pi_111112362
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Das mooi klote... Heb je iemand bij wie je dit bespreekbaar kunt maken?
Niet meer daar hangt het hele probleem net als toen we uit elkaar getrokken werden toen ik dan 18 was ;(

quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Afspreken met vrienden, helpt dat?

Die pillen zou ik ook niet doen eerlijk gezegd.
Die zijn er niet meer echt zeg maar.
pi_111112447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Niet meer daar hangt het hele probleem net als toen we uit elkaar getrokken werden toen ik dan 18 was ;(

[..]

Praat met iemand dan, je werkgever of familie, desnoods iemand van Fok!
pi_111112524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Praat met iemand dan, je werkgever of familie, desnoods iemand van Fok!
Werkgever heb ik niet familie evenmin niet... En heb al zo vaak er over gesproken helpt ook niet :{
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:44:23 #104
103397 minthy
Loeder-ish
pi_111112542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me een hele sombere situatie voor je en ik kan me indenken dat je je nu ontzettend kut voelt.
Kan je eventueel terugvallen op een ggz-instelling, psycholoog of spv'er? Evt een BOR of TOR?
Aanstaand dubbeltante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Nu met een heus fobo zonder foto's, interessanter wordt het niet!
pi_111112586
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ik heb zulke gedachten al meer dan een jaar soms in mindere mate soms in een veel sterkere mate zoals nu. Is nu eenmaal zo...
Zolang het maar bij gedachten blijft hé. Als je geen zin hebt/nut ziet in het zooitje psychiatrische hulp zijn er heus wel FOK!kers die je willen helpen.
Open een topic in R&P. :)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_111112747
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:44 schreef minthy het volgende:

[..]

Lijkt me een hele sombere situatie voor je en ik kan me indenken dat je je nu ontzettend kut voelt.
Kan je eventueel terugvallen op een ggz-instelling, psycholoog of spv'er? Evt een BOR of TOR?
Allemaal niet heb wel een buddy [hulpverlener] zoals ze dat noemen alleen die heeft nogal veel problemen wat hij dan ook hier bespreekt met mij. En verder kom ik niet echt verder zoals GGZ want dat is een pot nat.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Zolang het maar bij gedachten blijft hé. Als je geen zin hebt/nut ziet in het zooitje psychiatrische hulp zijn er heus wel FOK!kers die je willen helpen.
Al vaker gedaan, maar niks zal hem terug brengen naar mij.
pi_111112827
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:48 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Allemaal niet heb wel een buddy [hulpverlener] zoals ze dat noemen alleen die heeft nogal veel problemen wat hij dan ook hier bespreekt met mij. En verder kom ik niet echt verder zoals GGZ want dat is een pot nat.

[..]

Al vaker gedaan, maar niks zal hem terug brengen naar mij.
Hem?
pi_111112970
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Over zelfmoordgedachten mogen geen topics geopend worden, dan krijg je meteen een ban.
NIEUW! Lees alle avonturen van broedsel en mij én aanschouw mijn smaad en laster op TWITTER!
pi_111112982
Beetje gestresst en blij als het morgen weekend is.
pi_111113011
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Hem?
Ja mijn liefste mijn alles waar ik voor leefde na het eerste verlies mijn schatje mijn held, De veilige baken waar ik aan dacht waar ik voor thuiskwam. Die jou begreep alles voor je deed en jij voor hem.
Waar je voor deed vechten en ben hem blijf terwijl hij daar lag en ik wil hem terug of naar hem toe.
pi_111113026
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Over zelfmoordgedachten mogen geen topics geopend worden, dan krijg je meteen een ban.
Dit mag eigenlijk dan ook niet wat ik nu schrijf...
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:55:24 #112
103397 minthy
Loeder-ish
pi_111113046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:48 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

[..]

Sorry, maar dat vind ik heel erg slecht, een buddy hoort ondersteunend te zijn en je niet te belasten met zijn/haar problemen :{
Kan me voorstellen dat je de ggz als een pot nat ziet, heb er zelf ook niet altijd even goede ervaringen mee gehad (ik werk in die sector). En toch, als je een goede hulpverlener treft die je problemen oprecht begrijpt, kan jij verder. Soms zijn daar meerdere hulpverleners voor nodig, er zitten echt hele goede tussen die in je geinteresseerd zijn en in staat zijn jou een vertrouwensband met ze op te laten bouwen. Als het met de een niet klikt, vraag dan om een ander, kan veel uitmaken :)
Aanstaand dubbeltante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Nu met een heus fobo zonder foto's, interessanter wordt het niet!
pi_111113057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
Volgens mij ook niet inderdaad.
NIEUW! Lees alle avonturen van broedsel en mij én aanschouw mijn smaad en laster op TWITTER!
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:55:49 #114
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_111113062
quote:

[..]

