abonnement Unibet Coolblue
pi_111137648
http://www.footballshirtc(...)e-nike-kit-deal.html

-O-

En dat te bedenken dat Umbro in de jaren 90 zo groot was..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:23:35 #52
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_111138036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
http://www.footballshirtc(...)e-nike-kit-deal.html

-O-

En dat te bedenken dat Umbro in de jaren 90 zo groot was..
Umbro is onderdeel van Nike
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_111141191
Het nieuwe Newcastle United uitshirt 2012-2013

  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:16:52 #54
305420 64Bitch
* Online
pi_111146069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef RichardRichard het volgende:
Iemand die in deze shirts (van bijv. 9footballshirt enz.) ook sport? Merk je daar verschil in tegenover 'echte' merk shirts?
Kwaliteit van "neppers" vaak beter dan het origineel. Ik kickboks ermee, voetbal ermee loop er hard mee en kwaliteit is naar mijn ervaring nog beter dan hetzelfde shirt origineel waar je 10x meer voor betaald.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:40:30 #55
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111151206
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef 64Bitch het volgende:

[..]

Kwaliteit van "neppers" vaak beter dan het origineel. Ik kickboks ermee, voetbal ermee loop er hard mee en kwaliteit is naar mijn ervaring nog beter dan hetzelfde shirt origineel waar je 10x meer voor betaald.
jouw naam past echt goed bij de TT :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111157330
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef TBakkert het volgende:

[..]

jouw naam past echt goed bij de TT :')
Was is er jongetje? Heb ik op je pikkie getrapt met iets ofzo? Want er komt weinig inhoud uit.

Take care.
pi_111162351
ff ter bevestiging:
Thaise kwaliteit betekent toch dat ze wel goed zijn, right?

En kan iemand mij uitleggen hoe die waveshirt werkt? Ik zie namelijk geen prijs en ook geen add-knopje om een item toe te voegen of zo aan je winkelmand of zo. Zou niet weten hoe je daar moet aanschaffen :S

Als ik een shirt zoekt die gewoon zo goed als hetzelfde is als de echte shirts, welke is dan de beste (qua prijs + verzendkosten) optie? Is dat dan toch 9footballshirt.com?
pi_111162583
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 10:52 schreef LTCY18 het volgende:
ff ter bevestiging:
Thaise kwaliteit betekent toch dat ze wel goed zijn, right?

En kan iemand mij uitleggen hoe die waveshirt werkt? Ik zie namelijk geen prijs en ook geen add-knopje om een item toe te voegen of zo aan je winkelmand of zo. Zou niet weten hoe je daar moet aanschaffen :S

Als ik een shirt zoekt die gewoon zo goed als hetzelfde is als de echte shirts, welke is dan de beste (qua prijs + verzendkosten) optie? Is dat dan toch 9footballshirt.com?
Thai Quality is inderdaad de beste kwaliteit qua replica's
vaak zijn die shirten 1:1

Daarnaast zou ik niet weten waar je het het best kan aanschaffen, de meeste shirten haal ik of zelf van taobao ( niet zo'n succes!) of bestel ik bij een paar chinezen die ik op msn heb..

Leuk om ze in een groepsgesprek tegen elkaar op te zetten, en dan zelf dr een goede deal uit te slaan :P!
pi_111162601
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:43 schreef voetbaltalent het volgende:
Het nieuwe Newcastle United uitshirt 2012-2013

[ afbeelding ]
Mooi shirt
pi_111162841
Ik ga komende week naar Londen met school. Daar zat toch ook ergens een grote winkel waar ze goedkope shirts hadden?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_111162874
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:26 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ga komende week naar Londen met school. Daar zat toch ook ergens een grote winkel waar ze goedkope shirts hadden?
Sports Direct.
pi_111162919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Thai Quality is inderdaad de beste kwaliteit qua replica's
vaak zijn die shirten 1:1

Daarnaast zou ik niet weten waar je het het best kan aanschaffen, de meeste shirten haal ik of zelf van taobao ( niet zo'n succes!) of bestel ik bij een paar chinezen die ik op msn heb..

Leuk om ze in een groepsgesprek tegen elkaar op te zetten, en dan zelf dr een goede deal uit te slaan :P!
zijn hun shirts dan ook van Thai kwaliteit?
pi_111164211
Bestelling van 9footballshirt.com binnen, 19 April besteld vandaag ontvangen.
Zijn niet van echt te onderscheiden.

(Kleuren zijn in het echt veel feller, lijkt op de foto allemaal een beetje vaal.)









  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:00:58 #64
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111164842
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Bestelling van 9footballshirt.com binnen, 19 April besteld vandaag ontvangen.
Zijn niet van echt te onderscheiden.

