abonnement Unibet Coolblue
pi_111165004
quote:
Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack

van onze redactie
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje.

De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Dat was toen...maar nu werd zojuist naar buiten gebracht bij RTL Blvd dat hij haar onlangs zwanger en wel uit het huis heeft gezet...haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.

Bij gebrek aan een opener. Deel vijf. Waarin Afrojack many nights in Paris te wachten staat en de verschrikkelijk zwangere Amanda met haar dochtertje genegeerd achterblijft.

Gossip On!

En het de laatste smeuïge berichten uit de media (hun commnunicatiemiddel):

Afgelopen dinsdag in het AD:

Hoogzwangere ex-vriendin Afrojack in geldnood

quote:
Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.

Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.

'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'

Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.

'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
Vervolgens een dag later in het AD:

quote:
Advocaten praten over toekomst baby Afrojack

De advocaten van Amanda Balk (23) en haar ex-vriend dj Afrojack, de 24-jarige Nick van de Wall uit Spijkenisse, voeren overleg over regelingen die moeten worden getroffen als voormalig Gouden Kooi-deelneemster Balk in februari bevalt van Afrojacks dochtertje. Dat stelt Hugo Langras, de manager van de wereldberoemde producer en dj.

Of de juridische onderhandelingen gaan over een financiële bijdrage aan moeder en kind, of om een eventuele co-ouderschapregeling is onduidelijk. Langras en ook Nick van de Wall willen geen commentaar geven op de beschuldiging van Amanda Balk dat haar ex zijn belofte niet is nagekomen om haar tot en met de bevalling financieel te ondersteunen.

Afrojack zette gisteren wel een korte reactie op Twitter: Liars Suck. Onzeker is of hij daarmee doelt op Amanda's uitlatingen. Na hun knallende ruzie in september, waarbij Balk met al haar bezittingen door Afrojack op straat werd gezet, kreeg de jonge vrouw via het management van de dj een onbekend geldbedrag om elders opnieuw te beginnen.

Dat geld ging, aldus Balk, snel op aan het inrichten van een babykamer en het bewoonbaar maken van haar Amsterdamse flatje. Balk moet nu een beroep doen op financiële steun van haar familie om het hoofd boven water te houden. Ze probeert Afrojack ervan te overtuigen met extra middelen over de brug te komen. Afrojack heeft altijd gezegd zijn verantwoordelijkheden voor honderd procent te zullen nemen. Afrojack zou nu een verhouding hebben met hotelerfgename Paris Hilton. (Redactie)
En nog een artikel:

quote:
do 26 apr 2012, 19:46
Afrojack heeft geen tijd voor dochter

van onze redactie
AMSTERDAM - Dj Afrojack heeft zijn bijna zes weken oude dochter Vegas nog niet in levenden lijve kunnen bewonderen. De dj, die in het echt Nick van de Wall heet, heeft het momenteel te druk met zijn werk.

"Ik heb haar nog niet vast mogen houden, maar ik heb wel filmpjes en foto's gezien van haar", vertelt de wereldberoemde dj aan RTL Boulevard. "Maar ze lijkt wel op me. Ik ben heel trots."
Afrojack verklaart waarom hij de baby die hij heeft met Amanda Balk, nog niet heeft gezien: zijn werkschema laat een bezoek aan Vegas simpelweg niet toe. "Maar volgende week ga ik haar zien. Ik denk niet dat een baby het verschil merkt of ik haar nu zie, volgende week of volgend jaar. Er komt veel bij kijken, maar ik probeer mijn verantwoordelijkheid te nemen."
Overigens blijft de dj vaag over zijn vermeende romance met de steenrijke Paris Hilton. Eerder deze maand lekte een foto uit waarop de twee intiem te zien zijn. Afrojack: "In een club is het donker en kan je elkaar niet goed horen. Dus dan praat je in iemands oor."
En uiteraard nog een ontroerende blik :'( op de babykamer van Amanda.... aan het aantal schoenen te zien zal het kind wel Imelda gaan heten:
http://www.shownieuws.tv/video/amanda-klaar-voor-komst-baby/
---------------------------------------------------------------------------------------------

Dit schitterende moment overtreft al mijn dromen!!

Op Vrijdag 16 maart is mijn prachtige prinsesje om 23.35 uur geboren.

Ze woog bij de geboorte 3322 gram.

Haar naam is Vegas.

Na een zware bevalling is ze uiteindelijk met een keizersnede geboren.

Ik ben intens gelukkig met mijn klein meisje, we maken het samen goed en genieten intens van elkaar.

XX Amanda

[ Bericht 4% gewijzigd door Kentoet op 05-05-2012 13:14:54 ]
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_111165014
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Kentoet het volgende:
16 mei om 21.20 op Ned3 is er een programma van Jolanthe over (of met) Afrojack en Paris Hilton.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_111165077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:

En van haar FB:

[..]

