abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_111244418
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt niet te begrijpen hoe dit er ooit doorgekomen is. Zelfs een blinde met een IQ van een deurklink kan toch bedenken dat dit illegale dealers uitnodigt?
Maar da's juist goed. Meer mensen in de gevangenis, da's goed voor de werkgelegenheid.
pi_111244815
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:04 schreef Lienzz het volgende:
ik vind het zo jammer voor Nederland, dat als vrij land voor iedereen, gay, allochtoon, autochtoon, links, rechts, gelovig of ongelovig bekend stond, nu steeds conservatiever en angstig wordt.

spanje, portugal en amerika zijn gewoon veel liberaler als ons geworden, daar schaam ik me best voor als nederlandse.

de oude, bekrompen garde gaat nu nog even bepalen wat wij wel en niet mogen, net voordat ze in hun kist gaan liggen. ik word er echt kotsend ziek van :r

ow en ook:

[ afbeelding ]
Ik kan het helemaal met je eens zijn.
Zo vroeg ik mij af, als wiet genieter zijnde, wat betekent de wiet-pas voor mijzelf?
Nou woon ik in de gemeente zaanstad, wie had dat niet verwacht? maar goed.
Echter als geboren Amsterdammer, kom ik graag in onze hoofdstad.
En uiteraard wil ik dan lekker een coffeeshop bezoeken, maar met de wietpas kan ik dat niet meer doen.
Belachelijk dat ik door stupide overheidsregels word beperkt, hetzij gehinderd, in mijn bewegingsvrijheid en mijn eigen wilsbeschikking.
Ik mag toch zelf weten waar ik mijn wiet gebruik en haal? Of moet in mijn eigen woonplaats wiet halen, meenemen naar Amsterdam, om daar in een shop te gaan roken?
Kan ook al niet, want zonder pas mag je de shop zelfs niet in....

Kunnen we niet gewoon voorstellen dat wietgebruikers gele sterren (of een plastieke kaartje) op de kleding laten dragen, en enkel en alleen maar de coffeeshop in mogen?
Overal anders worden deze geweerd, geen gele sterren (of plastieke kaartjes) in de supermarkten, stomme junkies.
Geen gele sterren (of plastieke kaartjes) in een kapperszaak, junkies hebben toch lang haar....

Of zullen we wiet van A t/m Z legaliseren, en belasting heffen?
Levert werkgelegenheid op in (legale) kwekerij en toeleveranciers...
Tevens aan belastinginkomsten ongeveer 1 á 2 MILJARD EURO.
Geld en werkgelegenheid, in een recessie door langdurige crisis...
Het zou natuurlijk te realistisch zijn dat Politiek Nederland zo een oplossing zou durven te doen.
Het is niet de bedoeling om het mensen naar de zin te maken.
(edit) Stel je voor dat onze werklozen gaan werken in kwekerijen, hoe leg je dat nou uit als politicus, een werkloze met werk in de toekomst. tsssjaa...

Dus pak allen naald en draad, want zonder gele ster (of plastieke kaartje) op de borst word er al snel geen joint meer genuttigd.... Nederland gaat niet letterlijk in rook op, we blijven stoethaspelen over het figuurlijke in rook opgaan van onze moraal en eerbied naar elkander....

(edit; door enige ophef over het gebruik van gele sterren, je mag ook lezen "of een plastieke kaartje". Je moet mensen niet onnodig voor het hoofd stoten, worden ze wakker van... :W

