quote:Geachte mevrouw V., Hartelijk dank voor uw interesse in The Trafalgar Pub!Misschien handig om een keer af te spreken in de pub?Dat gaat sneller dan op en neer mailen.
quote: Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:Kroegen (ik had informatie opgevraagd voor bruiloft)[..]Formeel zijn, wat is dat
quote: Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:[..]Puckzzz zegt het gewoon Die moet afreageren wegens nicoinegebrek
quote: Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Puckzzz het volgende:[..]Mja ik vervang de nicotine even met rose maar het is nog steeds geen nicotine en LOL @ IJS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.I have serious issues
quote: Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:Mobiel fokken is niet fijn. Veel te traag man Tot morgen ofzo!
quote: Op maandag 7 mei 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:het gaat gewoon om de maffe toonzetting van zo'n mail
quote: Op maandag 7 mei 2012 21:45 schreef Puckzzz het volgende:Proberen ze nu trouwens Angel van Thierry Mugler weer aan de man te brengen als zijnde de nieuwe geur? Die is toch al jaren oud??
quote: Op maandag 7 mei 2012 21:46 schreef princess-a het volgende:[..]Die is inderdaad oud ja! Womanity is nu in de campagnes toch?
quote: Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:hallon Priem wat kut voor je geplande reis
quote: Op maandag 7 mei 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:Arrghh.. heeft cif speciaal siroop gekocht tegen prikkelhoest... prikkelt het alle kanten op en kan ik nu helemaal niet ophouden met hoesten [..]Ahhh komt wel goed
quote: Op maandag 7 mei 2012 22:11 schreef Diconnected het volgende:Huuu hele ruzie met mama gehad net
quote: Op maandag 7 mei 2012 22:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:[..]hoezo?
quote: Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef Diconnected het volgende:[..]Geld, werk, ik, knie, alles
quote: Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef Puckzzz het volgende:Ai girls....zitten sommigen hier af en toe te katten op gebrek aan spelling van anderen. Ik lees ff vluchtig Sjaan haar blog en open 1 item om verder te lezen en kom meteen twee behoorlijke taal/grammaticafouten tegen. Ik ben ook absoluut niet perfect en ook geen taalnazi. Maar een kleine spiegel mag soms wel even he?