abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:48:35 #1
296917 Abby79
Being myself!
pi_111074646
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:48:48 #2
296917 Abby79
Being myself!
pi_111074651
*kon geen titel bedenken*
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:01:25 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_111074918
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat die opties zijn! Googlen helpt ook niet veel, en als ik aan mezelf zou denken 'wat zou ik willen in die situatie'.... ik heb echt geeeen idee
Da's klote, dan schiet het niet op. Iemands kop uit het zand halen is echt heel lastig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_111074960
Wat bedoel je met "wat als ze straks blind is, wat moeten we dan"?
Ben je onzeker over hoe het dan gaat? Of, dat je moeder thuis kan blijven wonen? Ik heb geen idee hoe dat gaat dan hoor.
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:15:34 #5
296917 Abby79
Being myself!
pi_111075242
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef lezzer het volgende:
Wat bedoel je met "wat als ze straks blind is, wat moeten we dan"?
Ben je onzeker over hoe het dan gaat? Of, dat je moeder thuis kan blijven wonen? Ik heb geen idee hoe dat gaat dan hoor.
Ik dus ook niet, maar eigenlijk is de vraag, heel bot, wat moeten we dan met haar? Zo ongeveer alle scenario's die ik kan bedenken zijn (te) negatief :'(

* Abby79 weet het gewoon ook niet en moest d'r verhaal even kwijt
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_111075300
* lezzer herkent dat en stond een paar maanden terug ook met dat gevoel.
pi_111075376
Het beroerde hier is dat je moeder blijkbaar zelf ook d'r kop in het zand steekt.
Punt is wel dat ze nu misschien nog duidelijk kan maken wat ze wil en dat dat straks wel verrekte lastig wordt (denk ik).

Mijn moeder begon zelf over het verpleegtehuis, maar na gesprekken met huisarts en thuiszorg heeft ze daar van af gezien. Ze wil nu gewoon thuis sterven, al dan niet een handje geholpen. :{
Maar, dat is een ander verhaal, want SP MS en daar ga je onherroepelijk aan dood.
Van doof en blind ga je niet dood.
pi_111075431
Thuis blijven wonen zonder 24/7 hulp is geen optie dan denk ik in het geval van je moeder, wel?
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:24:02 #9
296917 Abby79
Being myself!
pi_111075483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef lezzer het volgende:
Thuis blijven wonen zonder 24/7 hulp is geen optie dan denk ik in het geval van je moeder, wel?
Dat denk ik niet... iig niet waar m'n ouders nu wonen
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_111075539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:24 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet... iig niet waar m'n ouders nu wonen
Volgens mij gaat dat sowieso niet zonder je huis vol te proppen met domotica.

Kan ze wel braille?
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:28:44 #11
296917 Abby79
Being myself!
pi_111075622
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:25 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij gaat dat sowieso niet zonder je huis vol te proppen met domotica.

Kan ze wel braille?
Nope... dat is ook een van m'n zorgpunten, ze kan (nog) geen enkele van de communicatiemogelijkheden voor blinden, dus geen braille of "4-handen gebarentaal". En mijn moeder kennende zal ze enorm veel moeite hebben zoiets nu nog te leren.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_111075690
Sjezus wat een omgekeerde wereld realiseer ik me ineens :'(
Mijn moeder kan bijna niks, maar (nog) wel praten.
pi_111075888
:* voor jullie allebei :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111075958
Ik hoor net
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:39:41 #15
296917 Abby79
Being myself!
pi_111075963
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:31 schreef lezzer het volgende:
Sjezus wat een omgekeerde wereld realiseer ik me ineens :'(
Mijn moeder kan bijna niks, maar (nog) wel praten.
Praten kan mijn moeder ook, alleen luisteren en zien is lastiger. En niet kunnen communiceren straks is net zo lastig als fysiek niets kunnen. Maar ik denk dat ik mam zo maar eens een lange mail ga sturen (dat kan ze gelukkig nog lezen met zoomprogramma's op d'r PC), kijken of ze haar ideeen beter kan uiten in een mail dan via een gesprek...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_111075976
Dat vind ik een supergoed idee ^O^
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:24:15 #17
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_111077487
De moeder van mijn ex had Syndroom van Usher (werd dus in de loop der jaren ook doofblind) maar die kon nog wel lichtflitsen waarnemen. alles in dat huis ging dus met lichtflitsen. de bel, de oven, de wasmachine.. verder hadden ze trildingetjes. die lagen bijv onder haar kussen, zodat als echt 's nachts gebeld/aangebeld werd dat ze dat dan ook merkte. En vaders deed echt alles wattie kon doen in en rond het huis. Tot hij Early-onset Alzheimer kreeg. :(
Lesbosapiens
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:31:47 #18
296917 Abby79
Being myself!
pi_111077735
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:24 schreef LizzyAdam het volgende:
De moeder van mijn ex had Syndroom van Usher (werd dus in de loop der jaren ook doofblind) maar die kon nog wel lichtflitsen waarnemen. alles in dat huis ging dus met lichtflitsen. de bel, de oven, de wasmachine.. verder hadden ze trildingetjes. die lagen bijv onder haar kussen, zodat als echt 's nachts gebeld/aangebeld werd dat ze dat dan ook merkte. En vaders deed echt alles wattie kon doen in en rond het huis. Tot hij Early-onset Alzheimer kreeg. :(
Jikes :( Bij zulke verhalen ben ik altijd zo bang voor m'n eigen toekomst... in dat opzicht hoop ik dat ik erg lijk op m'n oma, die is nu bijna 95, nog helemaal helder van geest, maar lichamelijk behoorlijk zwak (maar zonder ziektes o.i.d).

