quote: Op woensdag 2 mei 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:Opstelling bekendtwitter: FR1908Nieuws twitterde op woensdag 02-05-2012 om 18:32:39 Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Bakkal; Cisse, Schaken en Cabral #FEYher reageer retweet Zoals verwacht
twitter: FR1908Nieuws twitterde op woensdag 02-05-2012 om 18:32:39 Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Bakkal; Cisse, Schaken en Cabral #FEYher reageer retweet
quote: Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef TheGreatHooD het volgende:[..]Hm. Jammer. Had graag Achahbar gezien. Maar goed. Hier moet het ook mee lukken. Al vind ik Cisse in de spits niet echt top.
quote: Op woensdag 2 mei 2012 18:40 schreef PizzaGeit het volgende:[..]Hoezo Achahbar? Die gast deed niet veel goed tegen AZ hoor...
quote: Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef TheGreatHooD het volgende:[..]Vind je het heel gek. Hij moet het niet hebben van zijn snelheid, moet het niet hebben van zijn kopkracht. En wat krijgt hij voor ballen. Hoge ballen, en diepe hoge ballen. Ja vind je het heel gek dat hij dan niet zoveel kon doen. Nu spelen we wss 90% van de tijd rond de 16 van Heracles. Nu heb je juist wat van hem. Die man is dodelijk in de kleine ruimte.
quote: Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef Mixende_match het volgende:Ik kijk gewoon vanuit de Kuip
quote: Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef PizzaGeit het volgende:[..]Hij valt fysiek zó om. Als Heracles keizwaar gaat verdedigen, heb je imho meer aan Cissé
quote: Op woensdag 2 mei 2012 18:49 schreef CasselerRIP het volgende:Goede mail trouwens, TGH
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef TheGreatHooD het volgende:[..]Thanks. Hij was eerst nog een tikkeltje langer en erger Maar ik heb het maar ingekort. xD
quote: Op woensdag 2 mei 2012 16:35 schreef inZanity het volgende:Zowel El Ahmadi(die met afstand de beste middenvelder van de Eredivisie is)
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:17 schreef Saekerhett het volgende:[..]Inderdaad, met afstand. Geweldig scorend vermogen ook en zeer bepalend voor de club.
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:13 schreef SjaakBauer het volgende:[..]Dat is denk ik een zeer verstandige keuze geweest
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:20 schreef TheGreatHooD het volgende:[..]Ja zon gevoel had ik ook al toen ik hem een dagje later had teruggelezen. Was helemaal skaffa, boze mail willen versturen mara toen dacht ik, weetje wat, ik save hem en lees hem morgen wel. Dagje later gelezen, helemaal stukgegaan en een heel stuk eruit gehaald.
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef CasselerRIP het volgende:[..]Niet bewaard voor de lezers op FOK! ?
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef TheGreatHooD het volgende:[..]Jammer Fuck dat had ik eigenlijk wel moeten doen Wajoh storm hier, hopekijk niet tijdens die wedstrijd.
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:[..]Storm? Ik zit hier in Zwolle met een biertje in de zon
quote: Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:[..]Storm? Ik zit hier in Zwolle Groningen met een biertje in de zon