quote: Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef 16meter het volgende:ik snap de TT niet :$
quote: Op woensdag 2 mei 2012 15:46 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:Kristallen een beetje aan te raden ? Zag vorige week echte mensen heel erg leip van worden haha
quote: Op woensdag 2 mei 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:Ik heb echt nog nooit een dinsdagdip gehad, mazzel of..?
quote: Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef feyregy het volgende:[..]ik ook heel vaak niet. maar merk als ik echt een super vet weekend heb gehad waarin ik alleen maar gechilled heb, gefeest en gelachen met vrienden en ik daarna ineens weer naar school/werk/stage moet, dat ik dan toch wel een beetje sipjes ben like now..
quote: Op woensdag 2 mei 2012 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:[..]Sip worden van school, daar heb ik geen drugs voorafgaand voor nodig
quote: Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef tech4u het volgende:Ik vind de "kater" van xtc juist fijn. Beetje half spacend op de bank filmpjes kijken. 10 keer liever dan een drankkater.
quote: Op woensdag 2 mei 2012 18:57 schreef Adam46 het volgende:Sowieso nooit echt heel erg last van, maar dit keer totaal niet. Waarschijnlijk omdat mijn "dinsdag" koninginnedag was.
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:[..]In welk daluniversum woon jij dan?Edit: ooooooh, 'dinsdag'
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:02 schreef Shame.Arrow het volgende:ik hoor nu verschillende berichten over de gele triforces, iemand enig idee hoeveel batches er al zijn, of ze nog steeds kruimelig zijn etc, en wat de spreiding is?en wat betalen jullie voor 100 bijvoorbeeld?
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:15 schreef Adam46 het volgende:Ik dacht idd harder gedrukt, maar juist minder fel geel? Hoorde ik van een gozer, kan ook gelul zijn natuurlijk.
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef feyregy het volgende:[..]ff terug gelezen. de 2e batch is idd HARDER gedrukt en MINDER fel geel :p my bad