abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 12 september 2012 @ 17:16:50 #151
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116693822
Als advies gaf hij mee:
- rechter schokdemper voor vertoont kleine lekkage maar het is nog niet genoeg om hem op af te keuren

Afkeur:
- lampen moeten afgesteld worden (had hij opzich best gelijk kunnen doen, maargoed kwikfit :') )
- motorsteun ten hoogte van de versnellingsbak stuk
- accu heeft geen bevestigingsbeugel (zit er standaard niet op, maar ik frutsel wel wat)
- hoesje van stuurkogel begint droogte scheurtjes te laten zien. Alleen het hoesje hoeft vervangen te worden.
Wiellager links voor (de kant die ik niet gedaan heb :P )
- remsverschil. Links remt ie slapper. Geen idee hoe het komt, we hadden het nagekenen eerder en toen was het probleem er niet. Sinds vandaag pas weer, maar ik vermoed zoiets.

Kosten om hem opnieuw te laten keuren zullen gelukkig ontzettend meevallen:
schokdemper (hoeft niet eens per s): 22 euro
motorsteun: 2x 3 euro
accubeugel: 9,50 euro
stofhoes stuurkogel: 1,50 euro
remverschil, eventueel een nieuwe remcilinder en anders de trommels nakijken. Remcilinder zit op 7,50 de trommels zitten nog onder de 30 euro.
Wiellager: 20, maar ik dacht dat ik nog een setje had liggen.

Het valt allemaal wel mee. Het is verder wel terecht dat ie afgekeurd is natuurlijk, maartoch :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 12 september 2012 @ 17:24:46 #152
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116694150
En nu dan ook nog een foto met het juiste kenteken *O*
GEDC0236.JPG
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 15 september 2012 @ 01:44:27 #153
25682 2cv
Niet subtiel
pi_116806367
Xtra Xtra Veilig ? :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 15 september 2012 @ 06:41:50 #154
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_116807842
Gefeliciteerd! ^O^
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_116814194
Nice, gefeliciteerd!! :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_116855002
Mooi, zo kom je steeds een stapje dichterbij :P Wanneer gaat hij nog een keer voor de APK? Die van mij moet eigenlijk uiterlijk 1 oktober, maar hij werkt niet erg mee...

Motor is er dus uitgegaan en die heb ik (even met de auto van mijn ouders) naar de verzamelaar gebracht. Kan zo'n blokje nog net in mijn eentje tillen :P
Bij hem hebben we hem besloten op een stellage te zetten. Ging iets moeilijker dan het klinkt, want daarvoor moest er eerst de motor die er al op lag aftillen, versnellingsbak eraf en aan de mijne schroeven (voor bevestiging en stabiliteit op die stellage) en dan die van mij er weer opleggen en aansluiten. Is even wat werk maar best wel een handige oplossing als je niet de hele auto mee kunt nemen en toch de boel wilt laten draaien:
CarbageRun2012-173.jpg
CarbageRun2012-174.jpg

Vervolgens zijn we een behoorlijk lange tijd bezig geweest hem aan de praat te krijgen, want het bleek dat inmiddels de carburateur ook was gaan lekken. Dus eerst een andere daarop gezet, wat deels hielp. Toen bleek na meerdere keren checken en steeds bijstellen dat de ontsteking zich continu verstelde. We zette de contactpuntjes goed, ontsteking op juiste tijdstip, even laten draaien en bijna direct liep hij (veel te veel) voor totdat hij uiteindelijk willekeurig nog maar slagen maakte. We hebben er een nieuwe verdeler bij gepakt en toen viel mij iets op toen ik aan het tandwiel draaide van die van mij; die veerde wat in de behuizing:
CarbageRun2012-175.jpg
Die ruimte tussen de as en behuizing hoort dus niet en daar veert/danst hij als het ware op waardoor de hele tijd ontsteking en contactpunten in puin lopen. Dus de M-B-garage in Duitsland had ook gelijk met hun constatering - al hadden we k een lekke koppakking. Al van een paar maanden terug:
CarbageRun2012-167.jpg
In de linker cilinder onderaan zit een zwarte veeg waar de koppakking lekte. Dus die is niet ten onrechte vervangen gelukkig :) Met de nieuwe verdeler liep hij prima - dus geen compressieproblemen - hoewel hij blijft terugslaan in de carburateur. Zoals te zien is er veel kool in de koppen en ondanks dat ik dat zoveel mogelijk schoon heb geprobeerd te maken, lijkt koolafzetting nu de oorzaak te zijn. Carburateur en ontsteking kunnen het niet zijn want hij deed het meteen met een nieuwe carb n verdeler (en wat daarbij hoort) en de kleppen zijn ook goed gesteld.

