abonnement Unibet Coolblue
pi_111258908
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

de eerste week nadat het bij mij was uitgegaan met mijn ex was ik een avond gecrashed bij een vriend en na een paar pilsjes kregen we het idee om onze eurotrip plannen eens echt uit te gaan voeren. oftewel ik ga nu met waarschijnlijk 6 man zn 6300km door Europa toeren met de trein.

nou hoef jij geen europtrip ofzo te doen, maar haal eens plannen van stal die je eigenlijk altijd al eens hebt willen doen en voer ze uit :) !
leuk idee, alleen voor mezelf twee kleine probleempjes, ik ben niet de man van de vele vrienden helaas, vele daarvan hebben ene lange stabiele relatie, en iedereen heeft reeds enige tijd een vakantie geboekt. en om nou als 5de wiel mee te gaan voel ik weinig voor eigenlijk.

pff heb wel weer een dipje vanavond trouwens, zo maar even de agressie eruit squashen
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111262199
Hmm het besef begint hier steeds dieper door te dringen en schrik er eigenlijk van dat het toch best zwaar valt.

Ik ben veel aan het piekeren en telkens als ik iets beredeneer en een conclusie trek, voelt het als een stapje dichter bij de acceptatie. Maar daar worstel ik dus mee..

Want het zijn niet de conclusies die ik zou willen trekken.. of zo.

Waar het feitelijk op neer komt is dat ik er geen ene zeug aan kan doen dat het over is. Ik heb alles al uit de kast getrokken, ben mezelf gebleven, eerlijk geweest, los gegaan en genoten. En hoe meer ik beredeneer, hoe vaker ik er achter kom dat het het geen zin heeft om te piekeren. Want het enige dat al die tijd heeft geteld is dat ik gewoon verliefd was.

En dan maakt het niet uit of je paars bent, in een rolstoel zit, van R&B houdt, een bejaardenfetisj hebt of een leeftijdsverschil van 27 jaar..

Punt is, zij is gewoon niet verliefd.

En dan doet het des te meer pijn dat zij en ik op alle vlakken het eens waren. Dat we wel een awesome koppel waren en erg veel dingen deelde en we energie uit elkaar putte..

Maar ze is gewoon niet verliefd.

Gefriendzoned worden door je ex is het dan blijkbaar :'(
  maandag 7 mei 2012 @ 20:48:33 #128
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111262697
Yep, en dat moet je niet willen zolang er gevoelens zijn :p
pi_111263193
Geprobeerd om over koetjes en kalfjes te praten met haar, en heel het gesprek was ik mezelf aan het verbijten en me zo enorm erg aan het inhouden, want ik vind het persoonlijk nog steeds grote onzin deze manier van communiceren alsof je elkaar amper kent, wtf? we kennen elkaar door en door en door en door en dan moet ik nu over nada praten? Waarom doet ze niet gewoon normaal.. Zo een gesprek doet me gewoon pijn, waarom doet ze er zo luchtig over... waarom kan ze dat en ik niet? Waarom mis ik haar zo enorm hard en zij mij niet...

Na afloop voelde ik me opnieuw rot, enorme wanhoop en frustratie, dus ik ga mezelf plechtig beloven hiermee te stoppen. Ik hoop dat ik het vol hou, wss niet lang, tot ik weer het gevoel krijg dat ik haar zo zeker kwijt geraak en de illusie dat we normaal kunnen praten weer boven komt drijven...

Een eindeloze cirkel met alleen maar faal en op het einde verliest er maar één en dat ben ik... Wat een ongelofelijke bitch is het toch! Zo smerig, zo enorm laag en smerig.

