abonnement Unibet Coolblue
pi_111292439
Deze foto is als het goed is van 6 mei (via haar Twitter gevonden):

Ziet er niet heel zwanger uit, maar je weet het nooit natuurlijk :)
pi_111292533
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef piglet het volgende:
Deze foto is als het goed is van 6 mei (via haar Twitter gevonden):
[ afbeelding ]
Ziet er niet heel zwanger uit, maar je weet het nooit natuurlijk :)
Liggend is er natuurlijk ook niks te zien als je petite gebouwd bent :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:03:56 #53
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_111292727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou best een maand of 4 zwanger kunnen zijn, beetje pofferig koppie ook :)
Ja haar hoofd vond ik ook wat pofferig idd..
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:04:49 #54
62419 CherryLips
chocoholic
pi_111292778
En dan blijkt ze zo niet zwanger te zijn :D
Tap tap tap
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:07:02 #55
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_111292867
Wel vreselijk lelijk die jurk. met dat huidskleurige deel daar aan de zijkant :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_111293753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Liggend is er natuurlijk ook niks te zien als je petite gebouwd bent :)
Ik zou juist denken dat bij petiterige mensen wel wat te zien als ze liggen, want het moet ergens heen haha. Maar we zullen het vast binnenkort wel horen als ze zwanger is. Haar agenda (op haar site) lijkt me wel alvast leeg genoeg voor een baby *O*
pi_111293897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef piglet het volgende:

Haar agenda (op haar site) lijkt me wel alvast leeg genoeg voor een baby *O*
Ze zei een hele poos geleden dat om die reden (theatertour, veel geld geinvesteerd) de 2e nog even moest wachten, dus dit zou 1+1 zijn :D

En als je 3/4 maanden zwanger bent gaat er nog niks nergens heen, als ze staat heeft ze ook net een onsje extra zo te zien :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111294165
Overigens zet ik alvast in op een 2e jochie, mocht Birgit zwanger zijn. Tomboy en ultieme jongensmoeder :) [/gok]. Zou wel leuk als Katja nou ook aan de 2e begint :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111304024
En de zwangere buikjes van de week :Y)


Snooki


Sienna Miller


Reese Witherspoon


Kourtney Kardashian


Neve campbell :D


Sarah Michelle Gellar
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:27:43 #60
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_111304746
op nu.nl viel mn oog hierop:

quote:
Cameron Diaz voorlopig tevreden als tante

Cameron Diaz is er nog niet aan toe om moeder te worden. De 39-jarige actrice wil ooit wel een gezin, maar is voorlopig tevreden als tante van de vier kinderen van haar zus.
zeg dan gewoon dat je geen kinderwens hebt..op je 39ste er voorlopig nog niet aan toe zijn...
pi_111304798
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]

Ze is wel wat 'vol' ja, maar zwanger?
ze is idd veel voller dan anders.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_111304883
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:42 schreef kvd het volgende:
Tori

[ afbeelding ]
jeetje dat ziet er goed uit voor een vierde!

Zou ze soms steeds zwanger zijn omdat die deuk in haar implantaten dan minder opvalt? :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_111305110
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef ChatGirl het volgende:

Alessandra Ambrosio Gives Birth to a Boy!

It's a boy for Alessandra Ambrosio and Jamie Mazur!

The California businessman and proud papa confirmed the birth of his brand-new son via Twitter Monday. "Welcome my son, can't wait to show you around this crazy place," Mazur wrote.

This is the second child for the Victoria's Secret model and her longtime fiance -- the couple is already parents to daughter Anja, 3.

The baby's birth comes just two days after his mama was feted with a baby shower.

"So much fun at my little boy baby shower! Now just have to wait for him to arrive!" Ambrosio tweeted Saturday. She also posted the pic above, where she showed off her baby bump in a midriff-baring outfit.

"Family is the most important thing for me and I'm thrilled to be adding to the family," the Brazilian beauty told Us Weekly last year in an exclusive statement. "I'm fortunate to have a loving and supportive family. It's a blessing that it will soon be growing."

In April, the 30-year-old catwalker revealed the sex of her baby-to-be via Facebook.

"We really tried to keep it a surprise but we were too anxious!" she explained to her Facebook fans. "Soon, we will have a little boy to rock our world!!"

De naam is ook bekend: Noah Phoenix
pi_111305249
Anna Paquin's beginnende buikje
pi_111305304
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef DarkElf het volgende:

Zou ze soms steeds zwanger zijn omdat die deuk in haar implantaten dan minder opvalt? :P
Ik verslik me nu bijna in m'n muesli _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111305344
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:34 schreef kvd het volgende:

[..]

