quote: Op dinsdag 8 mei 2012 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:Hoog epicknifegehalte, pas maar op , voor je het weet zijn alle champs waar je tegen speelt ineens op!
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:Naja zelfde met nunu, morgana en kennenults bijvoorbeeld, daar wil je niet blijven staan. Dit is niet veel anders
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:[..]nunu / morg ult kun je disablen.
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 17:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:[..]wens je veel succes bij het disabelen van een morgult, once cast....
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:ik heb er nog niet tegen gespeeld, ik ben nu zilean aan het masteren, of eigenlijk heb ik em al gemasterd want ik master champs meestal in 2 dagen spelen. ;ozilean's double 5 sec slow op.
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 17:53 schreef ems. het volgende:Als de ult eenmaal gecast is kan je d'r zo hard silencen als je wil maar dat verandert niets Behalve dat ze geen zhonya's kan poppen natuurlijk.
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:[..]fyi ik deny zovaak morg ults nadat ze heeft gecast aangezien ik soraka main dus ik denk dat ik het wel ff beter weet in dit geval.Als je het goed timed kun je zelfs cassiopeia's ult disablen.
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 17:59 schreef Jajong het volgende:[..]Zie je hij weet toch alles beter.
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef ems. het volgende:Oh trouwens, TSM tegen LLL elk moment;http://solomid.net/livestream.php?s=1893
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef Zeroku het volgende:Hoezo, is dat geen goede maat van je?
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:[..]ja glitches daargelaten, de animationtime op instaults zijn er al een halfjaar niet meer. snap dat je jezelf helemaal geweldig vindt maar wat probeer je exact te bereiken met je digitale gezelfswaffel? Denk niet dat je er iemand mee impressed hier.
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 18:29 schreef Zeroku het volgende:Thedumbdeer is Reginald.
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:[..]namechange? had ik dan gemist, nou hopelijk gaat hij dan met zn arreslee tegen de grond.