Hoe dan ook, we hebben de carb van nieuwe pakkingen en vlotter voorzien en er werd nog ergens een gebruikte verdeler vandaan getoverd, dus voor 20e was het in orde. Dat hoef je bij een garage trouwens niet te proberen; voor 40e je koppakking, carb-pakkingen en een verdeler te laten vervangen :+

Thuis met enige moeite de motor weer in de auto gekregen, die enorme buizen van de lucht aan- en afvoer zijn ontzettende rotdingen trouwens als ze niet zo heel jong meer zijn, en hij loopt weer. Maar zodra ik even wat gas bij wilde geven een enorme tik en het gaspedaal was lam. Nu het halve interieur overhoop gehaald want nu heb ik dit probleem:
CarbageRun2012-176.jpg
Scharnierstuk van het gaspedaal is geknapt :{ Echt, hij wil gewoon niet meer terug de weg op denk ik }:|
  zondag 16 september 2012 @ 20:04:45 #157
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116861107
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef Dingest het volgende:
Mooi, zo kom je steeds een stapje dichterbij :P Wanneer gaat hij nog een keer voor de APK? Die van mij moet eigenlijk uiterlijk 1 oktober, maar hij werkt niet erg mee...

Motor is er dus uitgegaan en die heb ik (even met de auto van mijn ouders) naar de verzamelaar gebracht. Kan zo'n blokje nog net in mijn eentje tillen :P
Bij hem hebben we hem besloten op een stellage te zetten. Ging iets moeilijker dan het klinkt, want daarvoor moest er eerst de motor die er al op lag aftillen, versnellingsbak eraf en aan de mijne schroeven (voor bevestiging en stabiliteit op die stellage) en dan die van mij er weer opleggen en aansluiten. Is even wat werk maar best wel een handige oplossing als je niet de hele auto mee kunt nemen en toch de boel wilt laten draaien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vervolgens zijn we een behoorlijk lange tijd bezig geweest hem aan de praat te krijgen, want het bleek dat inmiddels de carburateur ook was gaan lekken. Dus eerst een andere daarop gezet, wat deels hielp. Toen bleek na meerdere keren checken en steeds bijstellen dat de ontsteking zich continu verstelde. We zette de contactpuntjes goed, ontsteking op juiste tijdstip, even laten draaien en bijna direct liep hij (veel te veel) voor totdat hij uiteindelijk willekeurig nog maar slagen maakte. We hebben er een nieuwe verdeler bij gepakt en toen viel mij iets op toen ik aan het tandwiel draaide van die van mij; die veerde wat in de behuizing:
[ afbeelding ]
Die ruimte tussen de as en behuizing hoort dus niet en daar veert/danst hij als het ware op waardoor de hele tijd ontsteking en contactpunten in puin lopen. Dus de M-B-garage in Duitsland had ook gelijk met hun constatering - al hadden we k een lekke koppakking. Al van een paar maanden terug:
[ afbeelding ]
In de linker cilinder onderaan zit een zwarte veeg waar de koppakking lekte. Dus die is niet ten onrechte vervangen gelukkig :) Met de nieuwe verdeler liep hij prima - dus geen compressieproblemen - hoewel hij blijft terugslaan in de carburateur. Zoals te zien is er veel kool in de koppen en ondanks dat ik dat zoveel mogelijk schoon heb geprobeerd te maken, lijkt koolafzetting nu de oorzaak te zijn. Carburateur en ontsteking kunnen het niet zijn want hij deed het meteen met een nieuwe carb n verdeler (en wat daarbij hoort) en de kleppen zijn ook goed gesteld.

Hoe dan ook, we hebben de carb van nieuwe pakkingen en vlotter voorzien en er werd nog ergens een gebruikte verdeler vandaan getoverd, dus voor 20e was het in orde. Dat hoef je bij een garage trouwens niet te proberen; voor 40e je koppakking, carb-pakkingen en een verdeler te laten vervangen :+

Thuis met enige moeite de motor weer in de auto gekregen, die enorme buizen van de lucht aan- en afvoer zijn ontzettende rotdingen trouwens als ze niet zo heel jong meer zijn, en hij loopt weer. Maar zodra ik even wat gas bij wilde geven een enorme tik en het gaspedaal was lam. Nu het halve interieur overhoop gehaald want nu heb ik dit probleem:
[ afbeelding ]
Scharnierstuk van het gaspedaal is geknapt :{ Echt, hij wil gewoon niet meer terug de weg op denk ik }:|
Handig zo'n stellage, niet eerder gezien maar het scheelt idd een boel als je alleen het blok mee hoeft te nemen. :)

Probleem is nu grotendeels opgelost lees ik? Verder wat bertreft het gaspedaal, een nieuw pedaaltje kost 17,50 bij van der Laan en volgens mij zit daar ook een schaniertje tussen. Dus dat valt wel mee, maargoed balen dat dat ook weer stuk is.