Bedankt Jessica ^O^
En dan ook zo lekker zonder punten en komma's _O- Maar ja ze lijkt toch veel op haar papa, dus ach :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111165105
TS, wil je dit artikeltje nog in de OP zetten?

Amanda en Vegas! En ook een beetje Paris en Afrosjek
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_111165207
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:09 schreef roos85 het volgende:
TS, wil je dit artikeltje nog in de OP zetten?

Amanda en Vegas! En ook een beetje Paris en Afrosjek
done
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_111165261
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:12 schreef Kentoet het volgende:

[..]

done
Dankje :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_111165533
Nog nav het vorige topic, hier Nena in 2012: https://www.facebook.com/nena.lammertsvanbueren?sk=wall

Oudere man op de kop getikt, ik gun het haar van harte. Maar waarom is ze nou bevriend met Debora Flens?!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:49:24 #8
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_111166152
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nog nav het vorige topic, hier Nena in 2012: https://www.facebook.com/nena.lammertsvanbueren?sk=wall

Oudere man op de kop getikt, ik gun het haar van harte. Maar waarom is ze nou bevriend met Debora Flens?!
Dus je gutn haar een oudere man?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_111166295
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dus je gutn haar een oudere man?
Natuurlijk! Die kun je nog eens om een boodschap sturen.

pi_111166333
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nog nav het vorige topic, hier Nena in 2012: https://www.facebook.com/nena.lammertsvanbueren?sk=wall

Oudere man op de kop getikt, ik gun het haar van harte. Maar waarom is ze nou bevriend met Debora Flens?!
Misschien ambieert ze een tv-carrière?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:55:41 #11
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_111168007
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Natuurlijk! Die kun je nog eens om een boodschap sturen.

[ afbeelding ]
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_111168079
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dus je gutn haar een oudere man?
Leuk toch, een rijke vent die d'r meeneemt op wintersport? Eerst ging ze met een voetballer, nu heeft ze iemand anders die voor haar zorgt.
pi_111168111
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien ambieert ze een tv-carrière?
Ik heb even die vriendenlijst doorgespit en ze is ook bevriend met Nataasia. -O- .
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 mei 2012 @ 15:10:55 #14
22592 crew  Ole
pi_111168376
Over wie gaat het nu :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:18:18 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111170492
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:10 schreef Ole het volgende:
Over wie gaat het nu :?
Over Nena, de vriendin van Amanda die eerst in DGK zat, en waar Amanda op bezoek kwam.
De redactie (Deborah Flens) vond Amanda echter ook wel geschikt voor DGK, en vroeg haar of ze ook in het programma wilde, en omdat ze daar dan samen met haar vriendinnetje Nena zou zitten ging ze er op in, en zou de vervanger worden van de volgende (verplicht) vertrekkende deelnemer.

En toen gaf Nena heel terecht Brian een schop, moest Nena eruit, en was Amanda de vervanger...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111174293
Nou ja redactie.... Flens is (creatief) directeur van Talpa.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 18:22:39 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111174396
Was ze dat 6 jaar geleden ook?
Flens zat daar toen toch regelmatig?
En niet om koffie te serveren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111174576
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef Leandra het volgende:
Was ze dat 6 jaar geleden ook?
Flens zat daar toen toch regelmatig?
En niet om koffie te serveren.
Volgens Linkedin was ze toen MD, Managing Director. Algemeen Directeur dus.
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 18:44:19 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_111175104
Ze noemden haar "de boze buurvrouw". Dat zegt genoeg.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:26:52 #20
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_111178727
Hoi! Ik ben nieuw hier!


Missen jullie dgk soms niet? Kon er altijd ontzettend van genieten! Heeerlijk die drama!
pi_111178961
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef purebliss het volgende:
Hoi! Ik ben nieuw hier!

Missen jullie dgk soms niet? Kon er altijd ontzettend van genieten! Heeerlijk die drama!
Ach, de ex-deelnemers blijven van tijd tot tijd voor drama zorgen. Daar klampen wij ons dan maar aan vast.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:28:45 #22
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_111181341
Hahaha dat is zo idd!

Ben trouwens benieuwd of meneer aj zijn dochter nu al een heeft gezien!

(Tja lees al een heeeeeeele tijd mee hier! Haha)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:34:03 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111181531
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ach, de ex-deelnemers blijven van tijd tot tijd voor drama zorgen. Daar klampen wij ons dan maar aan vast.
Ik las ex-gedetineerden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 5 mei 2012 @ 21:42:57 #24
184769 crew  Deisyy
pi_111181926
Same difference ;)

En deze kwam ik nog tegen in het topic van de spruit van Dennix en Nadia.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_111181972
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Same difference ;)

En deze kwam ik nog tegen in het topic van de spruit van Dennix en Nadia.

[ afbeelding ]
Ahhhhhhh, wat een snoepie O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')