pi_111224795
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Gosert het volgende:

[..]

Haha nee ze is even oud hoor. Iedere downie kan nu wel raden dus dat ik 17 ben en zij dus ook.
oke, opgelost, slotje.
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
  zondag 6 mei 2012 @ 21:50:32 #27
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_111224844
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Gosert het volgende:

[..]

Haha nee ze is even oud hoor. Iedere downie kan nu wel raden dus dat ik 17 ben en zij dus ook.
Hé, hé. We hebben een leeftijd. :')
  zondag 6 mei 2012 @ 21:52:45 #28
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_111225006
Zit jij dan op een ZMLK-school dat je mensen of 17-jarige leeftijd nog muts noemt? :')
  maandag 7 mei 2012 @ 01:05:26 #29
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_111234825
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Gosert het volgende:

Ik vroeg zo: wanneer WIL je wel? Maar ja, ze kon niet dus vond ze niet zo leuk want ze wou eigenlijk wel. Toen zei ze ook dat ze het altijd vet druk had met haar studie. Daardoor vond ik het dus een ongeloofwaardig verhaal, want je kan wel met je vriendinnen wat doen maar niets met mij. Maar ze zei ook nog dat ze het wel een echt leuk idee vond. Dus dikke mindfuck.
Als ze zegt dat ze het 'altijd druk heeft met haar studie' bedoelt ze eigenlijk 'sorry, je bent het niet waard om vrije tijd aan te besteden/iets te proberen'

En ben je nu serieus aan het zeuren dat ze wel iets met haar vriendinnen kan doen en niet iets met jou? wat is dit voor 'relatieprobleem' dit is de eerste keer dat je haar mee uitvraagt, natuurlijk gaat ze haar vriendinnen niet opzij zetten voor een of andere gast die haar mee uitvraagt, hij moet zelf maar iets zien te regelen (lees; hij moet desnoods zelf maar iets afzeggen op voor een dat ze kan)

En natuurlijk presenteer ik je ook de oplossing, hard maar de waarheid. Wat je gaat doen is het volgende: je stuurt een sms waarin je de volgende punten noemt. (en zorg ervoor dat het een LANG smsje is, dus niet 140 tekens zonder klinkers omdat het anders 20 cent extra kost. Nee, je gaat hier voor meer dan dat).

1. Je verontschuldigd je voor het feit dat je haar 'muts' noemde, je zegt dat je woord gebruikt als stopwoordje maar dat je dit zonder erbij na te denken hebt gebruikt tegen haar. Hierna verontschuldig je je nogmaals kort en zegt dat je snapt dat ze het niet waardeerde. (EN DIT IS BELANGRIJK JA, want misschien denk je van 'nou huh dat mens moet niet zeuren', feit is dat dit niet uitmaakt, zo werkt het nou eenmaal met vrouwen)

2. Je zegt dat je snapt dat ze vrijdag met haar vriendinnen heeft afgesproken en dat je het jammer vind dat ze geen tijd had om iets met jou te doen.

3. Je geeft een datum en plaats voor wat jullie gaan doen of waar jullie gaan afspreken, niet bij een van jullie thuis maar ergens anders overdag. Hiermee krijgt zij het gevoel dat ze altijd weg kan gaan, wat als je bij iemand thuis afspreekt veel minder het geval is. Je zegt dat je het heel leuk zou vinden als ze ja zou zeggen, maar dat het ook goed is om nee te zeggen, en vermeld dat je wel wilt dat ze deze vraag beantwoord omdat je het anders niet meer begrijpt.

4. Je zegt dat je hoopt dat ze, ondanks ze het heel druk heeft met school, toch tijd heeft om op deze dag iets met jou samen te doen en of ze anders wil zeggen wanneer ze wel tijd heeft.

^

Hiermee moet je een heel eind komen denk ik. Het zal je in ieder geval duidelijkheid geven.

En nee geen probleem ;)
Видна́ пти́ца по полёту
pi_111288195
Meid zoeken -> date regelen -> geen reactie -> ze wil je niet -> Meid zoeken -> date regelen -> geen reactie -> ze wil je niet -> Meid zoeken -> date regelen -> geen reactie -> ze wil je niet -> Meid zoeken -> date regelen -> geen reactie -> ze wil je niet -> Meid zoeken -> date regelen -> geen reactie -> ze wil je niet ->

Zie je de structuur?
Kutjes likken doe ik graag!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:34:06 #31
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_111289169
Waarom noem je dit een 'relatie'? :')
Het leven is een toverbal.
pi_111293328
Na de eerste alinea had je moeten stoppen.

Bij vrouwen zit het zo:

Nee =Nee
Misschien =Nee
Ja =Misschien
Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:Oh god dit is mn nieuwe held op FOK!
http://mr-page.tumblr.com/
pi_111298348
Ze vindt de aandacht leuk (daarom blijft ze sms'en) maar is verder niet geïnteresseerd in je :)
pi_111301170
kom omdat je sms met haar je ken toch pinge of whats appen is gratis snapje en als je 1tje niet kan fixe ga je na volgende in je lijst fuck die ene ho die druk heb jij moet ook druk gaan krijgen heb je nergens last van
je weet wie
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:54:00 #35
207343 tomy800
Spreid vreugde op FOK :D.
pi_111309834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Gulmez het volgende:
kom omdat je sms met haar je ken toch pinge of whats appen is gratis snapje en als je 1tje niet kan fixe ga je na volgende in je lijst fuck die ene ho die druk heb jij moet ook druk gaan krijgen heb je nergens last van
Ik begrijp je helemaal enz mattie.
pi_111313495
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Gulmez het volgende:
Ik begrijp er geen zak van, leer eens Nederlands.
pi_111314530
schrijf een emotioneel verhaal hoe veel je van der houdt, Waarderen meisjes.

:')
pi_111318331
rejected
Is dat een taco of ben je gewoon blij om me te zien
pi_111323718
Wordt niks dit.
Graag of niet.
Don't make me do it..
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:30:13 #40
321922 devil157
Ergens in het noorden
pi_111409722