[ Bericht 8% gewijzigd door zaans_boefje op 07-05-2012 13:33:44 ]
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_111244852
De vergelijking gele ster <-> wietpas is dan wel weer een beetje... jammer, natuurlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_111244898
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:08 schreef Jarno het volgende:
De vergelijking gele ster <-> wietpas is dan wel weer een beetje... jammer, natuurlijk.
Hoezo?
je registreert mensen om hun doen en laten, de ene het geloof, de ander rookt een joint.
Een plastic kaartje waarop je word beoordeeld, of een stuk gele textiel wat de boodschap brengt, de boodschap verander niet, alleen het medium.....
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_111244967
Laten we er over ophouden in dit topic maar je zit er behoorlijk ver naast. En dan gebruik ik behoorlijk als in 'een koevoet in je oogkas doet behoorlijk veel zeer'.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_111245111
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef Jarno het volgende:
Laten we er over ophouden in dit topic maar je zit er behoorlijk ver naast. En dan gebruik ik behoorlijk als in 'een koevoet in je oogkas doet behoorlijk veel zeer'.
Hmmm in een topic over het in een hokje plaatsen van mensen door de invoering, en dus registratie, van de wietpas, maar daar moeten we het in dit Topic niet over hebben? HUH, _O-

Koevoet in mijn oogkas? Je naait me de bek dicht, zo ver zit jij ernaast...
Maar goed, na maanden weer eens FOK! te hebben geprobeerd....
Nieuwe meningen mogen niet, alleen ouwe meuk herhalen....
Je zal maar vrije denker zijn die inhoudelijk en feitelijk is, maar niet conservatief genoeg voor FOK!.
Laten we er maar over ophouden in dit Topic..... 8)7

Vraag gewoon een slotje, snapt iedereen wat je bedoelt... stoethaspels....
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_111245177
De wietpas vergelijken met de jodenvervolging heeft helemaal niks met vrijdenken te maken. Overigens zeg ik niet dat je niet deze mening toegedaan mag zijn hoor en vraag ik al helemaal niet om een slotje (ik ben net zo tegen de criminalisering van soft-drugs als jij zo te lezen) alleen ben ík dan weer van mening dat je vergelijking pijnlijk is en elke vorm van stijl mist.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_111245406
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:18 schreef Jarno het volgende:
De wietpas vergelijken met de jodenvervolging heeft helemaal niks met vrijdenken te maken. Overigens zeg ik niet dat je niet deze mening toegedaan mag zijn hoor en vraag ik al helemaal niet om een slotje (ik ben net zo tegen de criminalisering van soft-drugs als jij zo te lezen) alleen ben ík dan weer van mening dat je vergelijking pijnlijk is en elke vorm van stijl mist.
De monologen van zaans boefje zijn te vergelijken met die van bansheeboy, alleen dan de pro kant op en nog incoherenter. :D

Zaansboefje weet verder net zoals BSB niet zoveel over de invoering, dat de invoering van de wietpas aan gemeentes wordt overgelaten en de meeste gemeentes dus ook toestaan dat je als inwoner uit een andere gemeente je toch mag registreren bij een shop. Ook krijg je geen plastic kaartje maar bevind je naam zich op een lijst die bij de shop wordt bijgehouden. :')
pi_111245541
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De monologen van zaans boefje zijn te vergelijken met die van bansheeboy, alleen dan de pro kant op en nog incoherenter. :D
Goddank, ik dacht heel ff dat het aan mij lag ;).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_111245983
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

Ik kan het helemaal met je eens zijn.
Zo vroeg ik mij af, als wiet genieter zijnde, wat betekent de wiet-pas voor mijzelf?
Nou woon ik in de gemeente zaanstad, wie had dat niet verwacht? maar goed.
Echter als geboren Amsterdammer, kom ik graag in onze hoofdstad.
En uiteraard wil ik dan lekker een coffeeshop bezoeken, maar met de wietpas kan ik dat niet meer doen.
Belachelijk dat ik door stupide overheidsregels word beperkt, hetzij gehinderd, in mijn bewegingsvrijheid en mijn eigen wilsbeschikking.
Ik mag toch zelf weten waar ik mijn wiet gebruik en haal? Of moet in mijn eigen woonplaats wiet halen, meenemen naar Amsterdam, om daar in een shop te gaan roken?
Kan ook al niet, want zonder pas mag je de shop zelfs niet in....

