quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:29 schreef Bendoe het volgende:[..]Ik rook niet Maar rokenHeeft wel wat moet ik zeggen
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:29 schreef Bendoe het volgende:[..]Waarom?
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef Bendoe het volgende:[..]Echt? Jij had echt geen leven In een paar weken zoveel posten, maar ik herrinner/heriner/herinner/herriner je wel, dus dat is al goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach mij nu maar even uit. drietenbuul'n allemoalHier heb ik mijn nickname dus van. En hier mijn ondertitel.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef Heatseeker het volgende:Ik moet iets bekennen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach mij nu maar even uit. Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach mij nu maar even uit.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:33 schreef Hooidraad het volgende:[..][ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef plopkweker het volgende:[..]Das mooi Maar NB (en voor HS, BN) speelde een grote rolIk had ook last van smiley diarree destijds
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:38 schreef Klipnap het volgende:Wie ligt er dan niet in bed bij nachtbaggers?
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:38 schreef smitjew het volgende:[..]ikke
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef Bendoe het volgende:[..]Een post met alleen een smiley is handig voor je postcount ja
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef Hooidraad het volgende:[..][ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:41 schreef smitjew het volgende:ik heb zin om vanalles te doen
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 00:43 schreef wietparkiet het volgende:ik ben een beetje moe