quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef Melting het volgende:Zo Stoned als een BrandweermanIk zeg.... een goede middag, deze middag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Ik ben op whisky-diëet. Ik ben al drie dagen kwijt."De Radio49 P L A T E N K A S T"Coen en Sander kunnen in een embryohouding in een hoekje liggen wenen als Rob ooit auditie bij 3FM zou doen hoor!" - ToT
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:[..]
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:Taartje in de oven..Ik moet eerst naar de action... plastic handschoenen zijn op en zo kan ik de marsepein nie kleurenGoedemiddag melting
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:53 schreef robdriessen het volgende:[..]DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef robdriessen het volgende:Voute shows zijn als drugs. Je weet dat je er ver van weg moet blijven, en toch keer je telkens terug. ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef robdriessen het volgende:Voute shows zijn als drugs. Je weet dat je er ver van weg moet blijven, en toch keer je telkens terug. ;(
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:54 schreef Melting het volgende:[..]Hey Lola! Niet naar de Action gaan.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Rensjebree het volgende:[..][ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef robdriessen het volgende:[..]Speciaal voor RensjebreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey.. dat ben ik! Uh? $@#*!?@!#%
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:[..]Nee straks pas
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:57 schreef Melting het volgende:[..]Ook niet straks.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:58 schreef LovelyLady het volgende:[..]Ja maar ... ik moet vanavond even een taartje af maken... dit weekend ben ik er niet en ik heb doordeweeks niet zo heel veel tijd
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:59 schreef Melting het volgende:[..]Daarom! Gewoon nooit naar de action gaan!
quote:plastic handschoenen zijn op en zo kan ik de marsepein nie kleuren
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 15:01 schreef LovelyLady het volgende:[..]Jawel moet want:[..]En zo komt die taart niet afRooster is wel leeg vanavond
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 15:09 schreef Rensjebree het volgende:Wat een klote muziek zeg!
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 15:10 schreef Melting het volgende:[..]Ik weet niet wie het aangevraagd heeft, maar ik vermoed, Charmed.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 15:11 schreef Melting het volgende:Foei Charmed!
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef robdriessen het volgende:[..]Speciaal voor RensjebreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah je bent afgevallen zie ik [BOYSBOYS] De Fancy voor echte JONGENSSints hosselgids voor mannen 2.0V&A / [TK] Oplader voor laptop TRUST
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 15:02 schreef Melting het volgende:[..]Plastic handschoenen zijn toch ook wel bij de Blokker te koop? En ik ben vanavond weer darten, dus kan niet draaien. Misschien Lola wel.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:59 schreef cablegunmaster het volgende:Over facebook status gesproken als ik zie: " het is ingewikkeld" en dan een maand later weer kijk is het mysterieus uitgegaan. * veels te laat met deze comment