Kunnen we niet gewoon voorstellen dat wietgebruikers gele sterren (of een plastieke kaartje) op de kleding laten dragen, en enkel en alleen maar de coffeeshop in mogen?
Overal anders worden deze geweerd, geen gele sterren (of plastieke kaartjes) in de supermarkten, stomme junkies.
Geen gele sterren (of plastieke kaartjes) in een kapperszaak, junkies hebben toch lang haar....

Of zullen we wiet van A t/m Z legaliseren, en belasting heffen?
Levert werkgelegenheid op in (legale) kwekerij en toeleveranciers...
Tevens aan belastinginkomsten ongeveer 1 á 2 MILJARD EURO.
Geld en werkgelegenheid, in een recessie door langdurige crisis...
Het zou natuurlijk te realistisch zijn dat Politiek Nederland zo een oplossing zou durven te doen.
Het is niet de bedoeling om het mensen naar de zin te maken.
(edit) Stel je voor dat onze werklozen gaan werken in kwekerijen, hoe leg je dat nou uit als politicus, een werkloze met werk in de toekomst. tsssjaa...

Dus pak allen naald en draad, want zonder gele ster (of plastieke kaartje) op de borst word er al snel geen joint meer genuttigd.... Nederland gaat niet letterlijk in rook op, we blijven stoethaspelen over het figuurlijke in rook opgaan van onze moraal en eerbied naar elkander....

(edit; door enige ophef over het gebruik van gele sterren, je mag ook lezen "of een plastieke kaartje". Je moet mensen niet onnodig voor het hoofd stoten, worden ze wakker van... :W
Hoe onzinnig ik die wietpas ook vind, jij mag gewoon je coffeeshop in Amsterdam bezoeken hoor. Als je maar zorgt dat je dan de eerste keer het uittreksel van je gemeente bij hebt en je paspoort. De keren daarna volstaat je paspoort. Je mag je bij zoveel coffeeshops registreren als je wilt en ook gewoon buiten je gemeente.
pi_111246151
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De monologen van zaans boefje zijn te vergelijken met die van bansheeboy, alleen dan de pro kant op en nog incoherenter. :D

Zaansboefje weet verder net zoals BSB niet zoveel over de invoering, dat de invoering van de wietpas aan gemeentes wordt overgelaten en de meeste gemeentes dus ook toestaan dat je als inwoner uit een andere gemeente je toch mag registreren bij een shop. Ook krijg je geen plastic kaartje maar bevind je naam zich op een lijst die bij de shop wordt bijgehouden. :')
Luister, de wet dicteert het invoeren van de wietpas, hebben Gemeentes geen invloed op.
Want we leven in Nederland allemaal volgens dezelfde landelijke wetgeving.
En waar ik word geregistreerd, ik wil dat niet.
En hoe dan ook, nu mag ik nog in een coffeeshop naar keuze komen, straks niet meer met de wietpas.
Dus hoe dan ook word ik, en vele met mij, gehinderd in bewegingsvrijheid en eigen wilsbeschikking.

Stel je voor we gaan de supermarkt pas invoeren, en je enkel en alleen bij de supermarkt welke het eerste bij je woning bevind gaan boodschappen doen. Dan staat elke Nederlander op zijn achterste benen.
Dus waarom bij de coffeeshop wel, en ergens anders doen het niet?

Zijn we zo paranoide over wiet dat we er niet normaal als een gewoon natuur product met leuke, en prettige, uitwerking.
Laten we alcohol ook op pas verstrekken, zodat de overheid bijhoud hoeveel je koopt. En bij meer als 5 liter per jaar word je verplicht opgenomen voor afkicken.
Chocolade, geregistreerd, en bij meer dan 2 kilo per jaar, verplicht 6 maanden weight watchers...

