quote:
Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Norro-tje het volgende:[..]
het Tom84
allereerst succes bij de psych morgen, het is moeilijk maar je moet proberen over alles zo open mogelijk te zijn
verder kunnen wij elkaar best de hand geven ik zit in dezelfde situatie, mijn ex had binnen een week of sneller een nieuwe,

. en ik moet nu echt mezelf weer uit een heel heel diep dan zien te sleuren, gelukkig heb ik steun aan mensen om me heen, dat zou jij ook wel hebben hoop ik.
maar een psych is wel goed voor dit maar ook voor ander zaken die misschien spelen en dan naar boven komen
succes en laat even weten hoe het gegaan, voor nu welterusten ik hoop dat iedereen hier wat kan slapen, zo'n twee persoon bed blijft groot in je eentje
Bedankt, ik kijk er eigenlijk wel naar uit... En ik ga met een open instelling er naartoe gaan
En helemaal hetzelfde, ik kende haar wachtwoord op facebook en ik voelde dat er iets niet klopte, ze was binnen de week 2 keer blijven slapen bij haar ex, ze zei op fb tegen hem dat ze weer iets vergeten was, deze keer haar ring... ik zeg het je dan verdwijnt de grond onder je voeten en stort je wereld helemaal in...
Ik haar snachts opbellen, zij huilen aan de telefoon en zeggen dat ze wist dat het verkeerd was en dat ze daar op de bank was blijven slapen............ Tja en dat hij haar gewoon een goed gevoel gaf met zijn aandacht, en dat ze nu niets met hem ging beginnen...
Halve week voor het uit ging lag ze nog bij mij in bed... Het bed waarin ik nu met mijn laptop zit...
En ik schaam me niet voor de check op haar fb, want tegen mij was het die week nog dat ze het allemaal nog niet wist en alles op haar beloop wou laten... was enige manier om de waarheid te kennen, als ik hier weer terug aan denk voel ik toch een zekere minachting naar haar. Zo zie je maar hoe complex liefde is, liefde, haat, minachting... Het kan allemaal tegelijk bestaan en betrekking hebben op dezelfde persoon. Ik had het gewoon ook nooit, nooit, nooit van haar verwacht, ik vertrouwde haar volledig, het lijkt zelfs nu nog onwerkelijk, ik kan er nog steeds niet bij
Maar ik heb steun hier thuis, ik heb mezelf met hun hulp ook helemaal van de grond moeten rapen. Ik ben zo verdoofd geweest en heb me zo rot en zo enorm slecht gevoeld... Momenteel, sinds donderdag voel ik me met momenten vaak neutraal, na twee en een halve maand hel gaat het dus nu iets beter met mij, hoop dat het blijft duren.
Het enige wat nu in mijn hoofd speelt is, het volledig los te laten en geen contact meer en zo het risico lopen haar definitief kwijt te spelen of toch blijven proberen soms... Ik weet het echt echt niet. Ik vind het niet eerlijk dat ik niet met haar face to face onze relatie kan bespreken.. Drie keer heb ik haar gezien na de reis voor alles mis ging en toen heb ik haar zes keer gezien, en nog een keer toen het al drie weken uit was... Telkens kort... Ik heb geen kans gekregen, zelfde meisje dat maanden naast me lag vanachter op de matras in onze stationcar
En ik weet dat ze geen fotos of filmpjes van de reis bekijkt en ze zegt me letterlijk dat ze niet over onze reis wil denken en praten nu... Dus ik wordt gewoon uit haar leven geblokt, ze probeert me actief weg te duwen uit haar gedachten...

Tja, aanvaarden dan maar, maar begrijpen.. denk ik nooit
Ik merk dat het schrijven hier echt wel helpt
[ Bericht 3% gewijzigd door Tom84 op 06-05-2012 23:55:10 ]