De wetenschap dat ze nooit meer bij mij zal zijn :r

Zo over naar de orde van de dag, nog effe 5km lopen, de frustratie afschuden en mezelf blijven herinneren dat ik op alle vlak een beter persoon ben dan haar ex ;) die kennis geeft me toch een beetje een goed gevoel :P
.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:02:57 #130
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111263611
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Tom84 het volgende:
Geprobeerd om over koetjes en kalfjes te praten met haar, en heel het gesprek was ik mezelf aan het verbijten en me zo enorm erg aan het inhouden, want ik vind het persoonlijk nog steeds grote onzin deze manier van communiceren alsof je elkaar amper kent, wtf? we kennen elkaar door en door en door en door en dan moet ik nu over nada praten? Waarom doet ze niet gewoon normaal.. Zo een gesprek doet me gewoon pijn, waarom doet ze er zo luchtig over... waarom kan ze dat en ik niet? Waarom mis ik haar zo enorm hard en zij mij niet...

Na afloop voelde ik me opnieuw rot, enorme wanhoop en frustratie, dus ik ga mezelf plechtig beloven hiermee te stoppen. Ik hoop dat ik het vol hou, wss niet lang, tot ik weer het gevoel krijg dat ik haar zo zeker kwijt geraak en de illusie dat we normaal kunnen praten weer boven komt drijven...

Een eindeloze cirkel met alleen maar faal en op het einde verliest er maar één en dat ben ik... Wat een ongelofelijke bitch is het toch! Zo smerig, zo enorm laag en smerig.

De wetenschap dat ze nooit meer bij mij zal zijn :r

Zo over naar de orde van de dag, nog effe 5km lopen, de frustratie afschuden en mezelf blijven herinneren dat ik op alle vlak een beter persoon ben dan haar ex ;) die kennis geeft me toch een beetje een goed gevoel :P
Je doet het allemaal zelf.... Man up!

De driften en drangen zijn tijdelijk en waaien over...... de gevolgen en handelingen daaruit zijn voor de lange termijn...

je kut voelen zonder contact, je kut voelen met contact....

denk na!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111263675
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je doet het allemaal zelf.... Man up!

De driften en drangen zijn tijdelijk en waaien over...... de gevolgen en handelingen daaruit zijn voor de lange termijn...

je kut voelen zonder contact, je kut voelen met contact....

denk na!
Ik weet en ik probeer het ook echt, lijkt mss niet altijd zo, maar ik probeer het wel, het is gwn niet simpel. Maar ik weet dat ik fout zit. Dit doet niets goed.
.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:05:31 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111263736
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ik weet en ik probeer het ook echt, lijkt mss niet altijd zo, maar ik probeer het wel, het is gwn niet simpel. Maar ik weet dat ik fout zit. Dit doet niets goed.
De kunst van het NIETS DOEN!

Ik heb er hele stukken over geschreven.... lees maar even terug, de afgelopen 5 topics ongeveer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111263941
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Tom84 het volgende:
Geprobeerd om over koetjes en kalfjes te praten met haar, en heel het gesprek was ik mezelf aan het verbijten en me zo enorm erg aan het inhouden, want ik vind het persoonlijk nog steeds grote onzin deze manier van communiceren alsof je elkaar amper kent, wtf? we kennen elkaar door en door en door en door en dan moet ik nu over nada praten? Waarom doet ze niet gewoon normaal.. Zo een gesprek doet me gewoon pijn, waarom doet ze er zo luchtig over... waarom kan ze dat en ik niet? Waarom mis ik haar zo enorm hard en zij mij niet...

Na afloop voelde ik me opnieuw rot, enorme wanhoop en frustratie, dus ik ga mezelf plechtig beloven hiermee te stoppen. Ik hoop dat ik het vol hou, wss niet lang, tot ik weer het gevoel krijg dat ik haar zo zeker kwijt geraak en de illusie dat we normaal kunnen praten weer boven komt drijven...

Een eindeloze cirkel met alleen maar faal en op het einde verliest er maar één en dat ben ik... Wat een ongelofelijke bitch is het toch! Zo smerig, zo enorm laag en smerig.

