quote: Op vrijdag 4 mei 2012 01:22 schreef YellowSubmarine het volgende:Mijn dip komt nu pas op zetten lijkt het welkan dat? normaalgesproken heb ik er niet echt last van, maar dit is best heftig nu
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 01:31 schreef StijnDa het volgende:[..]Ga naar bed Het is laat, kan er wel iets mee te maken hebben.Maar wel raar inderdaad, woensdagavond.
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 01:31 schreef KevinRdam het volgende:[..]Als je het hebt kan het. Weet niet wat je hebt, maar je weerstand is na X ook minder.. Sterkte![..]of vrijdagochtend
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 01:34 schreef YellowSubmarine het volgende:[..]mja ik heb tot best laat liggen spacen, denk wel tot dinsdagmiddag ofzo. Maargoed ik ga chill douchen en dan maar pitten ja thanks
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 09:31 schreef Sqoudson het volgende:Wat een verschil tussen de triforces, 2e batch getest op 188mg, de kleur en druk zijn nu echt 100x beter! Mooie pkes als je het mij vraagt
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 05:13 schreef Jonkowise het volgende:[..]Tot dinsdagmiddag doorspacen en dan verbaasd zijn dat je dinsdagdip later komt...[ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef 16meter het volgende:[..]Dit. raar mang dinsdagdip heet tog dinsdagdip komt tog altyd op dinsdag? :S:S:S heuhh
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef YellowSubmarine het volgende:[..]hahaha, ik heb zelf nooit last van, op welke dag is de dip 'gebaseerd' dan? vrijdag? zaterdag? zondagochtend? dus ik vroeg me eigenlijk af hoeveel tijd er normaal tussen zit
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef robuust89 het volgende:[..]Je heb serieus 3 dagen achter elkaar gespaced?
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef YellowSubmarine het volgende:[..]Nee, ik had het over het algemeen wen men spreekt over dinsdagdip, op welke dag van gebruik die dinsdag dan gebaseerd was :p. Ikzelf alleen maandagnacht tot dinsdagmiddag
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:[ afbeelding ]wanne knoepert
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 15:49 schreef DuTank het volgende:Is namaak, hij mist 1 geluidsgolfje toch?
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 16:19 schreef feyregy het volgende:met extra veel HELE tl-buizen
quote: Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef YellowSubmarine het volgende:[..]Nee, ik had het over het algemeen als men spreekt over dinsdagdip, op welke dag van gebruik die dinsdag dan gebaseerd was :p. Ikzelf alleen maandagnacht tot dinsdagmiddag