Hiero zijn we gisteren en vandaag bezig geweest. Gisteren nieuwe remschoenen voor erop gezet. De oude waren ook eigenlijk bijna nieuw (volgens mij het enige onderdeel aan de auto dat ooit vervangen is geweest :') maargoed we hebben het maar gewoon vervangen. Wisten anders geen oplossing voor het remverschil. Vandaag pas proefgereden en hij remt nu netjes recht vooruit ^O^. Hopelijk weinig remverschil meer, maar dat zien we pas weer bij de APK terug. Ook is de laatste wiellager ook nog vervangen en ook maar een nieuwe stuurkogel erop gezet. Voor de APK was alleen het hoesje gescheurd maar het was net zo gemakkelijk om een nieuwe kogel erop te zetten, die we toch nog hadden liggen. Verder werd het gister al snel donker dus zijn we daarna gestopt.

Vandaag toen we aan kwamen rijden was de vriend van mijn moeder al bezig en stond de fiat er zo bij:
IMAG0061%20%28Medium%29.jpg

Hij was al bezig aan de dynamo. Met nieuwe koolborstels en spanningsregelaar en ook nog een nieuwe poly v-riem was het probleem van het niet bijladen maar wel spanning leveren godzijdank opgelost. *O* Verder nog maar gelijk de olie verwisselt, kwam ruim 2 liter bruine drap naar buiten zetten. Hij is nu weer helemaal schoon en loopt ook een stuk lekkerder. Oja, ten slotte nog de motorsteun vervangen.

Kortom, we hebben alle APK punten weer afgelopen en als het goed is moet hij er nu glansrijk doorkomen. Alleen de koplampen moet nog even helemaal goed afgesteld worden want die stonden de vorige keer volledig verkeerd. We hebben wel een poging gedaan op het oog, maargoed dat is altijd anders dan met een lampenmachine.

Ik wil morgen weer een poging wagen voor APK, moet alleen nog even bellen voor een afspraak maar ze hebben vast wel een gaatje.

Ik weet niet of jullie goed hebben opgelet op de foto, maar de uitlaat is een waar Pools staaltje shit. :N Ten eerste is de einddemper wegens vreemde redenen kromgetrokken en vastgelast aan de uitlaat. Daarnaast zit er ergens een idoot stukje metaal tussen.
Zie hier in detail:
Untitled.png

Beetje jammer, dus die mag in de toekomst ook vervangen worden. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_116869609
Ik wist al dat die dingen zo verkocht werden, ben de hele webshop al eens bij langs gegaan om te kijken wat ze allemaal hebben :P, is gewoon n geheel en zit met twee boutjes vast - nadat je de bekleding en een afdekplaat hebt weggehaald. Verzamelaar heeft er ook eentje liggen die ik dinsdag op kan halen. Daarna weet ik pas zeker of er weer mee te rijden valt.
Scheeftrekken bij het remmen heb ik ook last van, maar de oorzaak kan ik niet achterhalen. Remschoenen en remcilinders zijn allemaal vervangen, de boel is ontlucht (meermalen zelfs) en de remtrommels lijken ook in orde. Denk wel dat het een APK-issue gaat worden maar dan moet de garage het maar uitzoeken.

En die uitlaat hoort zo :P Ik zat mij er ook al over te verbazen dat hij op dat hoek je weer aan de pot gelast zit, maar dat is normaal. Zie je ook wel op de exemplaren bij van der Laan. Dat stuk schroot zal wel bedoeld zijn zodat de beugel strakker om de uitlaat kan, al weet ik niet waarom dat zou moeten. Die beugels horen gewoon goed strak om de pot te zitten, tenzij ze van een ander type uitlaat een beugel hebben gebruikt. Maar als het allemaal gasdicht is zou ik het gewoon zo laten.
  zondag 16 september 2012 @ 22:28:52 #159
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116872018
Tja hier hebben we dus ook meerdere malen ontlucht, 1 remcilinder vervangen etc. Dus daar mag het gewoon niet meer aan liggen.

Oh meen je echt dat het zo hoort :'), Wat een stelletje Polen die dat zo hebben bedacht dan :')..

