quote:
Op woensdag 9 mei 2012 11:33 schreef Lamabal het volgende:[..]
So what. Ik speel ook al aardig lang. Betekent ook niet dat ik alles gelijk kan masteren. In 2 dagen kun je wel alles uit je kop weten en de range etc. Maar je spel varieert gewoon omdat je steeds andere spelers krijgt. Ga maar is ranked doen en hoe hoger je komt hoe moeilijker het word.
niet iedereen is gelijk vriend, en ik heb veel ranked gespeeld, eerst met rl vrienden die voornamelijk stoned en dronken waren in season 1 en firstblood weggaven als een medaille bij de avondvierdaagse, daarna in season 2 met de geweldige double elo 10 waardoor je in 1400 elo dus nog 800 elo scrubbies tegen kwam die nieteens wisten wat een ward deed laat staan er kochten en de support de schuld gaven dat toplane niet warded was en vervolgens gingen intentional feeden/afken omdat ze hun eigen lane verloren. tugud gg.
Ik speel daarom geen ranked meer, al tijden niet meer gedaan, ranked is insert rl voor elo wat in grote lijnen nietszeggend is tenzij je perma hard carry's speelt en veel tijd er in 'wilt steken, speel zelf gewoon vaak met 2k+ elo vrienden tegen andere 2k elo's in normals en customs zoals arab/aram/casted scrims, etc.
Wat variatie betreft, het hele spel kun je opdelen in een aantal punten:
map awareness, team comp, lane comp en synchroniteit.
Map awareness is taak van iedereen maar vooral de support, veel de blik op de map houden, waarom de support? omdat de support niet bezig is met cs farmen.
team comp wil zeggen of je een goeie teamfightability hebt, een goeie mix tussen burst, aoe en sustain dus.
lane comp wil zeggen een bot lane (+ jungler) en top lane (+jungler) combo die qua aura en cc werkt.
Je kunt bijvoorbeeld niet evenveel met een nunu+sivir combo als je zou kunnen met een taric/leona + sivir combo. en ook een urgot+sona is niet zo effectief als een urgot+soraka.
synchroniteit heeft met communicatie te maken, als je zonder TS3 speelt moet je steeds typen en pingen en is niet altijd duidelijk voor het team wtf de bedoeling is, met communicatie kun je synchroon als 1 bewegen en veel effectiever invaden/initiaten/b etc.
[ Bericht 24% gewijzigd door BaajGuardian op 09-05-2012 11:44:55 ]
Wil je mijn retro vg en klassieke muziek volgen?
http://calamaistr.newgrounds.com/follow