Tofu, alleen op de bon, en bij langer gebruik dan een jaar verplicht een kilo varkensveels en 2 kilo kip moeten consumeren....

Wat denken mensen wel, wiet blowen, zuipen, chocola vreten, bah smerig....
Allemaal restricties en alles op de bon, dat onbeperkte genot van middelen, bah volgevreten bezopen en stoned... bah bah bah
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_111246207
Dat mag dus nog wel...... zucht. Je mag je bij zoveel mogelijk coffeeshops naar keuze registeren. En je krijgt je uittreksel van de GBA meteen weer terug, dat wordt alleen gescand, dus je kunt het zo vaak gebruik als je wilt.
pi_111246284
Heb me trouwens ook in laten schrijven in Weert, ging een 3-packje halen. Kreeg ik het gratis, om de kosten van het uittreksel te vergoeden.

Verder zat er geen hond, terwijl het er normaal redelijk druk is.
pi_111246289
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat mag dus nog wel...... zucht. Je mag je bij zoveel mogelijk coffeeshops naar keuze registeren.
Niet waar, je moet ingezetene zijn van de woonplaats waar de coffeeshop is gevestigd.
Het zogenaamde ingezetene criterium zoals dat in de wet is opgenomen.
Heb je de wet weleens gelezen? wetten.overheid.nl,

En het ingezetene criterium dat geld ook voor, en na, de landelijke invoering in 2013....
En volgens wet mag je maar één keer op een lijst voorkomen, dus registreren mag volgens de wet alleen bij één coffeeshop.
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_111246329
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat mag dus nog wel...... zucht. Je mag je bij zoveel mogelijk coffeeshops naar keuze registeren. En je krijgt je uittreksel van de GBA meteen weer terug, dat wordt alleen gescand, dus je kunt het zo vaak gebruik als je wilt.
Maar dat gaat uiteindelijk, op het moment dat de shops nog maar 2000 leden mogen hebben, spaak lopen. Als klanten hun waar ook nog eens over meerdere shops verdeeld gaan halen, is er voor geen enkele shop nog droog brood te verdienen.
pi_111246352
Niet waar, ik sta geregistreerd bij een shop buiten mijn woonplaatsgemeente en mag dat ook in andere plaatsen. Jij lult uit je nek.
pi_111246404
Zaansboefje heb je wel een bankrekening, voor deze heb je je ook moeten registreren en wat nog enger is, de belastingdienst heeft daar ook toegang tot. Een rijbewijs? hetzelfde verhaal. Een auto? enz...

Wanneer die registratie allen op papier zich bij een shop bevind en de dienders daar alleen inzicht in hebben heb ik totaal geen probleem met mijn registratie, maar wanneer daarna de gegevens door de dienders meegenomen worden en in een centraal systeem gedumpt gaan worden dat kan niet . Ook het CBP heeft hier over nog steeds wat vragen open staan waarop opstelten nog antwoorden moet geven.

http://www.cbpweb.nl/Pages/adv_z2012-00160.aspx
pi_111246412
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Maar dat gaat uiteindelijk, op het moment dat de shops nog maar 2000 leden mogen hebben, spaak lopen. Als klanten hun waar ook nog eens over meerdere shops verdeeld gaan halen, is er voor geen enkele shop nog droog brood te verdienen.
Ja, daar gaat dus echt iets helemaal mis straks. Want de meeste coffeeshops gaan die 2000 niet eens halen omdat bijna niemand zich durft te laten registreren. Dus waar die nog van moeten leven?
pi_111246594
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja, daar gaat dus echt iets helemaal mis straks. Want de meeste coffeeshops gaan die 2000 niet eens halen omdat bijna niemand zich durft te laten registreren. Dus waar die nog van moeten leven?
Geen zin heeft om zich te laten registreren, als er geen weg meer uit is zal ik dat doen, maar ik verwacht dat het beleid eerder terug gedraaid wordt.
pi_111246661
de wietpas

Vragen van het lid Bouwmeester (PvdA) aan de minister van V&J over de uitspraak van de Raad van State over de Wietpas.

