstander vereist wel een andere speelstijl.
ik speel al best wel lang dus ik ken alle speelstijlen van elke champs, ik ken hun range van elke skill en hun dmg ratios uit mn kop.

Zonet even vs ai intermediate gedaan met sona, lang geleden dat ik die speelde.
Krijg meteen te horen nadat we de enimi nexus mollen "man you rock with sona"
was wel leuk, lanede met iemand die voor het eerst cait speelde, had brutalizer als 1ste item, ik zei toen dat ie vampiric scepter moest kopen voor BT, ik kocht daarnaast zekes voor em, beiden 0 deaths, hij 30k ik 29 assists, in endgame screen zei hij nog dat 29 van zn 30 kills van mij waren heh.

Dan doe je je support job dus goed. (alhoewel ik ook niet hoefde te warden natuurlijk, maar had wel 5x gper10 (1x via runes, 1x via masteries, phil,kages,hog) dus het geld stroomde binnen als poep in het riool.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:33:26 #113
341649 Lamabal
Wat kijk je
pi_111327344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik speel al best wel lang dus ik ken alle speelstijlen van elke champs, ik ken hun range van elke skill en hun dmg ratios uit mn kop.

was wel leuk, lanede met iemand die voor het eerst cait speelde, had brutalizer als 1ste item, ik zei toen dat ie vampiric scepter moest kopen voor BT, ik kocht daarnaast zekes voor em, beiden 0 deaths, hij 30k ik 29 assists, in endgame screen zei hij nog dat 29 van zn 30 kills van mij waren heh.

Dan doe je je support job dus goed. (alhoewel ik ook niet hoefde te warden natuurlijk, maar had wel 5x gper10 (1x via runes, 1x via masteries, phil,kages,hog) dus het geld stroomde binnen als poep in het riool.
So what. Ik speel ook al aardig lang. Betekent ook niet dat ik alles gelijk kan masteren. In 2 dagen kun je wel alles uit je kop weten en de range etc. Maar je spel varieert gewoon omdat je steeds andere spelers krijgt. Ga maar is ranked doen en hoe hoger je komt hoe moeilijker het word.
pi_111327385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Stopped reading after vs AI
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:38:19 #115
93076 BaajGuardian
pi_111327533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:33 schreef Lamabal het volgende:

[..]

So what. Ik speel ook al aardig lang. Betekent ook niet dat ik alles gelijk kan masteren. In 2 dagen kun je wel alles uit je kop weten en de range etc. Maar je spel varieert gewoon omdat je steeds andere spelers krijgt. Ga maar is ranked doen en hoe hoger je komt hoe moeilijker het word.
niet iedereen is gelijk vriend, en ik heb veel ranked gespeeld, eerst met rl vrienden die voornamelijk stoned en dronken waren in season 1 en firstblood weggaven als een medaille bij de avondvierdaagse, daarna in season 2 met de geweldige double elo 10 waardoor je in 1400 elo dus nog 800 elo scrubbies tegen kwam die nieteens wisten wat een ward deed laat staan er kochten en de support de schuld gaven dat toplane niet warded was en vervolgens gingen intentional feeden/afken omdat ze hun eigen lane verloren. tugud gg.

Ik speel daarom geen ranked meer, al tijden niet meer gedaan, ranked is insert rl voor elo wat in grote lijnen nietszeggend is tenzij je perma hard carry's speelt en veel tijd er in 'wilt steken, speel zelf gewoon vaak met 2k+ elo vrienden tegen andere 2k elo's in normals en customs zoals arab/aram/casted scrims, etc.

Wat variatie betreft, het hele spel kun je opdelen in een aantal punten:
map awareness, team comp, lane comp en synchroniteit.

Map awareness is taak van iedereen maar vooral de support, veel de blik op de map houden, waarom de support? omdat de support niet bezig is met cs farmen.

team comp wil zeggen of je een goeie teamfightability hebt, een goeie mix tussen burst, aoe en sustain dus.

lane comp wil zeggen een bot lane (+ jungler) en top lane (+jungler) combo die qua aura en cc werkt.

Je kunt bijvoorbeeld niet evenveel met een nunu+sivir combo als je zou kunnen met een taric/leona + sivir combo. en ook een urgot+sona is niet zo effectief als een urgot+soraka.

synchroniteit heeft met communicatie te maken, als je zonder TS3 speelt moet je steeds typen en pingen en is niet altijd duidelijk voor het team wtf de bedoeling is, met communicatie kun je synchroon als 1 bewegen en veel effectiever invaden/initiaten/b etc.

[ Bericht 24% gewijzigd door BaajGuardian op 09-05-2012 11:44:55 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:47:26 #116
341649 Lamabal
Wat kijk je
pi_111327892
Hele lap tekst maar je lult erover heen. Dat betekent nog niet dat je je champ mastert in een paar dagen.

