beste users, ik Albertheijnfietsrijder, zag dit forum voor het eerst 5 jaar geleden, het stond op startpgina onder de 18 plus sectie dus ik kwam er nooit op, 5 jaar later kwam ik dit forum weer tegemoet, het lerarentopic was het eerste wat ik zag, over hoe autistisch jullie leraren wel niet waren! ik las zelfs een reactie van iemand die zei" ja een keer bij techniek zat ik te vechten, en toen trok de leraar ons uit elkaar en begon als een hysterische te krijsen: Ik maak jullie knieen kapot! IK MAAK JULLIE KNIIEEN KAPOTT!!! maar die vent is raar, en zit demonisch in zich zelf te lachen in de pauze terwijl hij zijn boterham op eet
hamjamnomnomhamjamnomnomMUAHAHAHAHAAHHBWAHAHAHAHAhamjamnomnomhamjamnomnomBWHAHAHAHAHAMUHAAHAHhamjamnomnom

, " toen ik deze reactie las, wist ik al dat dit forum geen nromaal forum was, er zitten hier normale mensen, niet normale mensen, tbs' ers criminelen in de bak( Smitjew heeft de gevangenis netwerk gekraakt las ik laatst) autisten en nog meer raar volk, waaronder mijzelf
ik snap vraagjunior wel en daarom moet ik helaas medelen dat ik ook hier ga stoppen met FOK! het wordt me allemaal iets teveel, en ben opzoek naar een rustig forum, waar ik mij kan verenigen onder mensen als mij zelf
met vriendelijk groet, Albertheijnfietsrijder
herdenk mij als een idioot die randomly door je albert heijn fietst op zijn gazelle
Op
woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef
aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid