pi_111042731
registreer om deze reclame te verbergen
Wat is tegenwoordig een beetje leuke plek om heen te gaan met een groep jongens tussen de 25 en 30? Ik hoor veel over Ibiza(-stad), maar wat is er nog meer?

We zoeken gewoon iets van een strand, beetje uitgaan, maar ook wel een beetje luxe, niet zoals Lloret dat je in een crappy hotelletje zit tussen de 15-jarigen.
NVus Designs - Architectuur, Interieur en 3D Visualisatie
Welcome at Home - Home Ideas, Cleaning Tips, Clothing Trends & more!
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:11:34 #2
256575 Joe-Momma
zeg maar nee, dan krijg je er
pi_111043386

[ Bericht 100% gewijzigd door Joe-Momma op 03-05-2012 04:22:20 ]
pi_111043520
Ohja, dat moet ook gaaf zijn die opening, net als de afsluiting. Zijn er bepaalde populaire hotels dan? Die Playa del Bossa is mooi?
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:40:52 #4
256575 Joe-Momma
zeg maar nee, dan krijg je er
pi_111044730

[ Bericht 100% gewijzigd door Joe-Momma op 03-05-2012 04:23:02 ]
pi_113140920
Reis valt wel mee naar Ibiza zie ik, we willen zsm weg nu het EK is afgelopen. Maar wat ben je gemiddeld kwijt voor entree en drank in een discotheek?

Of een avondmaal? Echt zoveel duurder dan bijvoorbeeld Spanje of Griekenland?
pi_113141512
Hangt ervanaf waar je uitgaat natuurlijk, maar bij de grote clubs op Ibiza (en daar ga je toch wel heen, anders kan je net zo goed naar elk ander oord gaan) betaal je wel 40 euro entree en 10+ eu voor een biertje.
Some chick asked me what I would do with 10 million bucks. I told her I'd wonder where the rest of my money went.
pi_113143105
Hmmm dat valt wel mee, 100 euro per dag moet dus wel kunnen. En zag een hotel voor 690 euro, 8 dagen all inclusive.
pi_113159800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:58 schreef Bananenman het volgende:
Hangt ervanaf waar je uitgaat natuurlijk, maar bij de grote clubs op Ibiza (en daar ga je toch wel heen, anders kan je net zo goed naar elk ander oord gaan) betaal je wel 40 euro entree en 10+ eu voor een biertje.
Plus taxikosten, want bijv. Pacha en Amnesia liggen in the middle of nowhere :) 100 euro per dag is, als je elke dag ook nog wilt gaan stappen, wel erg optimistisch.
2013:SAW/ASR - EWR/CUN - HAM
pi_113161232
Taxi's zijn dan wel weer erg goedkoop op Ibiza, dus dat zal (zeker als je met een aantal bent) niet zoveel schelen. Maar ¤100 per dag als je ook nog wilt stappen is wel vrij karig idd.
Some chick asked me what I would do with 10 million bucks. I told her I'd wonder where the rest of my money went.
pi_113162940
Bedoel 100 euro per dag voor alleen stappen.
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:53:09 #11
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113162975
Wil je nog diehard stappen? Ga dan naar Cherso ofzo, is wel lachen.
Leeftijd ligt daar ook wat hoger, anders is ibizi ook wel geschikt idd.
pi_113163033
Cherso ligt de leeftijd hoger dan Ibiza? Dacht juist andersom.

Ik wil iets van 7 dagen op vakantie waarvan 3 nachten stappen, wil niet elke dag brak zijn daar, ook wat zien van het eiland met een scootertje ofzo en veel foto's maken.

PS. de hele reden dat ik denk aan Ibiza is omdat ik niet in een plek zoals Lloret wil zitten tussen 1000en schreeuwende 15 jarigen ;) maar andere (eventueel goedkopere) suggesties zijn ook welkom.

Heb ook al gedacht om met de auto de bergen van duitsland of frankrijk in de te gaan, maar wil toch wel graag een keertje naar de zon (en strand, gezien de slechte zomers) als ik dan toch na 5 jaar weer eens op vakantie ga.

