quote:
Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef Mishu het volgende:Beetje bleh. Zit eraan te denken om zo'n anwb snelcursus te nemen na een jaar geen rijles te hebben gehad ivm te veel teleurstellingen wat ik steeds minder kon handelen. Ik wil toch zo graag mijn rijbewijs. De druk om hem te halen is alleen te hoog, schaam me er ook voor dat ik dus steeds zakte.
Ik moet hem ooit halen maar van de pure geldverspilling word ik depri. En dan weer iedereen vertellen dat ik gezakt ben

Zit er aan te denken die snelcursus te doen en net zo lang door te gaan tot ik hem haal, maar dan in mijn eentje zonder dat mijn ouders het weten. Maarja, wat als ik dan straks heel verdrietig ben? Dan zit ik daarmee in mijn eentje...
Goh, wat klinkt dat bekent. Ik moest stoppen met rijlessen om financiėle redenen ... Ten eerste lukte het me maar niet mijn theorie te halen, ben wel vier keer daarvoor gezakt ... En op een gegeven moment waren de rijlessen er zo veel, ver buiten mijn pakket, dat ik ze niet meer kon betalen. Toen ben ik gestopt en nu zit ik nog steeds zonder.
Ik ga hem pas halen na mijn opleiding, of misschien inderdaad een snelcursus tussendoor in de zomervakantie of zo ... Maar ja, money money ...
Ik wens jou in ieder geval heel erg veel succes!

OT: Wel goed, net klaar met werk. Even lekker douchen en van mijn vrije dag genieten.