Hoi,
Ik heb effe wat tips nodig voor een stad waar ik niet zo goed de weg ken. Over een paar weken gaan we met een vrijgezellenfeest naar maastricht.
Dagprogramma hebben we al: grotbiken (de vrijgezel is mountainbiker) en iets ludieks op een markt/plein wat te maken heeft met z'n medische carriere, denk aan gratis behandelingen voor dames en een witte doktersjas etc.
Waar trekken we het meeste bekijks met dit evenement?
Nu nog het avondprogramma. Eerst wilden we een kookworkshop, maar dat gaat het budget te boven. Heeft iemand een tip voor een restaurant waar zeniet moeilijk doen over een groep kerels, en waar je voor 20 ¤ redelijk ok kunt eten? Tapas ofzo, of een vast menu.
Ik wil dat eventueel combineren met een whiskyproevery, dat wordt bij meerdere cafe's wel aangeboden. Zijn er nog aanraders qua eetcafé?
Stappen.
Waar kun je leuk uitgaan, en tot hoe laat blijft het open in Maastricht? Uitsmijters doen soms zo moeilijk over mannelijke vrijgezellenfeestjes, waar loop ik de minste kans op dit soort gezeik?
Slapen.
ik heb al wel wat gevonden, maar als er nog tips zijn voor een supersimpel hotel of hostel, voor 6 man? Overdag en 's avonds zijn we met 7-8 man, maar niet iedereen blijft slapen.
Slechts 1 wens: zo goedkoop mogelijk en dichtbij of in het centrum
Stay okay maasboulevard valt al af, want die willen (omdat het pinksterweekend is denk ik) dat je 2 nachten boekt. Met pasen was dat ook al zo.
Mijn dank bij voorbaat voor alle reacties
Mijn foto's op Flickr!Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_GielusNamens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-