quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Waaghals het volgende:beter 1 summer2bird op je luldan 10 in de lucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I could have been wild and I could have been free But Nature played this trick on me
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Waaghals het volgende:ode aan alle fokvrouwen met brede heupenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brede heupen zijn godverdomme geil man. Daar kan ik echt instant op klaarkomen, vrouwen met mooie brede heupen. Boh gek. Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be it :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Kakpizza het volgende:Angel-Joy
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef summer2bird het volgende:Rozen zijn rood,Viooltjes zijn rood,FOK! is rood,Angel-Joy is ongesteld.Zo? SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het rijmt niet Dat bedoelde ik nou met viespeuken, maar goed, moest wel lachen hoor Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef ChesterPerry het volgende:Lil' AJ, no Armani Jeans maar Queen of the Queens.Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef TBakkert het volgende:Ghetto-Joy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :0906-090SEX
quote: Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef Trollscience het volgende:kleftoch maak ik van de gelegenheid gebruik om mijn liefde te tonen aan de volgende mensen:LompeHork 2Happy4U JanPiraat Klinkerbotsing Cosmo2.0 wietparkiet Superthomas
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef Sanddr het volgende:Liefde. Gadverdamme.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef KoekiMonster het volgende:[..]het is geen blonde breezerslet, je vieze fantasietjens kun je beter vergeten
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Nestalgie het volgende:[..]Ze had paar maanden terug foto's beloofd weet nog niet hoe ze eruit ziet Hoezo is het nou weer een breezerslet wanneer ik alleen wil weten hoe ze eruit ziet.Ik vraag niet eens op naaktfoto's, dat maak jij ervan.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:[..]Jij bent ook een schatje hoor. .
quote: Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef Nestalgie het volgende:[..]Koop jij abo voor me?
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:17 schreef Prof_Hoax het volgende:[..]Neuh koop zelf maar
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Trollscience het volgende:[..]haha spytool alles
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:17 schreef Nestalgie het volgende:[..]Ben 14jarige sloeber Nog steeds bij de brandweer?
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Prof_Hoax het volgende:[..]Uhu. Maar daar ging dit topic niet over Liefdeeee ditdat
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:[..]Klopt. .
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef smitjew het volgende:ik heb rupsen in mijn buik
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef Waaghals het volgende:Liefde is kutJe verliest alle hoopniks heeft meer nutmaar dan denk je ineenser is ook nog zoiets als Schenkstroop
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef Nestalgie het volgende:[..]Liefde voor de brandweer?
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef Prof_Hoax het volgende:[..]Uiteraard!
quote: Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef Trollscience het volgende:[..]Jij hebt Justin Bieber op je Lastfm staan