vrijdag 18 mei 2012 @ 00:29:58 #51
340707 blaffende_visjes
na 3 dagen geen voer
pi_111691272
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:18 schreef man1986 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, vraag het ze, de telefoonnummer staat gewoon op hun site.
ik bedoel dat het nergens op slaat om uit dat soort symbooltjes op te maken dat er een samenzwering is. Als er een samenzwering zou zijn, waarom zouden ze die symbooltjes dan verwerken? Deze vraag is dan ook gericht aan de aanhangers.
pi_111728263
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat het een taal is die alleen door de geinitieerden gelezen wordt. Men gebruikt die taal om te communiceren zonder dat de massa's het doorhebben.

En wat wordt er dan gezegd en gecommuniceerd op de website? De pyramide van het alziend oog is 666 keer bekeken en daardoor zal er een bliksemflits op het graan neerdalen, koop aandelen mais?? Joh, schokkend!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door ElizabethR op 19-05-2012 00:29:11 ]
TOO STUPID TO UNDERSTAND SCIENCE? TRY RELIGION!
Duizendmaal dank!!
  zaterdag 19 mei 2012 @ 04:58:49 #53
329599 Typisch
that shit cray
pi_111732530
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En wat wordt er dan gezegd en gecommuniceerd op de website? De pyramide van het alziend oog is 666 keer bekeken en daardoor zal er een bliksemflits op het graan neerdalen, koop aandelen mais?? Joh, schokkend!!!
Ja precies dit.
When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.
pi_111743843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Morals and Dogma - Albert Pike:
quote:
It is not intended that he shall understand them.
De symbolen zijn dus niet bedoeld om door de niet-geinitieerden begrepen te worden.
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_111745264
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:15 schreef man1986 het volgende:
Albert Pike
Ja? Wat is er met hem? Schreef mooie gedichten en had een fraaie, markante persoonlijkheid en even zo karakteristieke kop, vooral toen ie ouder werd. Mooie man om te zien. En hij was vrijmetselaar, oorlogsmisdadiger, en schreef een boekkie over de diverse rangen en standen binnen de vrijmetselarij,..... de sekte waarvoor hij zich inzette, ...... dus? Ik zie nauwelijks verschil met de sektarische manier waarop jij je hier op dit forum manifesteert.

quote:
De symbolen zijn dus niet bedoeld om door de niet-geinitieerden begrepen te worden.
:') Ik hoop dat je aluminiumfolie in huis hebt.
TOO STUPID TO UNDERSTAND SCIENCE? TRY RELIGION!
Duizendmaal dank!!
pi_111746886
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ja? Wat is er met hem? Schreef mooie gedichten en had een fraaie, markante persoonlijkheid en even zo karakteristieke kop, vooral toen ie ouder werd. Mooie man om te zien. En hij was vrijmetselaar, oorlogsmisdadiger, en schreef een boekkie over de diverse rangen en standen binnen de vrijmetselarij,..... de sekte waarvoor hij zich inzette, ...... dus? Ik zie nauwelijks verschil met de sektarische manier waarop jij je hier op dit forum manifesteert.
Je kwam wat naïef over (maisaandelen?) en ik dacht, laat ik Pike's quote erbij halen om te laten zien dat de symbolen niet betekenen wat jij denkt dat ze betekenen.
quote:
[..]

:') Ik hoop dat je aluminiumfolie in huis hebt.
Aluminiumfolie bevat gevaarlijke chemicaliën om ons langzaam uit te roeien, dat weet je toch? ;)
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_111772691
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef man1986 het volgende:

[..]

Je kwam wat naïef over (maisaandelen?) en ik dacht, laat ik Pike's quote erbij halen om te laten zien dat de symbolen niet betekenen wat jij denkt dat ze betekenen.

[..]

Aluminiumfolie bevat gevaarlijke chemicaliën om ons langzaam uit te roeien, dat weet je toch? ;)
dat werd toch gebruikt om die hoge freq stralingen te weerkaatsen? :')
pi_111777830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

occcult, ja

Zware tijden op internet dan. Ik ken nog meer websites met cirkeltjes en driekhoekjes erop. Allemaal satanszonen zeker? :'(
Do you even lift?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:11:10 #59
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_112156619
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:15 schreef man1986 het volgende:

Dan weten we dus ook niet of ze slecht (of belangrijk) zijn, terwijl dat wel vaak zo gebracht wordt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:13:02 #60
371032 GoedeVraag
pi_112156653
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:29 schreef blaffende_visjes het volgende:

[..]

