SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Barendrecht0180 het volgende:[..]Ee je hebt praatjes jij man. Mensen achter je zien te krijgen op dit forum door dingen te melden niet nooit gezegd zijn
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Walxie het volgende:Niet met autisten schelden, gewoon niet doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autist.OH sorry ik zag je spoiler niet. Feyenoord Rotterdam
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:[..]Autist.OH sorry ik zag je spoiler niet.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:Ik probeer niemand achter me te krijgen ik meld alleen wat je gezegd hebt. Dat jij het nu ontkent dat moet je elf weten skkltje
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Barendrecht0180 het volgende:[..]Ga jezelf ergens anders lopen verkopen jij man. Je houdt er wel van wanneer mensen je billen in gaan.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:[..]Kijk, de aap komt uit de mouw.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef Barendrecht0180 het volgende:[..]Noem mij geen aap jij man.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef Barendrecht0180 het volgende:[..]Noem mij geen aap jij man. Je bent een fucking Chinese guy ergens wonend op het platteland die niks doet dan alleen maar Fifa heel de dag door. Je bent 1 fopneger met je Underground muziek dit dat
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:[..]Ja en ik eet hond, rij slecht en mijn pik is klein. En nu?
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:[..]En jij een Barendrecht gangster tussen de nieuwe koopwoningen boven 250k euro
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef poker4lifee het volgende:Gekkezuiden, na VI clubs?
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Barendrecht0180 het volgende:[..]Ik ben helemaal geen gangster, maar wanneer je hier ingaat op die fucking bamiknipper krijg je dit soort leuke reacties als jou. Ga effe op ze schoot zitten dan