Ik kom regelmatig op websites waar ik enkel nog met creditcard kan betalen. Nu heb ik geen creditcard en ik wil er ook niet aan vastzitten. Wanneer ik echt iets wil kopen op een site waar enkel creditcard geaccepteerd wordt vraag ik meestal een vriend of hij het kan betalen waarnaar ik hem het geld per bank overmaak.
Nu ging ik net 'voor de grap' even googlen en hierbij kwam ik er achter dat er ook 'prepaid' creditcards zijn. Als ik het goed begrijp kun je deze kaart opladen via iDeal / internetbankieren maar fungeert hij vervolgens wel als een volwaardige creditcard.
Dit leek mij vrij interessant, alleen heeft iemand er ervaring mee? Ik kwam hier uit:
http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/2/?rid=19331219Aangezien het er niet op lijkt dat er een Nederlandse helpdesk aan verbonden zit mijn vraag hier! Alvast bedankt. Mocht iemand geen ervaring hebben met bovenstaande website maar wel met het concept 'prepaid creditcard' graag informatie of links!
Bedankt.
You gotta GTL everyday to make sure you're looking your best bro. If your shirt looks bad it makes the whole product look bad.