abonnement Unibet Coolblue
pi_111272305
ik ga zo weer oppakken waar ik gister gebleven was.


http://www.justin.tv/rijst_van_fok
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 01:18:19 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111275714
Even kijken hoe Morrowind zich gedraagt bij het streamen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_111275785
hehe heb eindelijk een Fence. Wat een KUT quest was dat :r Al die gestolen spullen die ik achter de bar had gedumpt zijn verkocht :P
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 01:28:34 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111275898
Iemand die m'n Morrowind wil zien? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 01:40:42 #130
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111276130
Ene Lennart zit weer mee te gluren :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 01:53:29 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111276264
Tering, Morrowind knippert en flikkert als de neten tijdens het streamen _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games dinsdag 8 mei 2012 @ 09:38:24 #132
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_111279185
Skyrim al een tijd geleden gekocht, maar sinds kort eigenlijk pas serieus aan het spelen. Awesome game, alleen word ik de hele tijd keihard geowned :') Heb ook nog niet echt een uitgesproken character/skillset, meer een beetje aan het experimenteren, level 20 nu. Vraag me af of ik in high-level quests zit te kutten of er gewoon geen reet van bak.

Voorbeeld: quest Lights Out! Na die boot te hebben bezocht moet je op zoek naar de treasure in één of andere grot. Die mannetjes aan boord van die boot zijn belachelijk slap, de meeste mep ik met één hengst van mijn zwaard (gewoon ebony one-handed sword..) aan gort. Zelfde geldt voor het tuig dat in die grot zit; beetje om me heen maaien en ze vallen bij bosjes - tótdat ik bij een stukje kom waar één of andere 'Captain' zit die twee/drie keer mept met zijn warhammer (of axe) en ik ben hartstikke dood.

Voorbeeld 2: Missie Silver Hand? Die weerwolf meuk. Kill all the members of the Silver Hand. Exact zelfde verhaal als hierboven, meeste van die idiots beuk ik in no-time naar de klote, tot ik weer bij (uiteraard) de leider van the silver hand kom, die mij in een paar hengsten omlegt.

Voorbeeld 3: misc. quest, doodt alle vampieren in één of andere cave. Je raadt het nooit: alle vampieren liggen in een kwestie van seconden face-down, behalve uiteraard de vampier-eindbaas. Paar keer boos kijken en ik kan weer opnieuw laden.

De meeste bazen haal ik uiteindelijk wel maar dan moet ik allerhande chickenshit tactieken gebruiken terwijl ik gewoon head-on wil.

Waarschijnlijk is mijn character niet goed gebalanced, gebruik nauwelijks magic. Wat ik wel vaag vind, is dat ik 75% van de level-ups investeer in mijn health en een fixe investering in heavy armor met 3/5 juggernaut perks heb. Waarom ben ik in twee klappen dood, zijn dit high-level stukjes of zuig ik gewoon hard? :') Wat ik helemaal retarded vind is dat ik Dragons echt uitlach, totaal geen uitdaging tot nu toe (stuk of 6 geslayed) maar met een bandit leader o.i.d. krijg ik 't moeilijk :P

Speel op difficulty Adept, had 'm zelfs naar Apprentice gezet bij die vuurtoren-missie en verloor alsnog :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_111280143
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 09:38 schreef 2dope het volgende:
Skyrim al een tijd geleden gekocht, maar sinds kort eigenlijk pas serieus aan het spelen. Awesome game, alleen word ik de hele tijd keihard geowned :') Heb ook nog niet echt een uitgesproken character/skillset, meer een beetje aan het experimenteren, level 20 nu. Vraag me af of ik in high-level quests zit te kutten of er gewoon geen reet van bak.

Voorbeeld: quest Lights Out! Na die boot te hebben bezocht moet je op zoek naar de treasure in één of andere grot. Die mannetjes aan boord van die boot zijn belachelijk slap, de meeste mep ik met één hengst van mijn zwaard (gewoon ebony one-handed sword..) aan gort. Zelfde geldt voor het tuig dat in die grot zit; beetje om me heen maaien en ze vallen bij bosjes - tótdat ik bij een stukje kom waar één of andere 'Captain' zit die twee/drie keer mept met zijn warhammer (of axe) en ik ben hartstikke dood.

Voorbeeld 2: Missie Silver Hand? Die weerwolf meuk. Kill all the members of the Silver Hand. Exact zelfde verhaal als hierboven, meeste van die idiots beuk ik in no-time naar de klote, tot ik weer bij (uiteraard) de leider van the silver hand kom, die mij in een paar hengsten omlegt.

Voorbeeld 3: misc. quest, doodt alle vampieren in één of andere cave. Je raadt het nooit: alle vampieren liggen in een kwestie van seconden face-down, behalve uiteraard de vampier-eindbaas. Paar keer boos kijken en ik kan weer opnieuw laden.

