Betaald parkeren?! En dan in Zeeland?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeuj 6,5 jaar het papiertje hier (ja, nog geen pasjes toen) Maar nog niet echt 5 jaar rij-ervaring
Fuuuuuu, vanaf 1 juni betaald parkeren hier. En vergunning aanvragen is lastig
Amsterdam tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Betaald parkeren?! En dan in Zeeland?
Oja, hiero over 2 jaar bijna 40.000 km ervaring
Oh, nouja daar is dat niet zo gekquote:
Oh hier heb ik ook zo'n vorige eigenaar gehad, heel het portier zit onderquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:07 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat Goddelijker hier mij bij kan helpen, aangezien hij de koning van de poets spulletjes, doekjes en spray'tjes is. De vorige eigenaar van m'n polo was blijkbaar blind/slechtziend want om het sleutelgat zit een hele verzameling van krasjes. Van die 'Ik kan m'n slot niet vinden, maar ik blijf lekker toch met de sleutel rond zoeken' krasjes. Wat smeer ik daar op om dat weer wat toonbaarder te krijgen?
Gister trouwens op m'n werk een ventje wat net z'n rijbewijs+auto heeft, die een prachtig verhaal zat te vertellen aan z'n even oude collega's dat hij met 180 km p.u. in 20 minuten van Rotterdam in Breda zat. Overdag, in de spits Geweldig gevoel, 18 zijn en leeftijdsgenoten alles wijs kunnen maken.
Het is dat ik geen lange blonde honden haren heb gevonden, anders zou ik zweren dat die man/vrouw in gezelschap is geweest van een blinde geleiden hond.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oh hier heb ik ook zo'n vorige eigenaar gehad, heel het portier zit onder
Of eentje met 'plakband', dan beschadig je de bekleding niet zo .quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:51 schreef vannelle het volgende:
Vorige eigenaar van onze auto had ook een hond, zeker weten!
Honden zijn lief maar die haren.......
Je kunt gewoon alle bekleding met een harde borstel gaan schrobben want er bestaat geen stofzuiger waar je dat even mee oplost.
Goed plan, de hond intapen voor ie in de auto mag!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Of eentje met 'plakband', dan beschadig je de bekleding niet zo .
Het is ook geen echte plakband . Veel zachter en liever . Ik gebruik het elke dag voordat ik de deur uit ga.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goed plan, de hond intapen voor ie in de auto mag!
Maar idd, plakband en bekleding vinden elkaar ook niet echt lief......
Een algemene kreet die verzekeraars wel in de voorwaarden hebben, in een lichtere vorm.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:51 schreef vannelle het volgende:
Vorige eigenaar van onze auto had ook een hond, zeker weten!
Honden zijn lief maar die haren.......
Je kunt gewoon alle bekleding met een harde borstel gaan schrobben want er bestaat geen stofzuiger waar je dat even mee oplost.
En wat dat 100.00km/5 jaar verhaal betreft: Dat is wat ZE zeggen, geen idee hoe ze daar bij komen maar is echt een algemene kreet.
Maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat sommigen het nooit leren en dat anderen van nature gewoon goed rijden.
Werkt dat ook voor "oudere" haren die toch wat dieper zitten?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is ook geen echte plakband . Veel zachter en liever . Ik gebruik het elke dag voordat ik de deur uit ga.
[ afbeelding ]
Geen idee . Dat kan ik ook niet testen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor "oudere" haren die toch wat dieper zitten?
En zo ja, hoe heet dit?
Volgens mij hanteren verzekeraars een leeftijdsgrens. <23 = risicogroep.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een algemene kreet die verzekeraars wel in de voorwaarden hebben, in een lichtere vorm.
Die euro is me wel een poging waard, thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee . Dat kan ik ook niet testen.
Sowieso is kattenhaar weer net iets anders als dat van een hond.
En dit heet gewoon een plakroller. Verkrijgbaar bij Hema, H&M, blokker, IKEA, etc.
Kost een euro.
Wat bedoel je precies? Contactslot?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:04 schreef Kadooosh het volgende:
Moet waarschijnlijk het contactblokje vervangen van mijn polo 2 '90, maar hoeveel kost zoiets ongeveer?
Nope het blokje wat er voor zit, tenminste op het polo forum hebben ze het daarover.quote:
Begin eens bij het begin, wat zijn de klachten precies?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:34 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Nope het blokje wat er voor zit, tenminste op het polo forum hebben ze het daarover.
Het oude slot zou ik er zogezegd weer op kunnen monteren.
Heel lang verhaal... laatste update : http://www.steilheck.nl/s(...)73781.html#msg373781quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Begin eens bij het begin, wat zijn de klachten precies?
In het forum wat jij aangaf kreeg je een link en die gaat idd over het contactslot.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heel lang verhaal... laatste update : http://www.steilheck.nl/s(...)73781.html#msg373781
Volgens mij is contactblokje hetzelfde als Contactschakelaar?
Pics:quote:The story continues... sleutel deed het niet vanwege het stuurslot(beetje stuur naar de andere kant duwen.. bekend "probleem") dus dat is normaal.
Alles erop gezet en starten en voila hij doet het!!!
Maarrrr hij loopt nu heel erg onregelmatig stationair, tot op het punt dat ik denk hij gaat uitvallen.
Heb er een stukje mee gereden(alleen al zodat de accu weer wordt opgeladen lachen ) en ook dan voel ik af en toe het gas een heel klein beetje afnemen maar het is echt bijna niets.
Geloof dat je met de verdelerkap het stationaire toerental kan regelen toch, er is daar wel aangezet dus misschien die een beetje verstellen?
Is nu maar de vraag of het geluk was of hij het nu blijft doen.
Misschien zat een kabel niet helemaal goed vast van het contactblokje ofzo.
Krijg sowieso een andere computer en ga denk ik ook het blokje vervangen.
Maar krijg het blokje er nog niet af dus wat doe ik verkeerd?
(die rode moer was ook los)
Antwoord: Nee!!quote:Geloof dat je met de verdelerkap het stationaire toerental kan regelen toch, er is daar wel aangezet dus misschien die een beetje verstellen?
Nee het toerental heeft idd niks met het niet startprobleem te maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
In het forum wat jij aangaf kreeg je een link en die gaat idd over het contactslot.
Maar ik zal de klachten ff quoten hiero:
[..]
Pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleem is me nog steeds niet helemaal duidelijk want contactslot was een voorzetje van jezelf maar deze vind ik wel speciaal en noemenswaardig:
[..]
Antwoord: Nee!!
Het beinvloed het toerental wel maar met verdraaien kun je alleen het ontstekingstijdstip veranderen.
Ik zou om te beginnen eens kijken of de verdelerkap en rotor misschien aan vervanging toe zijn.
Stuurslot uit je verhaal is een ander hoofdstuk, heeft niks met elkaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |