zaterdag 5 mei 2012 @ 11:16:00 #1
324445 Ajacied422
Plakbandpremier
pi_111162671
Uit de mond van BBQSausage
quote:
Ook kan ik het erg waarderen dat TS erg serieus over dit onderwerp is, en het forum zelf wel van kwaliteit voorziet doormiddel van de volgende kwaliteitstopics.

De warme balletjes van de koningin
Waar is dat feestje
Ik heb een...
Voetbalspreekkoren
Heb jij hem ook gemist?
Oke genoeg..
Politie politie
Note
En wie niet spriiiingt....
Maar maar

Bedankt man, we waarderen het enorm.
Uit dit topic FOK! Forum

TS (Vaagjunior) probeert in maart een oproep te doen tot betere topics in ONZ. Vandaag, 5 mei. Loopt er allemaal bagger uit zijn reet.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef vaagjunior het volgende:
Hallo Zolderautisten,

De reden dat ik dit topic aanmaak is heel simpel. Ik heb een bepaalde mening gekregen over dit forum na een bepaalde tijd en die deel ik van harte met jullie :)

Ik ben van mening dat dit niet echt een normaal forum is, als je kijkt naar de regels het gedrag van de users, Met name in ONZ :) lijkt het net alsof we met een stel kleine kinderen te maken hebben :')
Neem nou al die baggertopic's die dagelijks worden geopend. Dat is gewoon een teken van zo weinig te doen hebben dat je op een fucking forum maar zielig een topic gaat openen waarvan je van te voren al weet dat je de grond in gescholden word, en uitgemaakt word voor van alles en nog wat.
Daarbij kom ik ook gelijk aan bij mijn tweede punt. Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat er forum's zijn waarbij het normaal is om te schelden, een forum te vervuilen en soms zelfs gewoon andere gebruikers van het forum belachelijk te maken.

Ik hoop van harte dat er mensen zijn op dit forum die deze mening met mij delen, en anders dan zegt mijn mening genoeg over de rest van het volk hier, dat dit forum gewoon gemaakt is DOOR en VOOR mensen die geen leven meer over hebben en zich dus niet zo gedragen maar werkelijk zo zijn,

Zo hopelijk is mijn punt nu duidelijk

gr vaagjunior :)
_O-

Al heb ik niet veel recht van spreken met mijn baggertopics. Maar toch. gr gr
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:18:36 #3
320653 Vaseline_
Polly wants a cracker.
pi_111162723
Nou en, lekker een ban nu. rustig voor ons
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:18:37 #4
324445 Ajacied422
Plakbandpremier
pi_111162724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:17 schreef weerstandje het volgende:
Ajax :')
Goed verband met de kern van dit topic. gr gr
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:18:41 #5
283938 Sanddr
Met dubbel D.
pi_111162725
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:17 schreef weerstandje het volgende:
Ajax :')
pi_111162734
HAHA
pi_111162738
NEE
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:19:56 #8
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_111162744
_O- _O- _O- _O- Vaagjunior.... _O- _O- _O- _O-
allesbeterweter
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:21:07 #9
206164 GibsonLesPaul88
Ik doe het 1 keer voor.
pi_111162757
HahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahhaHahahhahahhahhahahhahhahaahha

:')
(ner)ronslekiE
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:22:08 #10
301294 pallmallroker
Bier, tieten en shag
pi_111162775
loser oO<
Daar word ik vrolijk van ^_^
pi_111162810
hahaha ts is verliefd op vaagjunior wat een hommo _O-
pi_111162923
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef vaagjunior het volgende:
Hallo Zolderautisten,

De reden dat ik dit topic aanmaak is heel simpel. Ik heb een bepaalde mening gekregen over dit forum na een bepaalde tijd en die deel ik van harte met jullie laat horen broeder!

Ik ben van mening dat dit niet echt een normaal forum isNu pas? , als je kijkt naar de regels het gedrag van de users,regels zijn er om op gekotst te moeten worden bro Met name in ONZ lijkt het net alsof we met een stel kleine kinderen te maken hebben niet te maken, het het lijkt wel of een stel kleine kinderen ZIJN, jij dus ook
Neem nou al die baggertopic's die dagelijks worden geopendwat zouden we zonder ze moeten?. Dat is gewoon een teken van zo weinig te doen hebbengenoeg te doen, maar we gaan voor die lach kick, het is een verslaving geworden bro dat je op een fucking forumniet fuck maar FOK! bro maar zielig een topic lach kick verslaving topic bro gaat openen waarvan je van te voren al weet dat je de grond in gescholden word niet gescholden maar uitgebaggerd, en uitgemaakt word voor van alles en nog wat. lache toch?
Daarbij kom ik ook gelijk aan bij mijn tweede punt.laat horen bro! Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat er forum's zijn waarbij het normaal is om te schelden,you haven't seen the world yet een forum te vervuilen jij was ook heel steriel! en soms zelfs gewoon andere gebruikers van het forum belachelijk te maken. ons leven man, ons leven

Ik hoop van harte dat er mensen zijn op dit forum die deze mening met mij delen, ik deel liever iets anders met je, een steen aan je voet en je laten droppen boven de altantische oceaan bijvoorbeeld :D en anders dan zegt mijn mening genoeg over de rest van het volk hier,je meld je aan, makt ook gewoon domme bagger topics hier, en dan klaag je over ons? :') dat dit forum gewoon gemaakt is DOOR en VOOR mensen die geen leven meer over hebben jij wel zeker zo te zien? en zich dus niet zo gedragen maar werkelijk zo zijn, jij bent net zo erg!

Zo hopelijk is mijn punt nu duidelijk nee, kun je het nog eens herhalen?

gr vaagjunior
jammer, moch die kleine eikel wel
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:34:29 #13
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_111162968
Hahahahaha Vaagjunior is een n00b en een WarRock-Junkenn hahahahaha ahahahaha haahah whauahahaa ghehehe hihihi
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_111163244
ah KUT man ik vond hem best cool :'(
pi_111164022
Ha-ha. -O-
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:35:20 #16
256666 leeell
De vrolijke padvinder
pi_111164220
TS is 12
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_111165313
El Stino topics zijn altijd goed

Maakt niet uit of ze kut zijn maar El Stino is _O_
Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
FF bouta bellen dat je vrienden met Steven bent, word je gelijk uitgenodigd voor een staatsbanket.
pi_111165503
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:35 schreef leeell het volgende:
TS is 12
Confused Pete is mijn Held!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')