pi_111141614
registreer om deze reclame te verbergen
ik zit in een hotel met een hoop vrienden die ik op reis heb leren kennen. Elke vrijdag is er een groot feest waarbij honderden hotelbewoners te veel bier zuipen. In dit land is er een strenge wetgeving voor uitbaters, waarbij er straffen zijn als ze te veel bier schenken maar toch zijn mensen steeds dronken.

De security van dit hotel zoekt elke vrijdag iemand uit om eruit te schoppen zodat ze tegen hun baas kunnen zeggen dat ze hun werk doen. Jammer genoeg hebben ze mijn beste vriend hier eruit gepikt. Hij drinkt amper maar ze zoeken elke keer problemen met hem en dreigen hem eruit te gooien. Het is niet eerlijk.

Ik wil de algemene manager spreken, de hele security buiten spel zetten door alle hotelbewoners tegen hen op te zetten en er voor zorgen dat die onzin stopt. Als ik die eikels in de problemen kan brengen zou ik daar echt van genieten.

Hoe begin ik eraan? In geen geval ga ik kwaad worden maar ik wil het heel duidelijk maken dat de security zijn werk niet doet en dat ze dikke problemen krijgen met de grote baas. Ik vroeg om hem te spreken maar iedereen ontkent dat hij ooit te bereiken is
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:55:12 #2
192709 Prof_Hoax
Gebrijp je?
pi_111141729
1e : vooral in ONZ ja :')

2: begin eens met hun wangedrag te documenteren/filmen. Sterke zaak maken om het zo maar te zeggen. Good luck :')
I'm not saying let's go kill all the stupid people. I'm just saying let's remove all the warning labels and let the problem sort itself out.

Hoax: van kutuser naar toffe ABO-er, ja het is echt mogelijk! Door velen eerst verguisd, nu een waardevolle deelnemer allround in ABO.
~ various mods
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:55:43 #3
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:56:39 #4
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111141818
Ga naar ander hotel
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_111141972
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
1e : vooral in ONZ ja :')

2: begin eens met hun wangedrag te documenteren/filmen. Sterke zaak maken om het zo maar te zeggen. Good luck :')
klinkt als onzin ja maar het is in ieder geval waar. Ik hoop dat een of andere jurist of iets wat erop lijkt mij goed advies kan geven. Ik dacht eraan om te beginnen met het feit dat de barman veel te veel alcohol schenkt aan iedereen, en dat de security daar eerder iets aan moet doen dan zich te fixeren op 1 zondebok die niks misdaan heeft
pi_111142409
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:59 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

klinkt als onzin ja maar het is in ieder geval waar. Ik hoop dat een of andere jurist of iets wat erop lijkt mij goed advies kan geven. Ik dacht eraan om te beginnen met het feit dat de barman veel te veel alcohol schenkt aan iedereen, en dat de security daar eerder iets aan moet doen dan zich te fixeren op 1 zondebok die niks misdaan heeft
dat bedoeld hij toch niet :')
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:21:29 #7
305516 Stink-ui
Toekomstige ONZ MOD.
pi_111142867
Tegen beveiliging ingaan :')

net of de manager er iets om geeft.. :')
Liefde aan Dimens, Paul, Beach, sinepedraap, Angel-Joy & SwJ :@
maandag 16 januari 2012 15:29 schreef SuperwormJim het volgende:
SwJ in je sig is altijd een onterechte klacht, want daarmee toon je aan dat je baas bent.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:23:01 #8
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_111142938
Beveiligers zijn gewoon eikels maar het ligt er ook heel erg aan in wat voor een tent je precies bent en met wie je bent.
Mijn nieuwe ondertitel

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')