De wetenschap dat ze nooit meer bij mij zal zijn :r

Zo over naar de orde van de dag, nog effe 5km lopen, de frustratie afschuden en mezelf blijven herinneren dat ik op alle vlak een beter persoon ben dan haar ex ;) die kennis geeft me toch een beetje een goed gevoel :P
Ik dacht eerst dat ik het zelf getypt had!
Er zitten dus meer mensen in precies het zelfde bootje als ik, of wat ook die uitspraak was

Echt, je haalt de woorden uit m'n mond met je bericht!!
Heel veel sterkte!
Beide het zelfde meegemaakt, hoe je partner je dan wel kan loslaten en ik haar dan niet.. ik snap ook niet hoe dat werkt, bij zo'n persoon.. Hoe iemand die zoveel voor je heeft betekend kan 'vergeten' en doorleven..

[ Bericht 1% gewijzigd door Gulmez op 07-05-2012 21:21:46 ]
pi_111267151
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:08 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat ik het zelf getypt had!
Er zitten dus meer mensen in precies het zelfde bootje als ik, of wat ook die uitspraak was

Echt, je haalt de woorden uit m'n mond met je bericht!!
Heel veel sterkte!
Beide het zelfde meegemaakt, hoe je partner je dan wel kan loslaten en ik haar dan niet.. ik snap ook niet hoe dat werkt, bij zo'n persoon.. Hoe iemand die zoveel voor je heeft betekend kan 'vergeten' en doorleven..
Ze is iemand anders, enigste wat ik kan zeggen, surrealistisch en absurd. Wss is het een facade en een muur die doelbewust wordt opgetrokken. Maar ik zei vandaag nog tegen de psycho, ik ben iemand die moet communiceren en praten om het te kunnen plaatsen en verwerken, ik heb nu al moeite om niet gek te worden, het lijkt allemaal zo onwaarschijnlijk en zo een hel, ik heb werkelijk geflirt met gedachten om er een eind aan te maken, niet concreet natuurlijk, ik ben een meester in relativeren en ik weet dat dit niet het einde van de wereld, maar toch was eerste keer in mijn leven dat ik zulke gedachten had... En ex zei vandaag nog dat ze nu liever niet over alles wil praten :r en ik moet dan maar aanvaarden dat het hier om hetzelfde meisje gaat dat jaren vrolijk om me heen huppelde, vergeef me dat dit moeite kost om los te kunnen laten en te aanvaarden, maar begrijpen zal ik het nooit

Ze zegt dat ze er ook niet zomaar overstapt en hoopt dat alles ook echt goed gaat met mij... Wtf denkt ze nu zelf, ik vraag me af of ze nu werkelijk echt de feeling met de realiteit is verloren en denkt dat dit alles geen big deal is, voor mij was het niet minder dan een life changing event

Niet te vergeten dat ik een enorme reis met haar heb gemaakt, we gesproken hebben over samenwonen en kinderen en ze blijkbaar 10 dagen na thuiskomst verliefd is geworden op haar ex... Het spijt me dat ik dat niet zomaar aanvaard en ff verder ga met mijn leven. Maar ik zal het wel op mezelf verwerken aan ex heb ik toch geen hulp, bij contact push ik haar weg, geen contact glipt ze door mijn vingers, want met dat miserabel ventje heeft ze natuurlijk wel contact, want die geeft haar een goed gevoel :') . Twee maand vandaag gedaan, mooi symbolisch om het contact niet meer te starten.
.
pi_111268309
Verliefd op haar ex? Dat meen je niet!

Ik ben echt stil van je verhaal geworden, wat heftig allemaal!
Ook ik heb alles voor mijn ex gedaan, ik heb redelijk zware vaste lasten, en geen hoog inkomen, maar toch heb ik alles eraan gedaan, om haar helemaal te verwennen!

Hotel, dagjes uit, een ring.. Ik heb een auto aangeschaft, voor onze vakantie die we aankomende zomer zouden doen.. Wij hadden het ook over kinderen en samenwonen..

We zouden samen een huis net over de grens in Duitsland kopen, en echt alles klikte tussen ons..

Voor de lol wel is over kindernamen gesproken, en we vonden precies de zelfde namen mooi, en vaak zeiden we ook tegen elkaar, dit kan geen toeval zijn dat we elkaar hebben ontmoet!

