donderdag 10 mei 2012 @ 22:10:43 #76
297051 schaal_9
Caissière B
pi_111397813
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:45 schreef Auti het volgende:
Heb ik voor het eerst sinds jaren weer eens een broek gekocht, is hij te klein :( En ik had hem nog wel gepast :{
Dat is balen :N
Het lijkt dat je er lang voor hebt moeten sparen, het is eigenlijk ook niet eerlijk verdeeld he...
Heb je nog wel de mogelijkheid om een nieuwe te kopen?

EchtGaaf noemde al de crisis. Ik wil toch proberen mezelf een houding aan te nemen dat ik niet afhankelijk ben van het materiële. Daardoor zal ik bepaalde dingen moeten laten (zoals de wens er zoveel mogelijk op vooruit te gaan of dat het hier beter is dan in Frankrijk), maar het geeft ook een zekere rust.

[ Bericht 8% gewijzigd door schaal_9 op 10-05-2012 22:16:57 ]
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_111398675
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat is t geworden :P
Heb chinees besteld. :D
Menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.
-I'd love to be like me if I could feel like you-
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:47:20 #78
297051 schaal_9
Caissière B
pi_111399675
quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:46 schreef summer2bird het volgende:
Genieten maakt het leven mooier idd.
Maar je moet wel kúnnen genieten :)
Soms moet je ook een beetje geluk hebben. Het weer heb je niet zelf in de hand. Rokjesdag (een bedenksel van Martin Bril) laat nog steeds op zich wachten. Na een lange werkdag constateren dat de vrolijkste caissière (weer) achter de counter staat. De postbode bezorgt niet meer bij de buren, waardoor ik mijn pakketje veel later heb.

Maar eens komt die grote dag, dat er een keer komt en de kaarten weer gunstig staan *O*
pi_111400299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef Nijna het volgende:
Ik zit al in de molen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoop ik voor je dat ie een beetje snel doordraait, bij mij schoot het iig niet op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok is gewoon een Text Based MMORPG :')
Zoe bie or not zoe bie is not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink!
pi_111400527
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Soms moet je ook een beetje geluk hebben. Het weer heb je niet zelf in de hand. Rokjesdag (een bedenksel van Martin Bril) laat nog steeds op zich wachten. Na een lange werkdag constateren dat de vrolijkste caissière (weer) achter de counter staat. De postbode bezorgt niet meer bij de buren, waardoor ik mijn pakketje veel later heb.

Maar eens komt die grote dag, dat er een keer komt en de kaarten weer gunstig staan *O*
Gisteravond naar een concert geweest en kreeg te horen dat het lang geleden was dat ik zo vrolijk keek.

:)

Menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.
-I'd love to be like me if I could feel like you-
  vrijdag 11 mei 2012 @ 05:44:01 #81
55666 Nijna
20-04-2004
pi_111407678
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan hoop ik voor je dat ie een beetje snel doordraait, bij mij schoot het iig niet op.

SPOILER
We zullen zien of die molen een beetje vlot doordraait! Ik las eerst: dan hoop ik dat je snel doordraait 8)7 .
Ma-Ma
pi_111415948
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:10 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

EchtGaaf noemde al de crisis. Ik wil toch proberen mezelf een houding aan te nemen dat ik niet afhankelijk ben van het materiële. Daardoor zal ik bepaalde dingen moeten laten (zoals de wens er zoveel mogelijk op vooruit te gaan of dat het hier beter is dan in Frankrijk), maar het geeft ook een zekere rust.
Daar zit wel wat in. Tot op zekere hoogte brengt materialisme dan weer wel geluk, maar ergens houdt dat ook weer op.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:19:52 #83
297051 schaal_9
Caissière B
pi_111416796
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in. Tot op zekere hoogte brengt materialisme dan weer wel geluk, maar ergens houdt dat ook weer op.
Vandaar dat heel wat mensen niet of nauwelijks bezig zijn met de crisis. Je zei het al eens: sommige dingen worden of zijn je gegeven, andere dingen weer niet.

Maar uit de hel van somberheid en lage temperaturen (zaterdag t/m woensdag) is het moeilijk ontsnappen. Soms worden we als mens wel heel armzalig bedeeld.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:07:00 #84
212761 magnetronkoffie
Think positive
pi_111426292
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 05:44 schreef Nijna het volgende:

[..]

We zullen zien of die molen een beetje vlot doordraait! Ik las eerst: dan hoop ik dat je snel doordraait 8)7 .
Als je in de GGZ molen zit, ben je al doorgedraaid :P

Maar goed, ik ben nu al bijna 10 jaar bezig en ben er nog niet :(
Zoe bie or not zoe bie is not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink!
pi_111427251
Wat een rare dag weer, ik heb de hele dag de inval in Amsterdam Noord zitten volgen.
-weg-
pi_111428383
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:19 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Vandaar dat heel wat mensen niet of nauwelijks bezig zijn met de crisis. Je zei het al eens: sommige dingen worden of zijn je gegeven, andere dingen weer niet.

Maar uit de hel van somberheid en lage temperaturen (zaterdag t/m woensdag) is het moeilijk ontsnappen. Soms worden we als mens wel heel armzalig bedeeld.
Precies. En veel valt daaraan niet te snappen, omdat het eenmaal zo is. Dat is niet altijd makkelijk te accepteren. Er van uitgaande dat alles zo een bedoeling heeft, doet een mens hunkeren naar verklaringen. Die helaas er niet altijd zijn. Al zullen ook mensen zijn die soms twijfelen of er een teleologische grondslag aan het leven rust. Dat heeft dan weer veel met religie te maken.

Mensen in het pastorale circuit worden vaak geconfronteerd met waarom vragen die niet te beantwoorden zijn.

