Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef vaagjunior het volgende:
Hallo Zolderautisten,
De reden dat ik dit topic aanmaak is heel simpel. Ik heb een bepaalde mening gekregen over dit forum na een bepaalde tijd en die deel ik van harte met jullie
laat horen broeder!Ik ben van mening dat dit niet echt een normaal forum is
Nu pas? , als je kijkt naar de regels het gedrag van de users,
regels zijn er om op gekotst te moeten worden bro Met name in ONZ lijkt het net alsof we met een stel kleine kinderen te maken hebben
niet te maken, het het lijkt wel of een stel kleine kinderen ZIJN, jij dus ook Neem nou al die baggertopic's die dagelijks worden geopend
wat zouden we zonder ze moeten?. Dat is gewoon een teken van zo weinig te doen hebben
genoeg te doen, maar we gaan voor die lach kick, het is een verslaving geworden bro dat je op een fucking forum
niet fuck maar FOK! bro maar zielig een topic
lach kick verslaving topic bro gaat openen waarvan je van te voren al weet dat je de grond in gescholden word
niet gescholden maar uitgebaggerd, en uitgemaakt word voor van alles en nog wat.
lache toch?Daarbij kom ik ook gelijk aan bij mijn tweede punt.
laat horen bro! Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat er forum's zijn waarbij het normaal is om te schelden,
you haven't seen the world yet een forum te vervuilen
jij was ook heel steriel! en soms zelfs gewoon andere gebruikers van het forum belachelijk te maken.
ons leven man, ons levenIk hoop van harte dat er mensen zijn op dit forum die deze mening met mij delen,
ik deel liever iets anders met je, een steen aan je voet en je laten droppen boven de altantische oceaan bijvoorbeeld 
en anders dan zegt mijn mening genoeg over de rest van het volk hier,
je meld je aan, makt ook gewoon domme bagger topics hier, en dan klaag je over ons? 
dat dit forum gewoon gemaakt is DOOR en VOOR mensen die geen leven meer over hebben
jij wel zeker zo te zien? en zich dus niet zo gedragen maar werkelijk zo zijn,
jij bent net zo erg!Zo hopelijk is mijn punt nu duidelijk
nee, kun je het nog eens herhalen?gr vaagjunior