Oh en dat ze stoned waren en dronken etc hoef ik allemaal niet te weten. Boeit me niet echt
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:52:22 #117
93076 BaajGuardian
pi_111328071
Alsof mij jou wat boeit, je hebt zeker net een ranked verloren, stuck in elo hell etc.. dat je zo zit te spugen.

Dit is een forum en als je geen lappen text wilt lezen dan ga je maar naar 9gag oid.

Anyways hier is het screentje van de (ja!) vs ai.
http://img215.imageshack.us/img215/5022/yourockwithsona.png (copy/paste deze link)
als dat een probleem is klik je maar niet, en for the record ik won de meeste rankeds die ik solo/duoq speelde met een andere rl vriend van me, dan ging ik meestal solo top met leona, (pre buff) shen, maokai of mundo en hij jungle met shaco of mid met kart.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:52:38 #118
97510 P8
Je mag me ook Patrick noemen
pi_111328081
Dit spel stoned spelen is trouwens verdomde lastig. Wel een aanrader imho.
Mijn hedonisme uit zich in pessimisme.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:53:30 #119
93076 BaajGuardian
pi_111328108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef P8 het volgende:
Dit spel stoned spelen is trouwens verdomde lastig. Wel een aanrader imho.
nou ik team iig niet met mensen die dronken/stoned/onderdepep/heroinejunk oid zijn want dan weet ik het wel weer, firstblood in min2 weggeven met teemo oid.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:54:00 #120
341649 Lamabal
Wat kijk je
pi_111328128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Alsof mij jou wat boeit, je hebt zeker net een ranked verloren, stuck in elo hell etc.. dat je zo zit te spugen.

Dit is een forum en als je geen lappen text wilt lezen dan ga je maar naar 9gag oid.

Anyways hier is het screentje van de (ja!) vs ai.
http://img215.imageshack.us/img215/5022/yourockwithsona.png (copy/paste deze link)
als dat een probleem is klik je maar niet, en for the record ik won de meeste rankeds die ik solo/duoq speelde met een andere rl vriend van me, dan ging ik meestal solo top met leona, (pre buff) shen, maokai of mundo en hij jungle met shaco of mid met kart.
1650 elo is elo hell? Wist ik niet. En nee hoor, ik zit gewoon rustig op school. Maar als je het niet boeit waarom reageer je dan zo fel knul?
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:57:51 #121
93076 BaajGuardian
pi_111328267
alles is elo hell fyi, elo hell is niet van - tot -
zelfs in 2k+ heb je trolls, intentional feeders, rageflamers etc.

mischien moet je ipv op fok te zitten kleppen, wat gaan leren op school.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:58:24 #122
246304 tdrone
oeeh vallende blokjes
pi_111328285
lijkt me sterk dat je een champt "mastered" in 2 dagen. Natuurlijk weet je redelijk hoe je hem moet spelen na 2 dagen maar bij masteren zie ik toch iets heel anders voor me. Ik ben met corki veel beter dan met alle andere champs die ik heb omdat ik hem zo vaak gespeeld heb en zo'n ervaring komt niet binnen 2 dagen.
Wat doe ik hier?
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:58:52 #123
97510 P8
Je mag me ook Patrick noemen
pi_111328306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nou ik team iig niet met mensen die dronken/stoned/onderdepep/heroinejunk oid zijn want dan weet ik het wel weer, firstblood in min2 weggeven met teemo oid.
Ach, aan de andere kant kun je ook ontzettend in de flow van het spel komen. Zo heb ik een keer als stonede jungler praktisch 3 lanes in mijn eentje tegengehouden. Uiteindelijk wel verloren, omdat alleen op bot 1 iemand anders zat die niet compleet faalde.

Mijn beste junglepotje van mezelf ooit imo, hoewel ik vrij weinig tijd had om te junglen.
Mijn hedonisme uit zich in pessimisme.
pi_111328324
Ik zit ergens in de onderste regionen van elo hell, maar ik ben het ook niet met je eens, hoor.

Errug lage cs trouwens, zelfs voor support en helemaal voor 2k elo. Support wil niet zeggen dat je geen cs mag pakken, dat wil alleen zeggen dat je geen cs mag pakken die je carry had kunnen hebben. Als mijn carry een seconde uit lane is, last-hit ik alsof mijn leven er van af hangt. Zou je jezelf ook eens moeten aanleren.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:59:41 #125
93076 BaajGuardian
pi_111328334
niet bij iedereen nee, bij sommigen wel, bij mij ook.

ik ken alle timers van zilean nu, kan tot op de honderste seconden alles inelkaar comboën zodat ik geen moment te lang op cd zit.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')