ik zit in een hotel met een hoop vrienden die ik op reis heb leren kennen. Elke vrijdag is er een groot feest waarbij honderden hotelbewoners te veel bier zuipen. In dit land is er een strenge wetgeving voor uitbaters, waarbij er straffen zijn als ze te veel bier schenken maar toch zijn mensen steeds dronken.
De security van dit hotel zoekt elke vrijdag iemand uit om eruit te schoppen zodat ze tegen hun baas kunnen zeggen dat ze hun werk doen. Jammer genoeg hebben ze mijn beste vriend hier eruit gepikt. Hij drinkt amper maar ze zoeken elke keer problemen met hem en dreigen hem eruit te gooien. Het is niet eerlijk.
Ik wil de algemene manager spreken, de hele security buiten spel zetten door alle hotelbewoners tegen hen op te zetten en er voor zorgen dat die onzin stopt. Als ik die eikels in de problemen kan brengen zou ik daar echt van genieten.
Hoe begin ik eraan? In geen geval ga ik kwaad worden maar ik wil het heel duidelijk maken dat de security zijn werk niet doet en dat ze dikke problemen krijgen met de grote baas. Ik vroeg om hem te spreken maar iedereen ontkent dat hij ooit te bereiken is