Afgelopen zaterdagnacht heb ik echt niet normale hallucinaties gehad na 2 pilletjes die ik gedurende de avond heb genomen. Van 5 uur 's nachts toen ik thuis kwam heb ik tot half 9 's ochtends niet kunnen slapen omdat ik constant hallucinaties had. Als ik mijn ogen dicht had had ik steeds een soort halve dromen waarbij ik met mensen praatte. Maar om de 5 minuten realiseerde ik me dat het niet echt was en deed ik mijn ogen open, meteen zag ik overal om me heen mensen op mijn kamer zitten, echt levensecht maar een beetje doorschijnend. Bijvoorbeeld een man die op mijn tafeltje zat te bonken. Het engste was nog dat het steeds leek alsof er iemand naast me op het kussen lag.
Die mensen gingen ook steeds met me praten, er zaten veel bekenden bij. Ik wist wel heel duidelijk dat het nep was en dat als ik met ze ging praten dat alleen maar betekende dat ik met mezelf praatte.
Als ik het licht aan deed of als ik mijn ogen dicht deed verdwenen de mensen, maar auditieve hallucinaties kwamen toen ook.
Gelukkig heb ik de hele tijd kunnen bedenken dat het allemaal niet echt was dus dat angst niet nodig was. Ben ook niet in paniek geraakt.
Is dit nou normaal of waren het geen goeie pillen? Een vriend van me had dezelfde genomen en beschreef dezelfde hallucinaties.
wat is dit