Wat ik met haar heb gehad, dat heb ik in mijn 22 jaar nog nooit meegemaakt, en ik weet ook haast zeker dit nooit meer mee te maken, iemand ontmoeten die op alle vlakken bij je past, dat is echt bijzonder!

En dan.. bam, alles weg.. verwoest, al die 5 jaar, lijken wel vergeten bij haar....
Als ik vraag of ze nog wel is aan me terug denkt krijg ik te horen.. ''ja hoor, maar ik denk aan zoveel eigenlijk.. ;) ''

Ik kan er echt niet bij...
Ik snap er zelf ook helemaal niks van, zij en ik.. we hebben echt alles samen meegemaakt, en zij lijkt er meer enkele waarde aan te hechten.

Ze verteld zelfs tegen mij.. over scharrels.. Ze weet hoeveel pijn het me doet, maar het lijkt haar niks meer te schelen, ik ben niks meer.. echt niks meer, en ik snap zo'n omschakeling dus echt gewoon niet... Inderdaad een ander persoon is het geworden, die ik kende.. het meisje die ik kende gewoon verdwenen. ;(

In hele moeilijke periode's van verdriet heb ik ook wel is aan zelfmoord gedacht.. niks kon mij meer schelen, ik reed 100 km over een boeren 60 weg, wat onoverzichtelijk was, door alle bomen en bochten..

In een 30 zone haalde ik in, een keer ging een persoon voor me dan midden op de weg rijden, zodat ik niet in kon halen, en toen was ik echt van woede nog die man aangevlogen toen hij stopte, en heb hem geslagen.. .ik was toen al helemaal in de war, van al het verdriet, en reed al huilend over de weg.. .en toen ook nog zo'n eikel die me ging pesten, ik kon het er echt niet bij hebben, en toen werd alles zwart voor m'n ogen..

Allemaal helemaal verkeerd, ik weet het..
Maar het idee, dat we nooit meer bij elkaar komen, dat is gewoon zo rot,,
Mijn toekomst samen met mijn grootste liefde, gezin, droomhuis.. alles weg...
Nu zit ik alleen in mijn huurflat, en het enigste wat ik nog heb is mijn werk, mijn vrienden heb ik ook laten zitten, omdat ik alleen maar bezig was met m'n vriendin. ;(
pi_111268853
ja jongens lees jullie posten en ik kan je geen steek verder helpen
die van mij is ook weg foetsie, het lieve leuke meisje dat ik kende is verdwenen.

binnen ene week een ander en nog een ander en dan moet ik dat normaal vinden

ik heb het wel gedaan totaal geen contact meer, eerlijk gezegd zou ik ook niet voor mezelf instaan als ik haar wel tegen zou komen momenteel, niet praten denken ik. om zijn miste heel hard op haar in schelden want ik vindt dat zij mij echt heel respectloos heeft behandeld

ik denk ook niet ooit weer enig contact met haar te krijgen, tenminste zolang zij het niet opzoekt en daar heeft ze het lef niet voor denk ik.

@tom84 hoe moeilijk dan ook ban haar voor nu uit je leven, ga lekker tegen iemand anders aanlullen zoals dit topic, maar met haar communiceren werkt niet en dot pijn
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  maandag 7 mei 2012 @ 22:30:55 #137
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111269076
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Norro-tje het volgende:
ja jongens lees jullie posten en ik kan je geen steek verder helpen
die van mij is ook weg foetsie, het lieve leuke meisje dat ik kende is verdwenen.

binnen ene week een ander en nog een ander en dan moet ik dat normaal vinden

ik heb het wel gedaan totaal geen contact meer, eerlijk gezegd zou ik ook niet voor mezelf instaan als ik haar wel tegen zou komen momenteel, niet praten denken ik. om zijn miste heel hard op haar in schelden want ik vindt dat zij mij echt heel respectloos heeft behandeld

ik denk ook niet ooit weer enig contact met haar te krijgen, tenminste zolang zij het niet opzoekt en daar heeft ze het lef niet voor denk ik.