Hoe heb jij eigenlijk je accu vast zitten als ik vragen mag? Wij hebben er nu een boutje tussen gezet die hem vast houdt. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_116874412
Is een beetje moeilijk te zien op deze foto omdat het zo'n klein stukje is, maar die van mij heeft het ook:
CarbageRun2012-170.jpg
Al heeft mijn uitlaat daar ook wel lassen zitten die er normaal niet op zouden moeten :')

Niet, hij staat gewoon klem naast het reservewiel. Volgens mij heeft hij in het verleden vastgezeten met een forse tie-wrap, zal wel even vragen wat een eventuele oplossing is als dat echt nodig is voor de APK. Van der Laan heeft wel een accubeugelset in het assortiment, ik weet niet of dat ook voor de 126 is en kan mij ook zo snel niet voor de geest halen of er bevestingsoogjes zijn.
  zondag 16 september 2012 @ 23:21:10 #161
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116874850
De accu moet voor apk verplicht vastzitten, het mag zelfs vastgekit ofzo :'). Ik had dus die accubeugel besteld, maar die paste dus niet dus we hebben daar wat anders van gemaakt. Zal morgen een foto ervan maken ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 17 september 2012 @ 08:48:57 #162
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_116879959
Spanbandje mag ook, en anders haal je een beugel van een japanse auto voor de accu vast te zetten.
2 draadspillen omhoog en een bruggetje over de accu heen die hem vast houd.

2145_3mg.jpg
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 17 september 2012 @ 11:13:47 #163
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116883348
Dat idee geeft de accubeugel die ik had besteld ook. Het ijzeren plaatje was alleen niet lang genoeg :')

Ik ben benieuwd welk fortuin ik straks nog kwijt ben aan het afstellen van de lampen :'). Om 2 uur weer een afspraak iig. :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 17 september 2012 @ 16:34:15 #164
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116894912
En hij is goedgekeurd :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 17 september 2012 @ 16:52:40 #165
25682 2cv
Niet subtiel
pi_116895600
Nice, gefeliciteerd !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 17 september 2012 @ 18:02:41 #166
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_116898370
^O^ *O*
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_116959249
Gefeliciteerd met de APK, kan je er eindelijk mee gaan rondtuffen! *O* Misschien een minimeet? :P

Ik heb bij Roefel een nieuw pedaal gehaald voor 5e ipv 17,50e en die zit er nu in - en ik heb er eindelijk weer mee kunnen rijden *O* Stationair loopt hij wat te hoog waar ik nog even naar moet kijken, maar hij haalt gewoon z'n top en volgens mij klinkt hij ook vrij prima. Morgen meteen langs de garage voor een APK-afspraak, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Ik weet nu ook hoe het eigenlijk hoort met de accubevestiging: dat hoort met een soort balkje van plastic dat je in de bodem schroeft en dat over het voetstuk/randje van de accu gaat, en zo de accu op de bodem houdt. Maar die dingen schijnen nogal vaak af te breken en er wordt vaak wel iets anders op verzonnen :Y
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:41:59 #168
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116960336
Oh ik ben helemaal vergeten een foto te maken van onze accubeugel :'). Minimeet lijkt me leuk :D

5 euro is echt een schijntje. Als ik nog een keertje naar Polen toe ga neem ik sowieso heel wat onderdelen mee voor minstens de helft van het geld. Nu nog het geld verzamelen om Polen uberhaupt te halen.

Ben benieuwd wat er met de apk uitrolt. Succes!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_116961720
Hij zegt ook dat ik beter bij hem kan aankloppen om te kijken of hij het onderdeel heeft voordat ik bij van der Laan kijk, zeker bij het dure grut kan daar een fors verschil in prijs zitten. Hij haalt het ook gewoon uit Polen namelijk :Y Dat is best wel fijn, al zijn de prijzen bij van der Laan ook vrij goedkoop tov bijv. mijn 96 en als ik dat moet lappen valt het ook nog te overzien :)

In welke hoek wonen jullie ook al weer? Kijken of we iets centraals kunnen regelen, wil eventueel Roefel ook wel vragen of hij meekomt :) Ga er gewoon van uit dat onze Maluch nou wel klaar is met kapot zijn :+

Ik ook, vooral met dat remverschil. Is weer even spannend, gaat ook nogal bepalen of hij toch in de verkoop gaat of dat ik het over mijn hart kan verkrijgen de kosten te accepteren en hem voorlopig te houden :@
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:30:04 #170
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116963258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef Dingest het volgende:
Hij zegt ook dat ik beter bij hem kan aankloppen om te kijken of hij het onderdeel heeft voordat ik bij van der Laan kijk, zeker bij het dure grut kan daar een fors verschil in prijs zitten. Hij haalt het ook gewoon uit Polen namelijk :Y Dat is best wel fijn, al zijn de prijzen bij van der Laan ook vrij goedkoop tov bijv. mijn 96 en als ik dat moet lappen valt het ook nog te overzien :)

