quote:
Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Wanderingwhy het volgende:@Tom: na een breuk doet de waarheid over waarom er helemaal niet meer toe.
De breuk is de waarheid, en dat is waar jij nog moeite mee hebt die te accepteren.
Wat je doet is menselijk maar stom. Gaan twisten en welles-nietes met je ex brengt je niets verder. Het zorgt alleen maar voor meer verwijdering. Dat heb ik je eerder al gezegd maar?

Ter leeringh ende vermaeck een liedje...
Wat moet ik dan doen?

Geen contact, dan ben ik haar zeker kwijt, ik ken haar te goed, en over een jaar zal het dan zijn "ja jij zocht geen contact meer, terwijl ik nog twijfelde, dus ben ik maar met hem begonnen"
En wel contact zal het voor mij over onze relatie moeten gaan, daarin is het bij mij alles of niets, ik heb zoveel geschiedenis met haar en ik wil haar terug dan ga ik niet met haar praten over het mooie weer terwijl ik weet dat hij haar ziet en belt en ik zielig smsjes en fb kan sturen over inhoudelijk niets. Vergeet het maar, het meisje die tot voor kort alles van mij wist en ik van haar, ik wil geen vriendschap, kan ook niet
Ik verlies toch, maar ik zal dan toch voor de eerste optie kiezen, mezelf nog wat ruggengraat gunnen, hoe gering dan ook... Ze heeft mijn tel nr, weet waar ik woon en weet dat ik haar wil...
tweede optie is mezelf belachelijk blijven maken en haar de kans geven met me te spelen tot ze zekerheid over hem heeft
en ja ik mis haar zo hard dat het fysiek pijn doet, haar herinnering is overal hier aanwezig, een half leeg bed, waar ik ook ga of sta, naar de zee, naar de stad, op de trein, in de auto, overal is haar herinnering, mijn slaapkledij die ik thuis draag, zelfs op dit moment, daar sliep ze altijd in, ik kan niet ontsnappen, maar ik ben wel gewoon op, volledig op. En je kunt wel zeggen dat de waarheid er niet meer toe kan doen, tja, ze was mijn wereld, ik zou het dan wel willen verstaan, en het kan niet, ik weet het, maar dat neemt niet weg dat ik het wel gewoon wil
Maar whatever, een fase zeker