pi_111168442
registreer om deze reclame te verbergen
Gister avond liep mijn xbox vast tijden het gamen. Na de herstart loopt hij nu steeds tijdens het laden van het boot logo vast.

Maar wel steeds op een ander punt van de animatie van het logo.

Kan ik nu deze xbox als afgeschreven beschouwen of is er iets anders aan de hand?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:15:22 #2
374247 Cigarette
Smoking Hot
pi_111168499
Probeer de HDD er eens uit te halen en probeer het dan nog eens
pi_111168506
Als je geen RROD krijgt, zou ik hem nog niet afschrijven. Dat is volgens mij een van de enige meldingen waarbij hij echt dood is.
AFC Ajax O+ // Barça O+ // Είμαι το αφεντικό // Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop maar dat Mark straks niet geschorst is voor zijn eigen afscheidswedstrijd.
pi_111169798
Net met xbox gebeld blijkt hij net 2 maanden uit de garantie te zijn. Kan hem wel opsturen maar dan moet ik eerst 85 euro betalen, en kunnen ze me geen garantie geven dat ze hem nog kunnen maken.

Dat word dus een nieuwe kopen als het vakantie geld er is.
Weet iemand toevallig hoe ik er nog een maand uit mijn xbox kan krijgen? Hij mag open gemaakt worden!
pi_111169889
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef ikhebgelijk het volgende:
Net met xbox gebeld blijkt hij net 2 maanden uit de garantie te zijn. Kan hem wel opsturen maar dan moet ik eerst 85 euro betalen, en kunnen ze me geen garantie geven dat ze hem nog kunnen maken.

Dat word dus een nieuwe kopen als het vakantie geld er is.
Weet iemand toevallig hoe ik er nog een maand uit mijn xbox kan krijgen? Hij mag open gemaakt worden!
Zijn er niet van die 'Turken' die dat kunnen doen? Dezelfde types die je Xbox om kunnen bouwen, kunnen hem vaak ook wel repareren denk ik.
AFC Ajax O+ // Barça O+ // Είμαι το αφεντικό // Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop maar dat Mark straks niet geschorst is voor zijn eigen afscheidswedstrijd.
pi_111169991
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:00 schreef OverRated het volgende:

[..]

Zijn er niet van die 'Turken' die dat kunnen doen? Dezelfde types die je Xbox om kunnen bouwen, kunnen hem vaak ook wel repareren denk ik.
Volgen die gast van xbox is reparatie uitstel van executie aangezien de leeftijd en de gespeelde tijd.
pi_111177206
Welk model 360 is het? Welke harddisk?
Geld te veel? Doneer je BitCoins maar naar 1AdobZQNvfyZuDEbderRfT46KQEKkaW5dE :)
pi_111177731
elite 250g hd leeftijd 3 jaar
pi_111184384
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:01 schreef ikhebgelijk het volgende:
elite 250g hd leeftijd 3 jaar
Hmja, het oude model heeft meer last van storingen dan de Slim. Al dacht ik dat de elite al wel wat verbeteringen had.

Ontkoppel eerst de harddisk en kijk of het apparaat dan goed opstart.

Komen er ook grafische storingen in beeld (streepjes, artefacten, rare lijntjes en zo), dan heb je waarschijnlijk met de klassieke oververhitting te maken. Dit kan zo'n mannetje wel proberen te maken, maar ikzelf heb daar slechte ervaringen mee. Al twee Xboxen (witte model) laten repareren die na 2 weken weer dezelfde fouten kregen.

Mocht je trouwens toch overgaan op de aanschaf van een Slim model, dan kun je deze harddisk gewoon meenemen! Je hoeft dus geen nieuw model met nieuwe harddisk te kopen. Harddisk uit de behuizing schroeven en voorzichtig installeren (genoeg youtube filmpjes voor instructies). Je kunt zelfs een nieuwe behuizing kopen bij sites zoals DealExtreme.
Geld te veel? Doneer je BitCoins maar naar 1AdobZQNvfyZuDEbderRfT46KQEKkaW5dE :)
pi_111202651
Het zijn geen streepjes of artefacten, hij slaat gewoon halverwege de animatie van het logo vast.

En ik heb de hd er al afgehaald kabels vervangen etc. Ik heb zelf de ombouw verwijderd en hem van binnen schoongemaakt. De 2 ventilators draaien gewoon hij word niet extreem warm. Dus ik denk dat mijn grafische kaart het gewoon heeft opgegeven.

Bedankt voor de hd tip heb het ff opgezocht is idd simpel. En een 4gb xbox slim heb je al voor 130 euro. Meer heb ik dan ook niet meer nodig de oude controllers werken ook op de slim

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')