(Kleuren zijn in het echt veel feller, lijkt op de foto allemaal een beetje vaal.)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ziet er goed uit ;)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111165135
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:31 schreef LTCY18 het volgende:

[..]

zijn hun shirts dan ook van Thai kwaliteit?
Ja, zijn ook thai kwaliteit ;)
( sommige verkopen ook chinese kwaliteit, maar je moet er zelf wel even om vragen..
en op de foto's kan je zelf vaak wel zien dat het geen thai is, dan gaan ze direct uit msn :P)
pi_111165246
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ja, zijn ook thai kwaliteit ;)
( sommige verkopen ook chinese kwaliteit, maar je moet er zelf wel even om vragen..
en op de foto's kan je zelf vaak wel zien dat het geen thai zijn, dan gaan ze direct uit msn :P)
Hoeveel betaal je er via hun voor?
pi_111165365
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:13 schreef koenie95 het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je er via hun voor?
Ligt eraan waar je de deal sluit..

ik heb momenteel 1 zo ver gekregen dat hij 2 thai shirten wil verkopen voor 30$ inclusief ship airmail
( ik wacht alleen nu ff op een thai chelsea home shirt, die heeft hij nog niet..)

hij maakt op deze shirten verlies zegt hij, maar hij gaat er vanuit dat ik in de toekomst meer bij hem bestel..

maar normaliter kan ik een prijs rond de 20-25$ inclusief airmail verwachten bij de chinesen voor 1 shirt, haal ik er meerdere dan kan het vaak nog wel wat goedkoper!


meestal hebben ze gewoon een website waarop hun jersey foto's staan, sommige mailen af en toe wel is wat extra foto's als ik dr om vraag etc..

voorbeeld van 1 supplier is : http://superjerseys.v.yupoo.com/

of http://www.jersey777.com/

ook die ik heb ik op msn, en meestal valt daar wel wat te regelen qua prijs
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:40:16 #68
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111165905
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je de deal sluit..

ik heb momenteel 1 zo ver gekregen dat hij 2 thai shirten wil verkopen voor 30$ inclusief ship airmail
( ik wacht alleen nu ff op een thai chelsea home shirt, die heeft hij nog niet..)

hij maakt op deze shirten verlies zegt hij, maar hij gaat er vanuit dat ik in de toekomst meer bij hem bestel..

maar normaliter kan ik een prijs rond de 20-25$ inclusief airmail verwachten bij de chinesen voor 1 shirt, haal ik er meerdere dan kan het vaak nog wel wat goedkoper!

meestal hebben ze gewoon een website waarop hun jersey foto's staan, sommige mailen af en toe wel is wat extra foto's als ik dr om vraag etc..

voorbeeld van 1 supplier is : http://superjerseys.v.yupoo.com/

of http://www.jersey777.com/

ook die ik heb ik op msn, en meestal valt daar wel wat te regelen qua prijs
jij hebt verstand van deze bussiness ;)

heb jij misschien ook ervaring met UKSoccershop.com ?
hebben wel harde dingen(wel duur), maar zijn ze betrouwbaar?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:55:07 #69
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_111166299
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Bestelling van 9footballshirt.com binnen, 19 April besteld vandaag ontvangen.
Zijn niet van echt te onderscheiden.

(Kleuren zijn in het echt veel feller, lijkt op de foto allemaal een beetje vaal.)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Shirtje van Nederland ziet er zeker wel nice uit, misschien dat ik deze dan ook maar ga halen, toch een flink stuk goedkoper als hier in de winkel. Hoe kan je eigenlijk het makkelijkst betalen? Ik zie allemaal betalingsmethoden staan waar ik zelf nog nooit van heb gehoord...
pi_111166308


:'(
pi_111166318
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:55 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]

:'(
:') _O-
pi_111166381
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:55 schreef YazooW het volgende:

[..]

Shirtje van Nederland ziet er zeker wel nice uit, misschien dat ik deze dan ook maar ga halen, toch een flink stuk goedkoper als hier in de winkel. Hoe kan je eigenlijk het makkelijkst betalen? Ik zie allemaal betalingsmethoden staan waar ik zelf nog nooit van heb gehoord...
Google checkout, heb je wel een creditcard voor nodig.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:58:35 #73
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_111166394
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:55 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]

:'(
Zou wel baas zijn als er een broekje bij zit die bovenaan geel is en dan doorloopt naar groen onderaan _O-
pi_111166458
quote:
18s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:40 schreef TBakkert het volgende:

[..]

jij hebt verstand van deze bussiness ;)

heb jij misschien ook ervaring met UKSoccershop.com ?
hebben wel harde dingen(wel duur), maar zijn ze betrouwbaar?
nog nooit van die shop gehoord joh, zoals ik zei ik die vrijwel niks via shops..
meestal via de personen achter deze shops, of chineesjes die zelf handellen zonder echte shop..
maar een website hebben met foto's erop..

betaling via paypal..
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:02:11 #75
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_111166487
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Google checkout, heb je wel een creditcard voor nodig.
Google checkout is beetje hetzelfde als Paypal neem ik aan?

Verder staat er bij Payment op die site:
quote:
please contact me at : teamball9@hotmail.com if you have account and need to pay with google checkout .
Moet ik die kerel nou op msn ( :') ) gaan toevoegen ofzo? Of krijg ik gewoon een mogelijkheid om via Google checkout te betalen als ik mijn winkelwagentje wil afrekenen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')