Omdat ik op de dag van de finale op vakantie ging heb ik helaas niet live kunnen kijken dus ik heb net m'n opname teruggekeken. Ik wist al dat Vincent had gewonnen (een paar dagen de uitslag omzeilen lukt nog wel, drie weken niet

), maar ik had ook niet anders verwacht. Vincent heeft gewoon een heel leger bakvissen met teveel beltegoed achter zich staan en daar kon Thom nooit tegenop. Wel een beetje jammer dat Dan voor Vincent koos, maar die wist natuurlijk ook wel dat deze uitslag eraan zat te komen. Ik vond Thom het beste, niet alleen bij deze finale maar ook bij de andere liveshows. Maar ach, hij heeft zichzelf nu wel mooi op de kaart gezet bij een groter publiek en hetzelfde geldt voor zijn dansers.
Welk seizoen SYTYCD USA wordt er nu eigenlijk uitgezonden? Ik had m'n hd-recorder alleen ingesteld voor 6 mei en niet voor de zondagen erna.

En is er ook nog ergens een topic voor? Ik volg SYTYCD USA helaas niet omdat mijn laptop iets te brak is voor het regelmatig downloaden van dit soort dingen.