2.
Wat betekent deze uitspraak voor uw plannen om de wietpas te introduceren?
3.
Welke wet- en regelgeving moet u naar aanleiding van deze uitspraak aanpassen ter wille van het invoeren van de wietpas?

Antwoord:
Coffeeshops worden besloten clubs voor de lokale markt. Om dit te realiseren kunnen alleen meerderjarige ingezetenen van Nederland toegang krijgen op vertoon van een geldig identiteitsbewijs en op basis van lidmaatschap van de desbetreffende coffeeshop. Het lidmaatschap wordt door de coffeeshopexploitant in de vorm van een clubpas verleend.
De aangehaalde uitspraak van de Raad van State gaat over de toelaatbaarheid van het ontzeggen van de toegang tot coffeeshops aan niet-ingezetenen van Nederland. De uitspraak maakt duidelijk dat het Europese recht en de Grondwet ruimte laten voor invoering van het ingezetenencriterium.
Thans wordt de landelijke invoering van de maatregelen uit het regeerakkoord waaronder het ingezetenencriterium – door middel van opname van dit criterium in de aanwijzing in de Opiumwet - nader uitgewerkt. Overigens laat de invoering van het ingezetenencriterium de maatregel tot vorming van een besloten club – waarvan de invoering van een clubpas onderdeel is - onverlet.


Dus wat antwoord de Minister van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten, schriftelijk aan tweede kamerlid van de PVDA, ik quote "Coffeeshops worden besloten clubs voor de lokale markt.".
Lokale markt, dus het ingezetene criterium moet zorgen voor een lokale markt voorziening.
Niet interlokaal, of regionaal, of landelijk.....
Nee een strikt kader, de lokale markt.... dus alleen voor woonplaats ingezetene..... dat is de lokale markt, woonplaats genoten.....

(alle vragen en antwoorden zijn hier te vinden; http://www.leabouwmeester(...)+vragen+wietpas.html)
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_111246697
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:52 schreef Basp1 het volgende:
Zaansboefje heb je wel een bankrekening
Lijkt me wel, je mag niet meer cash betalen in coffeeshops.
quote:
Wanneer die registratie allen op papier zich bij een shop bevind en de dienders daar alleen inzicht in hebben heb ik totaal geen probleem met mijn registratie, maar wanneer daarna de gegevens door de dienders meegenomen worden en in een centraal systeem gedumpt gaan worden dat kan niet.
Zeker weten?

quote:
Alle bestanden van b.v de 15 coffeeshops van Eindhoven worden gekoppeld, om uit te sluiten dat een pashouder bij meerdere coffeeshops per dag het maximum van 5 gram cannabis kan aanschaffen. De gemeente wil inzage in deze gegevens, om controle te kunnen uitoefenen op dit systeem.
http://www.xead.nl/wietpas-de-mening-van-een-coffeeshopeigenaar
pi_111246774
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:58 schreef zaans_boefje het volgende:
de wietpas

Vragen van het lid Bouwmeester (PvdA) aan de minister van V&J over de uitspraak van de Raad van State over de Wietpas.

2.
Wat betekent deze uitspraak voor uw plannen om de wietpas te introduceren?
3.
Welke wet- en regelgeving moet u naar aanleiding van deze uitspraak aanpassen ter wille van het invoeren van de wietpas?

