SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen. Op donderdag 29 november 2012 21:15 schreef Hypocriet het volgende:Heppisme. Het heppisme, zelfst.naamw. Verliefdheid op Heppie.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:41 schreef Furdinand het volgende:stomme niet 2 keer achter elkaar kunnen posten ding.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:41 schreef Trollscience het volgende:neen
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:39 schreef Furdinand het volgende:[..]Zo leert hij het sneller af. Net als foutief gedrag corrigeren met een stroomstoot, corrigeer jij hem met vernedering.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:43 schreef Trollscience het volgende:[..]soms maak je me bang
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:44 schreef Snowbells het volgende:TT
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:44 schreef Furdinand het volgende:[..]Zo hou ik je onder de duim.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:45 schreef Trollscience het volgende:[..]Zegt het VROUWTJE.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:45 schreef Furdinand het volgende:I used to play skyrim but then i took a girlfriend to my life.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:46 schreef Furdinand het volgende:[..]Ik ben het mannetje hoor
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:45 schreef Rezania het volgende:Skyrim-DLC 'Dawnguard' komt deze zomerEerst een maand exclusief voor de Xbox360. Kut Microsoft.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:47 schreef 2Happy4U het volgende:[..]Ach PC heeft toch gratis mods en is op alle manieren superieur aan de console versie.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:47 schreef Rezania het volgende:[ afbeelding ]I used to be married to him, but then he took an arrow to the knee. Then I met Cosmo.
quote: Op donderdag 3 mei 2012 01:49 schreef Snowbells het volgende:Rez waarom ben jij niet meer in het skyrim topic