De meeste bazen haal ik uiteindelijk wel maar dan moet ik allerhande chickenshit tactieken gebruiken terwijl ik gewoon head-on wil.

Waarschijnlijk is mijn character niet goed gebalanced, gebruik nauwelijks magic. Wat ik wel vaag vind, is dat ik 75% van de level-ups investeer in mijn health en een fixe investering in heavy armor met 3/5 juggernaut perks heb. Waarom ben ik in twee klappen dood, zijn dit high-level stukjes of zuig ik gewoon hard? :') Wat ik helemaal retarded vind is dat ik Dragons echt uitlach, totaal geen uitdaging tot nu toe (stuk of 6 geslayed) maar met een bandit leader o.i.d. krijg ik 't moeilijk :P

Speel op difficulty Adept, had 'm zelfs naar Apprentice gezet bij die vuurtoren-missie en verloor alsnog :')
Als je level 20 bent en je kunt die quests niet lekker spelen, denk ik dat je uit balans bent. Of te weinig stamina = bijna geen powerhits en blokken helpt dan ook niet echt.

Neem je wel genoeg potions mee ? Gebruik je wel powers en shrines ?
pi_111281451
Als je alleen destruction gebruikt hoef je toch geen stamina?
  Eindredactie Games dinsdag 8 mei 2012 @ 11:03:03 #135
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_111281511
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:16 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Als je level 20 bent en je kunt die quests niet lekker spelen, denk ik dat je uit balans bent. Of te weinig stamina = bijna geen powerhits en blokken helpt dan ook niet echt.

Neem je wel genoeg potions mee ? Gebruik je wel powers en shrines ?
Klopt wel wat je zegt denk ik, zoals aangegeven experimenteer ik nog een beetje (1st playthrough) en investeer niet echt logisch in mijn skills. Sneak/heavy armor ( :') ) two handed/one handed/archery/block/speech zijn een beetje m'n hogere skills, rond de 50. Stamina zit op 200 (health 230). Powers gebruik ik wel maar heb alleen maar battle cry en beast form. Als weerwolf word ik net zo hard in 3 klappen geowned door zo'n eindbaasje. Shrines eigenlijk nauwelijks, staat me een beetje tegen om eerst naar een shrine te moeten omdat fitties anders te moeilijk worden. Meer potions is sws een goeie tip, alleen er gaat gewoon structureel iets niet goed. Ik heb niet het idee dat mijn damage te laag is, zoals gezegd hak ik de meeste minions in 1-3 klappen in mootjes, ook die bazen hoef ik niet eens heel vaak te raken, ik ga zelf gewoon erg snel dood.

Ik dacht eerst dat het misschien komt omdat ik de main quest bijna niet doe (ben nog maar net in high hrothgar geweest, dat is de main quest toch?).

Punt is gewoon dat dit altijd een beetje mijn stijl is geweest bij TES, lompe armor en lompe wapens. Dat, of rogue/assassin style. Heb 't nu een beetje door elkaar. In Oblivion ging me dit nog prima af, maar lijkt nu haast alsof ik niet ontkom aan meer investeren in destruction of conjuration.

Moet er bij zeggen dat ik verder redelijk kutspul aan gear heb. Dwarven outfit (dus alle heavy armor onderdelen) en een dwarven greatsword of ebony longsword. Zonder enchantments of wat dan ook.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_111283104
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ene Lennart zit weer mee te gluren :P
Huh ik was niet eens thuis :P
pi_111287025
Vampirism eindelijk cured _O_
pi_111287147
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef datisstom het volgende:
Vampirism eindelijk cured _O_
Hoe doe je dat precies?
pi_111287321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Hoe doe je dat precies?
Naar een mannetje toe, black soul gem vullen, terug, draak verslaan, wachten tot dageraad, ritueel. Het lastige is om dat allemaal te doen voordat je een volledige vampier bent. :P
pi_111289155
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt denk ik, zoals aangegeven experimenteer ik nog een beetje (1st playthrough) en investeer niet echt logisch in mijn skills. Sneak/heavy armor ( :') ) two handed/one handed/archery/block/speech zijn een beetje m'n hogere skills, rond de 50. Stamina zit op 200 (health 230). Powers gebruik ik wel maar heb alleen maar battle cry en beast form. Als weerwolf word ik net zo hard in 3 klappen geowned door zo'n eindbaasje. Shrines eigenlijk nauwelijks, staat me een beetje tegen om eerst naar een shrine te moeten omdat fitties anders te moeilijk worden. Meer potions is sws een goeie tip, alleen er gaat gewoon structureel iets niet goed. Ik heb niet het idee dat mijn damage te laag is, zoals gezegd hak ik de meeste minions in 1-3 klappen in mootjes, ook die bazen hoef ik niet eens heel vaak te raken, ik ga zelf gewoon erg snel dood.

Ik dacht eerst dat het misschien komt omdat ik de main quest bijna niet doe (ben nog maar net in high hrothgar geweest, dat is de main quest toch?).

