Ik moest er best even over nadenken, het onderwerp is eigenlijk een klacht maar geen zin in de typisch KLB reacties maar ik geef het een kans.
Waarom kom ik zo zelden mannen tegen die willen dansen? En dan bedoel ik niet hakken, stijldansen of slowen maar gewoon dansen. In een kroeg, op een festival, bij een bandje?
Al mijn exen vonden het niet hun ding, en sowieso kom ik maar weinig mannen tegen die er lol in hebben. Gewoon lekker los, vage moves enzo.
Eeen argument zou kunnen zijn, dat je zo stijf als een plank bent, ja dus ik ook.
Ik heb ook geen ritmegevoel maar kan me heerlijk verliezen in dansen. Het maakt me dan niet zoveel uit wat mensen van me denken, ik sta er niet eens bij stil dat er misschien mensen naar me kijken.
Maar als je dan met zo iemand ergens bent en ik voel het opborrelen, wil er aan toegeven, doe dat een beetje en zie dan dat mijn date dat totaal niet heeft is dat toch een beetje een domper op de danskriebels.
Begrijp me niet verkeerd, jullie hoeven niet geforceerd mee te dansen, dat werkt juist averechts maar ik vraag me gewoon af waar die tegenzin vandaan komt.

Mannen, waarom houden jullie niet van dansen?