Antwoord:
Coffeeshops worden besloten clubs voor de lokale markt. Om dit te realiseren kunnen alleen meerderjarige ingezetenen van Nederland toegang krijgen op vertoon van een geldig identiteitsbewijs en op basis van lidmaatschap van de desbetreffende coffeeshop. Het lidmaatschap wordt door de coffeeshopexploitant in de vorm van een clubpas verleend.
De aangehaalde uitspraak van de Raad van State gaat over de toelaatbaarheid van het ontzeggen van de toegang tot coffeeshops aan niet-ingezetenen van Nederland. De uitspraak maakt duidelijk dat het Europese recht en de Grondwet ruimte laten voor invoering van het ingezetenencriterium.
Thans wordt de landelijke invoering van de maatregelen uit het regeerakkoord waaronder het ingezetenencriterium – door middel van opname van dit criterium in de aanwijzing in de Opiumwet - nader uitgewerkt. Overigens laat de invoering van het ingezetenencriterium de maatregel tot vorming van een besloten club – waarvan de invoering van een clubpas onderdeel is - onverlet.

Dus wat antwoord de Minister van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten, schriftelijk aan tweede kamerlid van de PVDA, ik quote "Coffeeshops worden besloten clubs voor de lokale markt.".
Lokale markt, dus het ingezetene criterium moet zorgen voor een lokale markt voorziening.
Niet interlokaal, of regionaal, of landelijk.....
Nee een strikt kader, de lokale markt.... dus alleen voor woonplaats ingezetene..... dat is de lokale markt, woonplaats genoten.....

(alle vragen en antwoorden zijn hier te vinden; http://www.leabouwmeester(...)+vragen+wietpas.html)
Dat begrijp je dan niet goed. Het ingezetencriterium ziet op het ingezetenen zijn van Nederland, niet van een bepaalde gemeente. Ik ben al geregistreerd bij een shop buiten mijn woongemeente. Opstelten zegt blablabla voor de lokale markt, maar dat is letterlijk niet vastgeelgd.
pi_111246815
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:52 schreef Basp1 het volgende:
Zaansboefje heb je wel een bankrekening, voor deze heb je je ook moeten registreren en wat nog enger is, de belastingdienst heeft daar ook toegang tot. Een rijbewijs? hetzelfde verhaal. Een auto? enz...

http://www.cbpweb.nl/Pages/adv_z2012-00160.aspx
Dus jij wilt je laten registreren om alcohol te kopen? een bierpas?
Chocoladepassen, frietpassen en patatpassen.....
alles op de pas? Elke onbenulligheid?
Of alleen in dien gevallen dat het van dien verstande is om te doen, zoals bij banken, auto's officiele rijksdocumenten..... tja wiet is daarmee ook echt vergelijkbaar....
dit zijn pas appels met peren vergelijken... wiet en rijksdocument, beide registeren...., 8)7
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_111246880
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat begrijp je dan niet goed. Het ingezetencriterium ziet op het ingezetenen zijn van Nederland, niet van een bepaalde gemeente. Ik ben al geregistreerd bij een shop buiten mijn woongemeente. Opstelten zegt blablabla voor de lokale markt, maar dat is letterlijk niet vastgeelgd.
Wat betekent het gebruik van het woord lokaal, in de tekst van de minister, betreffende een lokale markt.... wat is lokaal anders dan een duiding van woonplaatsgebonden ???
OF binnen de grenzen van de Gemeente, dat zou misschien nog bedoeld kunnen worden....

Maar mijn probleem bestaat juist uit de Gemeente Zaanstad en Amsterdam, ik kan en mag niet bij beide registreren, terwijl nu zonder registratie ik wel beide mag bezoeken....

En als je zegt, ik sta nu wel zodanig geregistreerd, wie zegt dat dat dan ook aan de wet voldoet?
een registratie fout die is gemaakt? daardoor kan het nu wel?
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_111246950
Dat zeg ik, dat is een quote van Opstelten, dat staat niet zo in de wet. Dat zou ook helemaal niet kunnen, er zijn genoeg gemeentes zonder coffeeshops. Het ingezetencriterium gaat over ingezetenen van Nederland.

Jij kunt je zowel in Zaanstad als in Amsterdam registeren als de regeling er dan nog is in zijn huidige vorm.

Waarom wil je dat toch niet geloven?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')