Punt is gewoon dat dit altijd een beetje mijn stijl is geweest bij TES, lompe armor en lompe wapens. Dat, of rogue/assassin style. Heb 't nu een beetje door elkaar. In Oblivion ging me dit nog prima af, maar lijkt nu haast alsof ik niet ontkom aan meer investeren in destruction of conjuration.

Moet er bij zeggen dat ik verder redelijk kutspul aan gear heb. Dwarven outfit (dus alle heavy armor onderdelen) en een dwarven greatsword of ebony longsword. Zonder enchantments of wat dan ook.
Die mix van skills is niet echt chill inderdaad. Ik zou dan zelf een nieuwe char maken met of Sneak + Archery + One handed (dual wield) + Light Armor of 2H/One handed+Shield + Heavy Armor + Smithing en nog wat random skills. Vooral met heavy armor lekker in stamina en health investeren en dan de Lord Stone (+50 armor +25% magic resistance) actief hebben. Als je dan nog last hebt van mages kan je nog wat punten investeren in Alteration. Zelf goede gear maken met smithing en ook verbeteren bij workbenches en grindstones helpt ook echt veel. Je smithing kan je makkelijk levelen door de Warrior stone actief te hebben en Iron Daggers te maken.

Het klopt trouwens wel dat sommige van die 'bazen' best ongebalanceerd zijn. Vaak probeer ik ze te ' staggeren' of Disarmen met shouts zodat ze even niets/weinig kunnen. En wat die draken betreft, er zijn wel wat mods te vinden die ze sterker maken, maar dan moet je wel op de PC spelen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 14:50:37 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111289750
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:44 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Huh ik was niet eens thuis :P
Apart, je was toch echt in m'n kanaal aanwezig toen ik nog ff Morrowind uitzond :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_111290693
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Apart, je was toch echt in m'n kanaal aanwezig toen ik nog ff Morrowind uitzond :D
RELLEN
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 15:14:20 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111290747
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

RELLEN
? :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games dinsdag 8 mei 2012 @ 15:26:36 #144
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_111291204
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:33 schreef Silv het volgende:

[..]

Die mix van skills is niet echt chill inderdaad. Ik zou dan zelf een nieuwe char maken met of Sneak + Archery + One handed (dual wield) + Light Armor of 2H/One handed+Shield + Heavy Armor + Smithing en nog wat random skills. Vooral met heavy armor lekker in stamina en health investeren en dan de Lord Stone (+50 armor +25% magic resistance) actief hebben. Als je dan nog last hebt van mages kan je nog wat punten investeren in Alteration. Zelf goede gear maken met smithing en ook verbeteren bij workbenches en grindstones helpt ook echt veel. Je smithing kan je makkelijk levelen door de Warrior stone actief te hebben en Iron Daggers te maken.

Het klopt trouwens wel dat sommige van die 'bazen' best ongebalanceerd zijn. Vaak probeer ik ze te ' staggeren' of Disarmen met shouts zodat ze even niets/weinig kunnen. En wat die draken betreft, er zijn wel wat mods te vinden die ze sterker maken, maar dan moet je wel op de PC spelen.
Nice, bedankt voor de info.

Opzich zit ik er niet gek ver naast als ik je beschrijving zie van 2H/1H/HA/Block en health+stamina focused. Smithing kan ik er nog wel bij hebben. Volgens mij heb ik die Lord Stone nog niet eens gevonden, zou wel een uitkomst zijn voor mijn character.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 15:34:15 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111291466
Volgens mij kun je beter de Atronach Stone pakken:

quote:
The Atronach Stone fortifies magicka by 50 points and grants 50% spell absorption. However, it causes magicka regeneration to decrease by 50%.
Ideaal tegen mages :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_111291508
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij kun je beter de Atronach Stone pakken:

[..]

Ideaal tegen mages :D
Die is ook wel nice ja. Zelf heb ik alleen bijna nooit echt last van mages, want ik ben ook nog eens een Breton. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 15:39:08 #147
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111291654
En het mooie van de huidige Atronach is dat je magicka 50% langzamer regenerate. Dat was vroegah wel anders... toen was regeneration helemaal niet aan de orde en kon je alleen aan magic komen door potions te drinken of spells op te vangen van enemy casters :P

Een keerzijde is dat je nu +50 magicka krijgt. Vroegah kreeg je een 2x INT-bonus (basis magicka + 2x je intellect aan magicka erbij. Had je 50 INT, dan kreeg je dus 100 magicka extra), wat kon resulteren in een lvl 1 met 200 magicka :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_111291841
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

? :o
JEUUUUUJJJJJJJJ
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 15:52:45 #149
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111292226
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

JEUUUUUJJJJJJJJ
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_111292990
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O-
EN DE SPITS SCHIET!

OP DE LAT!

OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHH *uit het publiek hier onder*

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')