En die flits-deurbel en wekkers met zo'n trilelement heeft m'n moeder ook in huis (hoewel de bel niet gebruikt wordt omdat de hond haar wel attenteerd op bezoekers :P)

De verstuurde mail:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die is dus ook naar 's pap, m'n 2 broers, een van de schoonzussen en m'n zusje gestuurd.
(Ow, en de "een van de schoonzussen" is omdat de ander Amerikaans is en zo'n nederlands mailtje toch niet snapt ;))
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_111078133
Ik vind het een lieve mail O+
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:58:29 #20
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_111078812
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:31 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Jikes :( Bij zulke verhalen ben ik altijd zo bang voor m'n eigen toekomst... in dat opzicht hoop ik dat ik erg lijk op m'n oma, die is nu bijna 95, nog helemaal helder van geest, maar lichamelijk behoorlijk zwak (maar zonder ziektes o.i.d).

En die flits-deurbel en wekkers met zo'n trilelement heeft m'n moeder ook in huis (hoewel de bel niet gebruikt wordt omdat de hond haar wel attenteerd op bezoekers :P)

De verstuurde mail:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die is dus ook naar 's pap, m'n 2 broers, een van de schoonzussen en m'n zusje gestuurd.
(Ow, en de "een van de schoonzussen" is omdat de ander Amerikaans is en zo'n nederlands mailtje toch niet snapt ;))
ik vind het maar stoer dat je het voortouw een beetje neemt :Y

Weet je, ik vind het stom als meisjes met je flirten en je daarna straal negeren. ik bedoel, als ik vraag 'zullen we samen trainen?' en je antwoord 'ik trek wel een strak broekje aan, dan loop je er wel achteraan' das toch flirten, of is dat gewoon heel arrogant? om vervolgens een facebook-friendrequest 2 dagen te laten liggen. humpf.

ach, misschien is ze gewoon niet elke dag of facebook zoals ik. heeft ze een leven ofzo :')
Lesbosapiens
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:30:04 #21
296917 Abby79
Being myself!
pi_111079902
Dat lijkt me wel flirten ja :P (en heb ik nu geen leven als ik wel iedere dag iig even FB check? :o - hmm, het antwoord zal wel 'nee, dat heb je niet' zijn ;))
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:31:50 #22
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_111079966
Elke dag? Elk uur :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:34:54 #23
296917 Abby79
Being myself!
pi_111080062
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:31 schreef wonderer het volgende:
Elke dag? Elk uur :')
Ligt eraan hoe erg ik me verveel @work ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:01:04 #24
296917 Abby79
Being myself!
pi_111083412
Damn, als je dan een mail terugkrijgt met
quote:
Om heel eerlijk te zeggen zou ik liever er niet meer willen zijn.
dan voel je je ook niet blij :'(
En let op het niet gebruiken van een 'dan', 'wanneer' of 'als'
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:07:58 #25
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_111083708
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef Abby79 het volgende:
Damn, als je dan een mail terugkrijgt met

[..]

dan voel je je ook niet blij :'(
En let op het niet gebruiken van een 'dan', 'wanneer' of 'als'
pff. heftig. Huisarts inlichten?
Lesbosapiens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')