ik bedoel dat het nergens op slaat om uit dat soort symbooltjes op te maken dat er een samenzwering is. Als er een samenzwering zou zijn, waarom zouden ze die symbooltjes dan verwerken? Deze vraag is dan ook gericht aan de aanhangers.
Psychologisch. Altijd mooi om achteraf te kunnen zeggen dat 'men' het best had kunnen weten. In het verlengde daarvan geeft het misschien een soort (illusie van) macht om het 'open en bloot' te doen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:16:06 #61
371032 GoedeVraag
pi_112156705
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Paus de zoveelste, George Bush, Adolf Hitler, enzovoorts. Ik kan daar niet 1 bron voor geven. Daarvoor dien je de geschiedenis, filosofie, daden, enz. van de verschillende bekende en onbekende wereldleiders van de laatste eeuwen na te gaan, en de filosofien van vele organisaties zoals de VN te ontrafelen. Dan kom je een trend tegen: het zijn allemaal occultisten en ze gaan allemaal over lijken voor het vorderen van hun plannen, als psychopaten zonder geweten. Initiatie in occultisme lijkt tot een psychopatische geest te leiden, die neerkijkt op de massa's ongeinitieerden als domme kuddes die best opgeofferd mogen worden voor een in hun ogen betere wereld, en daardoor leidt het in de praktijk brengen van het grote 'plan' van de grote architect die ze dienen tot een boel bloedvergieten, leugens op grote schaal verkondigen en criminaliteit van alle soorten en maten.
Roofdieren bewaren een zeker evenwicht door de dieren 'onder zich' te beperken in aantal. Wie weet ziet 'de elite' eenzelfde soort taak voor zich weggelegd?
pi_112161228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:13 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Psychologisch. Altijd mooi om achteraf te kunnen zeggen dat 'men' het best had kunnen weten.
Hoezo 'mooi' :?
quote:
In het verlengde daarvan geeft het misschien een soort (illusie van) macht om het 'open en bloot' te doen.
Dan zijn de mensen die achter die symbooltjes zitten ongevaarlijk, als ze dat vinden.
Do you even lift?
pi_112161381
Symbolen hebben nul waarde, zonder de waarde die je er zelf aan geeft.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_112648076
Ze willen ook dat die occulte symbolen als "normaal" worden gezien. En dat lukt ze aardig als ik dit topic zo lees. Weet je hoeveel jongeren op de foto staan met dat piramide-handgebaar (zoals Jay-Z), maar geen idee hebben waar het voor staat :')

Dat voorbeeld uit de OP is wel overdreven, maar je kan er vanuit gaan dat ze die symbolen echt niet "zomaar" op hun site gaan zetten. Dit zijn geen domme kuddeschapen, maar mensen die precies weten waar ze mee bezig zijn.
pi_112648903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Ze willen ook dat die occulte symbolen als "normaal" worden gezien. En dat lukt ze aardig als ik dit topic zo lees. Weet je hoeveel jongeren op de foto staan met dat piramide-handgebaar (zoals Jay-Z), maar geen idee hebben waar het voor staat :')

Dat voorbeeld uit de OP is wel overdreven, maar je kan er vanuit gaan dat ze die symbolen echt niet "zomaar" op hun site gaan zetten. Dit zijn geen domme kuddeschapen, maar mensen die precies weten waar ze mee bezig zijn.
Die symbolen zullen zeker als normaal gezien gaan worden door gewone mensen ( Als ze überhaupt al opgemerkt worden ) Mochten deze symbolen al enige betekenissen hebben dan is het inderdaad voor ingewijden misschien een sterking van hun geloof in de betekenis of anders in de organisatie zelf. De rest van de burgers heeft er geen weet van en dus ook geen last van de 'verborgen' boodschap.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:53:25 #66
371032 GoedeVraag
pi_112652201
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoezo 'mooi' :?
Dan wordt het: "Je stond er zelf bij en keek er naar. Je liet het onder je neus gebeuren."

Dat maakt de beantwoording van de schuldvraag wat minder eenduidig, en de impact van de schade groter - mocht het 'ze' daarom gaan.

De symbolen lijken me trouwens grotendeels communicatie en territoriumafbakening - iets waar ieder mens zich mee bezig houdt.
pi_112652423
Simpel volkje als ze zich "gesterkd" voelen door wiskundige symbolen. Laat ze dan maar komen met die werelddominatie.
Do you even lift?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:28:36 #68
371032 GoedeVraag
pi_112653140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef ems. het volgende:
Simpel volkje als ze zich "gesterkd" voelen door wiskundige symbolen. Laat ze dan maar komen met die werelddominatie.
Gesterkt door symbolen? Hoe dat?
pi_112653157
Dat vraag ik me ook af.
Do you even lift?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:39:00 #70
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112987844
Man1986, in jouw geloof, het christendom, zit net zo goed een hoop occulte symboliek, maar die negeer je voor het gemak omdat het je geloof is. Alles leidt terug naar Soemerië, Enki en Enlil, Goden uit de ruimte, en NIET naar het christendom.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_113059737
Het Christendom gebruikt dat kruis waar Jezus aan was gekruisigd ook als symbool. En sommigen zien dat symbool als iets dat "bescherming" biedt of "krachten" heeft.

Misschien hebben de Illuminati (of hoe je ze ook wilt noemen) dat ook met hun eigen symbolen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 06:48:05 #72
378292 PontifexMaximus
Use your weaknesses
pi_113175768
Knip

[ Bericht 98% gewijzigd door Gray op 21-06-2012 12:14:15 ]
So if you meet me, have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
Use all your well-learned politesse
Or i'll lay your soul to waste.
  donderdag 21 juni 2012 @ 11:26:56 #73
371032 GoedeVraag
pi_113181085
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Man1986, in jouw geloof, het christendom, zit net zo goed een hoop occulte symboliek, maar die negeer je voor het gemak omdat het je geloof is. Alles leidt terug naar Soemerië, Enki en Enlil, Goden uit de ruimte, en NIET naar het christendom.
Dat die symbolen in het vroegere Soemerië ook betekenis hadden maakt niet zonder meer dat ze ook naar die periode terug leiden. Daarvoor zouden we de betekenis van de symbolen (in die tijd) moeten kennen.

Misschien is hun betekenis - net als de zwaartekracht die ook niet terugleidt naar de ontdekker er van maar er 'altijd' al was - veel constanter en leiden ze niet tot een periode maar tot een heel ander concept.

Occult betekent eigenlijk ook niet meer dan dat de betekenis niet overal bekend is. Ook in dat opzicht is de zwaartekracht misschien een leuke vergelijking. Tot Newton was dat dus ook een 'occulte kracht'. Dat maakt iets niet inherent goed of slecht lijkt me.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')