@tom84 hoe moeilijk dan ook ban haar voor nu uit je leven, ga lekker tegen iemand anders aanlullen zoals dit topic, maar met haar communiceren werkt niet en dot pijn
Ook al zoekt ze het wel,

Niet reageren... laat haar maar voelen.

Beter af!

Mijn ex zoekt ook via via contact en shit

Doe er niets mee :)

Hoe fantastisch ze ook kon zijn op momenten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 7 mei 2012 @ 22:40:33 #138
374698 Charcot
Charcot
pi_111269674
Mensen, ik lees hier dat er nog contact opgenomen wordt met jullie door jullie exen? Waarom? Mijn ex heeft mij ook verlaten, mij gebroken om een flutreden (ik was zo weinig waard blijkbaar) en neemt af en toe nog steeds contact op. Dat begrijp ik niet? Ik kan geen conclusies trekken, er zijn teveel mogelijkheden. Iemand een idee/advies?
  maandag 7 mei 2012 @ 22:41:35 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111269735
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef Charcot het volgende:
Mensen, ik lees hier dat er nog contact opgenomen wordt met jullie door jullie exen? Waarom? Mijn ex heeft mij ook verlaten, mij gebroken om een flutreden (ik was zo weinig waard blijkbaar) en neemt af en toe nog steeds contact op. Dat begrijp ik niet? Ik kan geen conclusies trekken, er zijn teveel mogelijkheden. Iemand een idee/advies?
Niets doen,

Niet reageren en verdergaan met je leven :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111269802
@Gulmez

Ze is niet verliefd op haar ex, geloof ik nooit :) ik weet dat wat we hadden echt was en je wordt op één avond niet verliefd op een jongen die al twee en een half jaar probeert om haar te krijgen... Ik vond hem altijd behoorlijk zielig, geen bedreiging en het interesseerde me eigenlijk ook niet zo heel veel. Ze vertelde altijd eerlijk als hij sms stuurde ofzo, dat hij niet kon slapen omdat hij nog aan haar dacht en dergelijke :') dacht altijd wat een loser :')

Jouw verhaal is ook heftig, 5 jaar... Ik vraag me altijd af, je deelt zoveel met een persoon, maakt zoveel momenten mee, leert elkaar aanvoelen en kennen, maar dan ook echt kennen zoals niemand anders jou en haar kent, zo enorm intiem... Je hebt het zo enorm goed samen, ik voelde me helemaal verweven met haar, en vertrouwde haar volkomen 100% ik zou door vuur zijn gewandeld voor haar, ze was mijn nummer 1 prioriteit, en dan plots lijkt alles niet gebeurt, ene op de andere dag, alles wat is opgebouwd en waarvan ik dacht dat het stevig als een rots stond als een zandkasteel ingestort.. dan slik je wel en stel je jezelf zwaar in vraag. Chaos in mijn hoofd, zoveel onbeantwoorde vragen en hypothesen, hield ze stiekem altijd van hem? was er altijd iets tussen hen? en zo verder... Maarja dan neem je mij niet mee naar australie en bouw je geen toekomst met me op terwijl ze ook met hem zou kunnen gegaan zijn, en daarbij geloof me een triest figuur die kerel, ze is compleet out of zijn league, hij is gwn afleiding voor de crisis waar ze is ingekomen, ik weet dat ze diep zat met alles, haar leven en veel meer, en dat ze letterlijk zei dat hij haar een goed gevoel gaf met zijn aandacht...

