pi_111111761
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi,

Ik heb effe wat tips nodig voor een stad waar ik niet zo goed de weg ken. Over een paar weken gaan we met een vrijgezellenfeest naar maastricht.

Dagprogramma hebben we al: grotbiken (de vrijgezel is mountainbiker) en iets ludieks op een markt/plein wat te maken heeft met z'n medische carriere, denk aan gratis behandelingen voor dames en een witte doktersjas etc.
Waar trekken we het meeste bekijks met dit evenement?

Nu nog het avondprogramma. Eerst wilden we een kookworkshop, maar dat gaat het budget te boven. Heeft iemand een tip voor een restaurant waar zeniet moeilijk doen over een groep kerels, en waar je voor 20 ¤ redelijk ok kunt eten? Tapas ofzo, of een vast menu.
Ik wil dat eventueel combineren met een whiskyproevery, dat wordt bij meerdere cafe's wel aangeboden. Zijn er nog aanraders qua eetcafé?

Stappen.
Waar kun je leuk uitgaan, en tot hoe laat blijft het open in Maastricht? Uitsmijters doen soms zo moeilijk over mannelijke vrijgezellenfeestjes, waar loop ik de minste kans op dit soort gezeik?

Slapen.
ik heb al wel wat gevonden, maar als er nog tips zijn voor een supersimpel hotel of hostel, voor 6 man? Overdag en 's avonds zijn we met 7-8 man, maar niet iedereen blijft slapen.
Slechts 1 wens: zo goedkoop mogelijk en dichtbij of in het centrum

Stay okay maasboulevard valt al af, want die willen (omdat het pinksterweekend is denk ik) dat je 2 nachten boekt. Met pasen was dat ook al zo.

Mijn dank bij voorbaat voor alle reacties :)
Mijn foto's op Flickr!
Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_111112552
Vrij standaard is: eerst speciaalbier bij Take One in de Rechtstraat, daarna naar de kroegen in en rond de Platielstraat. Tegen de tijd dat jullie bezopen genoeg zijn om naar foute tenten te gaan: Feesfebrik op de Markt en afsluiten doe je in De Alla tot het daglicht is. Ondanks dat dat een beschamende tent is.
pi_111113109
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vrij standaard is: eerst speciaalbier bij Take One in de Rechtstraat, daarna naar de kroegen in en rond de Platielstraat. Tegen de tijd dat jullie bezopen genoeg zijn om naar foute tenten te gaan: Feesfebrik op de Markt en afsluiten doe je in De Alla tot het daglicht is. Ondanks dat dat een beschamende tent is.
Dit zal iedere student in Maastricht kunnen beamen ^O^
Meer informatie heb je niet nodig.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:10:55 #4
130803 Gripper
Get a grip
pi_111113646
Dank! Nu nog een eet tip?
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:30:04 #5
348741 Prospos
Dat is wat ik zeg.
pi_111114232
Niet naar die kindertenten gaan op de markt :{w blijf in de platielstraat.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:32:08 #6
348741 Prospos
Dat is wat ik zeg.
pi_111114292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef Gripper het volgende:
Dank! Nu nog een eet tip?
Ik wou zeggen de heaven maar die is nu even dicht :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:39:04 #7
206322 Seam
Pillz-E
pi_111114469
Platielstraat is goed hoor, maar ik weet niet wat voor klasse jullie willen. Willen jullie het goedkoop, gezellig en studentikoos: Kiwi. Voor een hogere klasse kun je dan naar de Platielstraat gaan: Twee Heeren en Clinique vind ik zelf erg goed. Met een erg chique restaurant heb ik helaas niet zoveel ervaring ;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:40:00 #8
206322 Seam
Pillz-E
pi_111114495
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef Seam het volgende:
Platielstraat is goed hoor, maar ik weet niet wat voor klasse jullie willen. Willen jullie het goedkoop, gezellig en studentikoos: Kiwi. Voor een hogere klasse kun je dan naar de Platielstraat gaan: Twee Heeren en Clinique vind ik zelf erg goed. Met een erg chique restaurant heb ik helaas niet zoveel ervaring ;)
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Prospos het volgende:
Niet naar die kindertenten gaan op de markt :{w blijf in de platielstraat.
Overigens wel leuke tentjes daar om te borrelen qua sfeer, alleen wel overpriced.
pi_111115237
Misschien moet je ook maar gaan waterpijpen in die toko aan de Kleine Gracht (ook bij de Markt).

Hoe heet dat ook alweer?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:46:01 #10
130803 Gripper
Get a grip
pi_111117866
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef Seam het volgende:
Nee, kindertenten worden het het inderdaad niet, en de feesfebrik is berucht uit de vroegere posts van Maikuuul :')
Wel lekker om te eindigen als je al voldoende drank op hebt.

Ik heb bijv. Café Forum gevonden, daar kunnen ze een whiskyproeverij in een apart proeflokaal verzorgen. Is dat wat?

Chicque restaurant willen we juist niet hoor! Gewoon eten voor weinig, het doel is om een goeie bodem te leggen voor een avondje stappen. ;)
Mijn foto's op Flickr!
pi_111118172
Ga dan maar naar Kiwi en bestel de burgermeister. :Y)
http://www.kiwimaastricht.com/

Bij de John Mullins Pub kun je een whisky proeverij doen.
http://www.johnmullins.nl/straatgolf.php

Goedkoop overnachten, zou ik ff kijken via hotels.nl ofzo. Staan vaak genoeg goede aanbiedingen op.
Every living creature on earth dies alone
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:04:53 #12
130803 Gripper
Get a grip
pi_111128106
Oh, die kiwi ziet er best goed uit, en nette prijzen!
Is dat te vergelijken met bijv. winkel van sinkel in Utrecht, overdag en 's avonds eten en na 10 uur stoelen+tafels aan de kant?

John Mullins had ik ook gezien ja, als plek voor de proeverij
Als alternatief heeft Café Forum ook plek voor proeverijen, allebei hebben ze een apart proeflokaal.

Voor slapen heb ik nu een guesthouse op een boot gevonden, net buiten het centrum richting Smeermaas. Oh la la Mosae. kent iemand dat?
Mijn foto's op Flickr!
pi_111134160
John Mullins is een leuke tent, ligt om de hoek bij het eerder genoemde Take One (en dat wil ik zeker aanraden). Feesfebrik moet je gewoon naartoe als je zeer bezopen bent, dan is het, en ook alleen dan, is dat een ervaring die je moet hebben opgedaan voor de full-Maastricht-experience.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')