[ Bericht 52% gewijzigd door JDx op 20-06-2012 22:00:31 ]
pi_113170139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef Barbapapamama het volgende:
Wil je nog diehard stappen? Ga dan naar Cherso ofzo, is wel lachen.
Leeftijd ligt daar ook wat hoger
Dit is echt de grootste onzin die ik sinds lange tijd gelezen heb :')
pi_113179490
Maar alternatieven voor Ibiza? Ik ben zelf 30, al schatten mensen me eerder 25 :P maar ik wil gewoon niet ergens tussen de tieners zitten.
pi_113179782
Mykonos. Maar is ook duur :)
pi_113180220
Mjah, denk wel dat het Ibiza gaat worden, wilde er altijd al een keertje heen. En tjah, wat is duur, ben ook in Californië geweest en o.a. wezen stappen in Las Vegas en Hollywood, dat was pas duur ;)
pi_113191784
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:39 schreef JDx het volgende:
Maar alternatieven voor Ibiza? Ik ben zelf 30, al schatten mensen me eerder 25 :P maar ik wil gewoon niet ergens tussen de tieners zitten.
Voor mij als dertiger zijn alternatieven voor Ibiza gaan Mykonos of dergelijke onzin. Dan denk ik juist eerder aan Miami ofzo. Maar goed, zal ook wel afhangen van welke kant van Ibiza je zoekt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_113191876
Weekje of langer Kazantip meepakken in Portugal? :) Van 20 juli tot 26 augustus. Die Russiche oliebazen hebben beloofd al het vrouwelijk schoon mee over te vliegen :')
pi_113191981
Is dat echt in Portugal nu of is dat fake? Nogal onduidelijk namelijk. Geen slechte tip, lijkt me een mooi feestje.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_113192031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:52 schreef Bajskorv het volgende:
Is dat echt in Portugal nu of is dat fake? Nogal onduidelijk namelijk. Geen slechte tip, lijkt me een mooi feestje.
Volgens mij echt hoor: http://kazantip.com Paar vrienden van me gingen erheen, zeiden ze. Heb ze al een tijdje niet gesproken, zal weer eens vragen hoe en wat.
pi_113192153
Als je googled krijg je veel melding dat het fake is en het echte kazantip gewoon weer in de Oekraine is. Enfin, ook dat is een optie voor TS!

TS: Wel eens over Libanon nagedacht? Briljant clubs, heerlijk weer en eten, en werkelijk een ongekende gastvrijheid. Als bonus veel mooie vrouwen...
pi_113192325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:56 schreef Bajskorv het volgende:
Als je googled krijg je veel melding dat het fake is en het echte kazantip gewoon weer in de Oekraine is. Enfin, ook dat is een optie voor TS!

TS: Wel eens over Libanon nagedacht? Briljant clubs, heerlijk weer en eten, en werkelijk een ongekende gastvrijheid. Als bonus veel mooie vrouwen...
Klopt, zelfs de originele website maakt er melding van. Portugal versie zou andere organisatie zijn: http://kazantip-republic.com/news/#/about/

Lekker afreizen naar Oekraine dus TS *O*
pi_113192439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Voor mij als dertiger zijn alternatieven voor Ibiza gaan Mykonos of dergelijke onzin. Dan denk ik juist eerder aan Miami ofzo. Maar goed, zal ook wel afhangen van welke kant van Ibiza je zoekt.
Toevallig, was zojuist aan het kijken naar een aanbieding Miami, maandag vertrekken, 9 dagen, 683 euro inclusief alles. Heb al een ESTA verklaring van vorig jaar nog, dus kan zo heen.

Heb alleen geen creditcard, dat is toch wel heel handig daar.

PS. heb ik inmiddels wel aangevraagd, maar heb ik sowieso niet voor maandag.
pi_113192668
Reken er alleen op dat je om Miami "goed te doen", je best wat centjes kwijt bent. Maar goed, als je begint met zo'n deal voor 683 euro, dan geef je in ieder geval niet teveel uit aan vervoer en verblijf
...
pi_113192796
Is echt een last minute helaas, volgende week vrijdag vertrekken zit je al weer op 990. Maar elke dag genoeg aanbiedingen zo te zien. Even gauw alles op orde maken.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')