@Norro-tje

Ik weet wat ik moet doen, maar iemand opgeven die je wereld was, zo lang en waarvan dat je weet dat het wederzijds was, niet simpel, ik weet nog niet hoe ik dat ga moeten doen, ben ik gewoon eerlijk in

En dat gevoel van respectloos te zijn behandeld, ik ken het volledig, op dat vlak niets dan minachting voor haar.
.
  maandag 7 mei 2012 @ 22:43:43 #141
374698 Charcot
Charcot
pi_111269871
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Niets doen,

Niet reageren en verdergaan met je leven :)
Ik reageer ook niet meer maar ik raak nog steeds verward wanneer hij contact opneemt. Ik wil niet meer verward raken.
pi_111270074
Heb ik ook met mn ex. Blijft maar contact zoeken en berichtjes sturen.
Maar verder wil/kan ze ook niet. Ik probeer het te negeren, maar lukt me niet.

Lastig allemaal..
  maandag 7 mei 2012 @ 22:47:55 #143
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111270090
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik reageer ook niet meer maar ik raak nog steeds verward wanneer hij contact opneemt. Ik wil niet meer verward raken.
Dat heeft tijd nodig.

Jij bent de enige die jezelf verward kan laten raken door een bericht van hem.
Herken dat ook, dat je verward raakt en weet dat je dan niets moet doen...

Alles wat je namelijk op dat moment doet, ben jij niet, maar is IETS in jou wat reageert...

Als hij contact met jou opneemt, kan je ook denken: "Ik ga nu verder met mijn leven, en hij blijft erin hangen"...

Mensen die contact opnemen met exen doen dat uit eigen belang... puur voor hunzelf.... geruststelling, of omdat ze gewoon de leegte voelen en niet alleen willen zijn. Sommige mensen nemen contact op met exen om toch indirect nog invloed denken te kunnen uitoefenen... dat heet dan ook Valse macht.....
Het heeft dus niets met jou te maken
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 7 mei 2012 @ 22:55:41 #144
374698 Charcot
Charcot
pi_111270505
Dat weet ik, MTA. Dat is een reden om hem te haten. Het feit dat hij mij zo slecht behandeld heeft na onze break-up en nu ook nog eens mijn wens niet respecteert door steeds contact op te nemen. Het doet gewoon verschrikkelijk veel pijn, hoe snel en onverwachts alles is gegaan. Je hebt soms van die types waarbij je dit soort dingen kunt verwachten. Maar bij hem niet. Een fatsoenlijke, leuke jongen. Wat dus een wolf in schaapskleren bleek te zijn
  maandag 7 mei 2012 @ 22:58:22 #145
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111270640
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef Charcot het volgende:
Dat weet ik, MTA. Dat is een reden om hem te haten. Het feit dat hij mij zo slecht behandeld heeft na onze break-up en nu ook nog eens mijn wens niet respecteert door steeds contact op te nemen. Het doet gewoon verschrikkelijk veel pijn, hoe snel en onverwachts alles is gegaan. Je hebt soms van die types waarbij je dit soort dingen kunt verwachten. Maar bij hem niet. Een fatsoenlijke, leuke jongen. Wat dus een wolf in schaapskleren bleek te zijn
Niet haten... niet kwalijk nemen en niet oordelen.... jou leven is jou leven, zijn leven is zijn leven... zijn dingen hebben geen invloed op jou...

Zijn handelingen moeten niet jou gemoedstoestand en leven bepalen, dat is moeilijk maar wanneer je je realiseert dat je je gedachten kan controleren en dus focussen op wat anders, zal je begrijpen wat ik bedoel.