De naam is ook bekend: Noah Phoenix
Noah en Anja, goed ahhh-thema :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:25:51 #67
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111315226
Wat is Mason Disick een mooi kindje. O+

Heeft Reese Witherspoon eigenlijk al bevestigd dat ze zwanger is? Want het is nu wel overduidelijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:29:12 #68
327807 Mariposas
יה&#14
pi_111322481
Jessica Mendels (presentatrice Camping Life op RTL 4) zwanger.

http://www.rtl.nl/%28/act(...)glife_is_zwanger.xml

Televaag ook weer lekker bezig: :')
quote:
Lees net op telegraaf.nl dat m'n zwangerschap niet gepland, maar wel gewenst is. Check't net nog even met Paul,maar't is toch echt gepland!?
http://twitter.com/#!/jessicamendels
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_111322499
quote:
Een oplettende kijker mailde RTL Boulevard dat Jessica wel heel erg vaak gezien werd op de afdeling gynaecologie.
Daar word je toch ook blij van _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111323275
camping life :') als ik dat zie krijg ik het op mijn zenuwen :')

maar wel leuk nieuws voor ze ^O^
pi_111323815
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Mason Disick een mooi kindje. O+

Heeft Reese Witherspoon eigenlijk al bevestigd dat ze zwanger is? Want het is nu wel overduidelijk.
Vorige week had ze het nog niet bevestigd. Een goede kennis wel, maar zij niet. Netzoals bij Drew Barrymore
pi_111324011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef piglet het volgende:
Deze foto is als het goed is van 6 mei (via haar Twitter gevonden):
[ afbeelding ]
Ziet er niet heel zwanger uit, maar je weet het nooit natuurlijk :)
Bij iemand die normaal zo heel erg tenger is, vind ik eigenlijk dat ze best een buikje heeft op die foto. Ik zou een ingevallen buik verwachten. Ik sluit een zwangerschap derhalve nog niet uit.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_111366171
Nog een nieuwe wereldburger op komst. :)

quote:
Anna Faris en Chris Pratt verwachten baby
Laatste update: 10 mei 2012 06:26 info

LOS ANGELES - Anna Faris en Chris Pratt zijn in verwachting van hun eerste kindje.

Dat onthulde de agent van de 35-jarige Anna woensdag tegen het Amerikaanse blad People. Faris is komende herfst uitgerekend.
The Dictator-actrice Faris en Moneyball-ster Pratt traden in 2009 in het huwelijk en gaven eerder in een interview met People aan van een groot gezin te dromen.

Faris gaf destijds aan dat het ‘echter bijzonder lastig plannen is in de filmindustrie’. Beide acteurs zitten dan ook niet verlegen om werk.

The Dictator
Faris is binnenkort te zien in Sacha Baron Cohen’s film The Dictator en neemt momenteel in Londen de film I Give It A Year op met onder andere Rose Byrne en Simon Baker.
De 32-jarige Pratt werkt op dit moment aan Zero Dark Thirty van regisseur Kathryn Bigelow en speelt samen met Channing Tatum in Ten Year This September.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_111374719
quote:
Barbara de Loor bevallen

Barbara de Loor is bevallen. De voormalige schaatskampioene heeft afgelopen nacht het leven geschonken aan zoontje Tim.

Op haar facebookpagina wordt de 37-jarige sportvrouw gefeliciteerd met de geboorte van haar eerste kind. Als alles is verlopen zoals De Loor van te voren had gepland is kleine Tim ter wereld gebracht door een bevriende gynaecologe. Zij begeleidde de schaatster ook al tijdens haar sportcarrière.

Vader van de baby is Barbara's partner Ronald van Bruchem, manager bij een reisorganisatie.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_111387512
Een koninklijke baby

quote:
Dochter voor prins Carlos

DEN HAAG - Prins Carlos en prinses Annemarie hebben een dochtertje gekregen.

Luisa Irene Constance Anna Maria werd woensdagmiddag geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag, liet de familie donderdag weten.

Bij de geboorte woog het prinsesje 3160 gram. De bevalling is voorspoedig verlopen. Moeder en dochter maken het allebei goed.

De naam Luisa Irene betekent 'strijder voor vrede'. De roepnaam van het meisje is Luisa, geschreven op de Spaanse en Italiaanse wijze. Luisa is een klassieke familienaam die ver terug te voeren is in de geschiedenis.

Krachtige naam

De ouders laten weten het ''een mooie en krachtige naam'' te vinden en hopen dat hun dochter er ''een eigentijdse en persoonlijke betekenis'' aan zal geven. Luisa is ook naar haar beide grootmoeders vernoemd, Irene en Anna, en naar haar tante en overgrootmoeder van moederszijde, Constance.

Luisa is het eerste kind van Annemarie Gualthérie van Weezel (34) en prins Carlos de Bourbon de Parme (42), de oudste zoon van prinses Irene. Zij trouwden in 2010.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')