Klopt, liever niet.
pi_111113063
quote:

[..]

Ja mijn liefste mijn alles waar ik voor leefde na het eerste verlies mijn schatje mijn held, De veilige baken waar ik aan dacht waar ik voor thuiskwam. Die jou begreep alles voor je deed en jij voor hem.
Waar je voor deed vechten en ben hem blijf terwijl hij daar lag en ik wil hem terug of naar hem toe.
Echt klote voor je ik wens je veel sterkte sorry meer kan ik niet
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:57:16 #116
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111113142
quote:

[..]

Hoezo niet? Manieren om het te doen snap ik nog maar verder.... :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111113217
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoezo niet? Manieren om het te doen snap ik nog maar verder.... :?
Omdat FOK! die verantwoording niet wil nemen en er misschien heel foute adviezen komen, mensen ongepaste grapjes gaan maken.
pi_111113226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Klopt, liever niet.
Nou een geruststelling voor jou dan als ik voor een trein zou springen dan spreek ik me daar toch niet openlijk over uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Echt klote voor je ik wens je veel sterkte sorry meer kan ik niet
Dat snap ik en dat neem ik ook niet niemand kwalijk...
pi_111113281
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:59 schreef Sneezeechu het volgende:
Nou een geruststelling voor jou dan als ik voor een trein zou springen dan spreek ik me daar toch niet openlijk over uit.
Ik hoop voor je dat als je morgen wakker wordt, die gedachten weer wat afgezwakt zijn en dat je weer wat leuke dingen ziet. :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:00:56 #120
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111113282
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Omdat FOK! die verantwoording niet wil nemen en er misschien heel foute adviezen komen, mensen ongepaste grapjes gaan maken.
Oke. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:02:38 #121
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_111113347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:59 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Liever denk je daar gewoon helemaal niet over na. :) Er is altijd wel een verstandige oplossing.
pi_111113356
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind ik heel erg slecht, een buddy hoort ondersteunend te zijn en je niet te belasten met zijn/haar problemen :{
Kan me voorstellen dat je de ggz als een pot nat ziet, heb er zelf ook niet altijd even goede ervaringen mee gehad (ik werk in die sector). En toch, als je een goede hulpverlener treft die je problemen oprecht begrijpt, kan jij verder. Soms zijn daar meerdere hulpverleners voor nodig, er zitten echt hele goede tussen die in je geinteresseerd zijn en in staat zijn jou een vertrouwensband met ze op te laten bouwen. Als het met de een niet klikt, vraag dan om een ander, kan veel uitmaken :)
Toch doet hij dat weet ook ontzettend veel over hem tenminste al zijn problemen ik heb onlangs nog een 2tal gesprekken gehad bij het GGZ en die liepen dramatisch zo erg dat ik dagen er na nog last van had. Echt niet tof :N

quote:
3s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat als je morgen wakker wordt, die gedachten weer wat afgezwakt zijn en dat je weer wat leuke dingen ziet. :)
Nu heftig morgen weer wat rustiger en dagen alter weer enorm heftig die stomme rollercoaster effect.
pi_111113457
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Liever denk je daar gewoon helemaal niet over na. :) Er is altijd wel een verstandige oplossing.
Nou ik wil niet 50 jaar zo door gaan leven. En ik hoor te zorgen wat ik nu niet meer kan dat probeer je wel te zoeken maar lukt niet echt zo geweldig.
pi_111113568
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Nou ik wil niet 50 jaar zo door gaan leven. En ik hoor te zorgen wat ik nu niet meer kan dat probeer je wel te zoeken maar lukt niet echt zo geweldig.
Nou 50 jaar hoeft natuurlijk ook niet, zo ver moet je niet in de toekomst gaan kijken.
pi_111113631
quote:

[..]

Oja :? Maar als je zo diep in de shit zit en er een topic over opent kan je toch geen ban krijgen???
Behalve als je een live verslag gaat doen natuurlijk. :')
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')