Tja, een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:01:37 #146
374698 Charcot
Charcot
pi_111270820
Waarom mag ik hem dat niet kwalijk nemen? Ik heb hem expliciet gevraagd om mij niet te contacteren. Op ons laatste dag samen volwassen afscheid genomen. Totdat hij weer opzettelijk begon te kwetsen.. Dat is geen jongen voor mij. Dat besef is er al wel. Maar je bedoelt dat hij is wie hij is? Op die manier?
  maandag 7 mei 2012 @ 23:04:07 #147
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111270937
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef Charcot het volgende:
Waarom mag ik hem dat niet kwalijk nemen? Ik heb hem expliciet gevraagd om mij niet te contacteren. Op ons laatste dag samen volwassen afscheid genomen. Totdat hij weer opzettelijk begon te kwetsen.. Dat is geen jongen voor mij. Dat besef is er al wel. Maar je bedoelt dat hij is wie hij is? Op die manier?
Omdat het zijn ding is.... Jij kiest ervoor om het je dwars te laten zitten... je zou z'n nummer kunnen blokkeren, of een nieuw telefoonnummer nemen... maar in plaats daarvan steek je je energie in het chagrijnig zijn om het feit dat hij je contacteert.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:10:40 #148
374698 Charcot
Charcot
pi_111271281
Pfff je hebt gelijk. Zoveel vragen, maar eerlijke antwoorden ga ik van hem niet krijgen. Beter om daar ook niet ergens op te hopen dan inderdaad. Zijn nr blokkeren ben ik nog niet helemaal klaar voor. Dat komt wel
pi_111271383
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat heeft tijd nodig.

Jij bent de enige die jezelf verward kan laten raken door een bericht van hem.
Herken dat ook, dat je verward raakt en weet dat je dan niets moet doen...

Alles wat je namelijk op dat moment doet, ben jij niet, maar is IETS in jou wat reageert...

Als hij contact met jou opneemt, kan je ook denken: "Ik ga nu verder met mijn leven, en hij blijft erin hangen"...

Mensen die contact opnemen met exen doen dat uit eigen belang... puur voor hunzelf.... geruststelling, of omdat ze gewoon de leegte voelen en niet alleen willen zijn. Sommige mensen nemen contact op met exen om toch indirect nog invloed denken te kunnen uitoefenen... dat heet dan ook Valse macht.....
Het heeft dus niets met jou te maken
Sommige mensen, zoals ik, willen ook gewoon hun ex terug. Ik kan wel een ander vriendinnetje gaan zoeken, maar ik wil haar. Ik kan zelfs heel mijn leven alleen blijven, alles kan en is doenbaar, en ik kan haar vergeten en doorgaan echt alles is mogelijke menselijk gezien. Maar ik wil haar. Hier bij mij terug in mijn bed. Dus ik ga niet zomaar ff verder met mijn leven, ik hou gewoon van haar, ze zit enorm diep in mijn hart, ik ga hier geen persoonlijke dingen zoals video van de reis en fotos plaatsen, maar ze was gwn mijn prinses. En ja ik blijf zeuren over de reis maar als je vier maand met iemand aan de andere kant van de wereld, alleen jij en die persoon in een vreemd land doorbrengt zonder planning en volledig op jezelf bent aangewezen dan groei je zo close en vorm je gewoon een team. En als dat plots volledig wegvalt dan denk je dat je gek bent geworden, geloof me vrij.

En ja geen contact is beter en zo, maar doe het maar eens
.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:14:12 #150
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111271432
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:10 schreef Charcot het volgende:
Pfff je hebt gelijk. Zoveel vragen, maar eerlijke antwoorden ga ik van hem niet krijgen. Beter om daar ook niet ergens op te hopen dan inderdaad. Zijn nr blokkeren ben ik nog niet helemaal klaar voor. Dat komt wel
Juist, als je dat weet dat je toch geen eerlijke antwoorden krijgt... waarom dan de moeite doen?

Je kut voelen, zonder contact of
Je kut voelen, met contact en halve antwoorden en gedraai....

Onthoud gewoon, dat je 0 invloed op hem kan hebben, en hij dus ook op jou leven.

Alle contact die je met hem hebt, zorgt voor nieuwe input (daarom ontwijk ik me ex en haar gozer... ik wil geen nieuwe input), die nieuwe input, die zorgt voor nieuwe vragen, nieuwe malingen, nieuwe piekerdagen....

Als je dat uitbant... kan je dus verwerken met hetgeen wat er al zit... Aan jezelf werken, de issues in jou oplossen (bijv. Waarom voel ik mij zo? wat heeft symbool gestaan en wat betekend dat symbool?) daarom moet je ook niets doen..... op de bank zitten, niets doen en voelen....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')