quote:
Op zaterdag 5 mei 2012 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:[..]
In de OP staat 'alweer' omdat mijn vriend het eigenlijk nooit opneemt voor mij. Zelfs toen zijn volwassen tante mij opbelde om mij uit te schelden kon het er bij hem niet even vanaf om tegen haar te zeggen dat ze normaal moest doen.
Ik vind dat gewoon raar. Als mijn tante mijn vriend zou opbellen en hem zou uitschelden zou ik haar toch effe vragen waar ze mee bezig was.
Dat komt doordat jouw vriend geen ballen heeft. Zo getuige bijvoorbeeld het feit dat hij dit van jou pikt:
Is mijn woede en teleurstelling terecht? Echt zo'n "Ik vertrouw jou heus wel, ik vertrouw alleen háár niet!"-verhaal.
Overigens maakt je wel veel ruzie TS:
Helpen of niet?quote:
Op zaterdag 5 mei 2012 00:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:Weet je; als ik dit zo teruglees is het echt een tokkiefamilie dat met hun modale inkomen neerkijkt op anderen. En mijn vriend is een watje. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in
Mondaal kakker vinden.

Tevens is je vriend inderdaad een watje en jij een agressief tokkiewijf dat met iedereen conflicten moet veroozaken om zich goed te voelen over zichzelf. (En ja, dat laatste heb ik aan de hand van jouw reacties op FOK! bepaald. Goed hé.

)