In welke hoek wonen jullie ook al weer? Kijken of we iets centraals kunnen regelen, wil eventueel Roefel ook wel vragen of hij meekomt :) Ga er gewoon van uit dat onze Maluch nou wel klaar is met kapot zijn :+

Ik ook, vooral met dat remverschil. Is weer even spannend, gaat ook nogal bepalen of hij toch in de verkoop gaat of dat ik het over mijn hart kan verkrijgen de kosten te accepteren en hem voorlopig te houden :@
Wij zitten in de buurt van Deventer maar kunnen prima iets meer naar het noorden toe, mits niet helemaal in groningen want dan wordt het ver met de maluch :P.

Remverschil kun je voor ongeveer 22 euro oplossen dus dat zijn de kosten echt niet. Verder is het denk ik lastig in te schatten wat je voor je 126 kunt krijgen. Zag er vandaag eentje op marktplaats staan voor 200. Heb die eerder gezien bij volgens mij een andere eigenaar die hem toen nog op Nederlandse platen moest zetten. Volgens de verkoper hoeft alleen de motorsteun vervangen te worden. Dat zijn ook totaal de kosten niet. Het jeukt heeel erg om er nog 1 te kopen, maargoed ik kan er toch niets met 2 :')

Edit: http://link.marktplaats.nl/596434843
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_117008383
Deventer is een kilometer of 90 bij mij vandaan, 85 op de fiets weet ik iig, dus iets van regio Ommen zou makkelijk te doen zijn voor een leuk ritje :Y Kan Roefel wel vragen of hij ook zin heeft.

Wat is de 22-euro-oplossing? Want het kunnen natuurlijk verschillende oorzaken zijn :P Garage denkt ook waarschijnlijk aan de uitlijning/afstelling, maar ze zullen kijken wat nodig is. Volgende week donderdag gaat hij voor de APK iig.

Deel van het hoog stationair lag kennelijk aan dat het plastic 'middenconsole' niet goed aangedrukt lag nadat het eraf is geweest en de chokeknop iets omhoog duwde. Maar stationair loopt hij nog steeds wat onregelmatig en een beetje dubieus, mogelijk dat er nog iets mankeert met de sproeiers. Kijk dat nog wel even aan. Verder is de reactie van mensen echt briljant, mede door zijn briljante uiterlijk natuurlijk 8-)
En bij de Praxis stond ik even een lampje achter te verwisselen, nadat ik van mijn laatste beetje kleingeld op zak net een setje lampjes had kunnen kopen, om erachter te komen dat het probleem een zekering blijkt te zijn :') Kan alleen mijn doosje met zekering niet meer vinden, dus dan maar weer nieuwe halen.

Ziet er verleidelijk uit ja, ik zit ieder jaar ook te loeren naar iets nieuws gewoon omdat het leuk is. Ook al heb ik er geen fluit aan :+
pi_117008939
Monsterd hier:

Voor 22 euro heb je nieuwe remschoenen. Zeker aangezien de kans groot is dat de oude ongelijk afgesleten zijn kan dat al een gedeelte oplossen.


Hier wordt ook alles steeds van het laatste beetje geld betaald, gelukkig maar dat onderdelen ook maar beetjes kosten haha :+
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_117009566
Remschoenen en remcilinders zijn allemaal zo'n 5000 km geleden vervangen voor vertrek ;) Pas sindsdien heb ik het probleem. Hoewel, als het geen APK-afkeur is en binnen toleranties valt dan laat ik het lekker zo. Ben er aan gewend en het is niet alsof dat ding 20.000 in het jaar gaat rijden :P

Ik had alleen een handvol muntgeld bij me want ik spotte het probleem onderweg ergens anders naartoe. Krijg alleen maar 20-cent munten als wisselgeld zo'n beetje, dus ik moest echt even goed kijken of ik het op dat moment ging redden _O-
  donderdag 20 september 2012 @ 08:55:47 #174
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_117013706
Oh als ze net vervangen zijn zou ik er ook niets aan doen. Eventueel kun je de binnenkant van de trommel en de schoen zelf een beetje opschuren. :+

Ik ben benieuwd of APK gaat lukken joh!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_117115016
lockup.jpg

Opgeborgen!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')