Het weer is erg wispelturig. Van de week was het zelfs nog even benauwd, maar de komende dagen zakt de temperatuur weer tot koude waarden. Toch is het de afgelopen tijd wel erg groeizaam geweest. En dat is voor de gewassen dan weer een prettige bijkomstigheid. :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:21:41 #87
55666 Nijna
20-04-2004
pi_111431605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je in de GGZ molen zit, ben je al doorgedraaid :P

Maar goed, ik ben nu al bijna 10 jaar bezig en ben er nog niet :(
Je hebt doorgedraaid en doorgedraaid hè... en een heleboel daar tussenin.
Ah, ik ook inmiddels al een jaar of 12 bezig :{
Maar goed, ass gaan ze dus nu pas naar kijken
Ma-Ma
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:52:57 #88
297051 schaal_9
Caissière B
pi_111475566
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Precies. En veel valt daaraan niet te snappen, omdat het eenmaal zo is. Dat is niet altijd makkelijk te accepteren. Er van uitgaande dat alles zo een bedoeling heeft, doet een mens hunkeren naar verklaringen. Die helaas er niet altijd zijn. Al zullen ook mensen zijn die soms twijfelen of er een teleologische grondslag aan het leven rust. Dat heeft dan weer veel met religie te maken.

Mensen in het pastorale circuit worden vaak geconfronteerd met waarom vragen die niet te beantwoorden zijn.

Het weer is erg wispelturig. Van de week was het zelfs nog even benauwd, maar de komende dagen zakt de temperatuur weer tot koude waarden. Toch is het de afgelopen tijd wel erg groeizaam geweest. En dat is voor de gewassen dan weer een prettige bijkomstigheid. :)
De natuur is veel groener dan in andere jaren, wat een voordeel is. Bloesems blijven langer aan de boom. Het weer wordt voorlopig niet meer wat het hoort te zijn. De panty in het straatbeeld zal geen plaatsmaken voor blote benen. Mijn eerste vakantie moet nog beginnen en ik ben al aan een tweede vakantie toe.
pi_111475697
ey ik had eventjes een vraagje zijn er hier mensen die op dit moment op recept van de dokter/psychi geval ritalin en/of concerta slikken. Waarbij zodra het is uitgewerkt ze in een negatieve dip komen?
stop met doen wat je kan en ga ook doen wat je wilt!
pi_111476153
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:56 schreef Raggingbull het volgende:
ey ik had eventjes een vraagje zijn er hier mensen die op dit moment op recept van de dokter/psychi geval ritalin en/of concerta slikken. Waarbij zodra het is uitgewerkt ze in een negatieve dip komen?
Volgens mij had het idd dat effect op een vriend van me, maar dat is lang geleden.
Children of the night. What music they make.
pi_111476890
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Volgens mij had het idd dat effect op een vriend van me, maar dat is lang geleden.
mm.. kweet nie maar ik word gewoon half depressief als ze zijn uitgewerkt
pi_111477711
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ok. Ik heb ze nooit gebruikt dus ik kan je niet verder helpen.

Anders is er nog altijd xtc :P
Children of the night. What music they make.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:38:44 #93
212761 magnetronkoffie
Think positive
pi_111487487
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Je zou Concerta kunnen overwegen, wordt alleen niet altijd vergoed.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:21 schreef Nijna het volgende:

[..]

Je hebt doorgedraaid en doorgedraaid hè... en een heleboel daar tussenin.
Ah, ik ook inmiddels al een jaar of 12 bezig :{
Maar goed, ass gaan ze dus nu pas naar kijken
Waarom heeft het bij jou nou zo lang geduurd?
pi_111490888
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je zou Concerta kunnen overwegen, wordt alleen niet altijd vergoed.

[..]

Waarom heeft het bij jou nou zo lang geduurd?
Dat is het juist is gebruik 1 concerta en 1 ritalin pilletje iedere ochtend..
  zondag 13 mei 2012 @ 22:12:30 #95
55666 Nijna
20-04-2004
pi_111512795
Magnetron, mijn moeder had vroeger al het idee dat er iets was, is nooit wat mee gedaan.
Ik loop sinds 12 jaar in de hulpverlening, diverse vormen van therapie gehad. Maar het lijkt allemaal niet echt wat te doen... Waarom ze nu bij mij gaan kijken naar ass, omdat gebleken is dat mn oudste dochtertje dat heeft en dat ook voor mij best eea zou verklaren... en ik zou er ook niet van op kijken, want ik herken zoveel van mij, bij haar...
Ma-Ma
pi_111519225
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:52 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

De natuur is veel groener dan in andere jaren, wat een voordeel is. Bloesems blijven langer aan de boom. Het weer wordt voorlopig niet meer wat het hoort te zijn. De panty in het straatbeeld zal geen plaatsmaken voor blote benen. Mijn eerste vakantie moet nog beginnen en ik ben al aan een tweede vakantie toe.
Dat laatste is mooi gezegd :D

Het is niks met het weer, het lijkt soms februari. Echt raar weer. Veel en veel te koud. Of het een voorteken is van een verloren zomer, ik weet het niet. Maar gezellig is het niet. :{
pi_111520440
Hey, als officieel autist/asperger (en later maar PDD-NOS omdat ik het er niet mee eens was) kom ik hier even buurten. Ik merk eigenlijk alleen wat van mijn autise als ik met lekkere wijven probeer te flirten...... :p
pi_111581945
Zucht.. het aanmeldingsformulier op de website van Voorzet is verkeerd gecode. En het secretariaat heeft er geen verstand van. Ik ga even kijken of ik een oplossing kan vinden.
-weg-
pi_111582269
Edit; te groot voor dit forum en verneukt de layout.
-weg-
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:41:11 #100
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')