AMSTERDAM - Tatjana Simic heeft het helemaal gehad met Diva's Draaien Door. De 48-jarige actrice had samen met Patty Brard en Patricia Paay plannen voor een nieuwe serie en een groot concert, maar het voortbestaan van het damestrio staat, vanwege een heftige ruzie tussen Tatjana en Patty, op losse schroeven.
“Het rommelt. We hebben al zeker vijf weken geen contact gehad', onthult Tatjana in RTL Boulevard.
Aanleiding voor de diva-oorlog is een opmerking van Patty afgelopen zondag. Patty verkondigde in Life4You dat Tatjana De Diva’s wil verlaten en op eigen houtje verder wilt gaan, maar volgens Tatjana is dat complete onzin. De 48-jarige brunette zegt 'verkeerd geciteerd te zijn'.
"Als iemand, Patty, mij nou gewoon had gebeld. Ik had dan alles kunnen uitleggen", zegt Tatjana over de radiostilte. De twee dames hebben al vijf weken geen contact, en Tatjana heeft geen behoefte aan een nieuw samenwerkingsverband. "Daar voel ik momenteel helemaal niks voor."
Patty Brard liet zich uiteraard ook gelden. In Shownieuws vertelde de andere diva haar kant van het bonte verhaal. "Ik ben de rest van mijn leven niet meer bereikbaar voor haar", sneerde Patty naar Tatjana in het showbizzprogramma.
“Het gaat allemaal om een vergadering bij platenmaatschappij Red Bullet, waar ik niet bij was. Mijn manager was daar wel.” De afwezigheid van Patty zou in het verkeerde keelgat zijn geschoten bij Tatjana, maar daar heeft Brard volledig lak aan. “De Diva’s kunnen prima met z’n tweeën door. Het boek Tatjana Simic is allang terug naar de bibliotheek.”

Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut