OT: Wat wil je tegen haar zeggen, dan? Haar 'ompraten' of zeggen dat ze het niet moet doen zal niet werken. Je kan proberen The Butterfly Project toe te passen. Of dit zal werken is een tweede. Als je iets echt wil, zal een getekende vlinder je echt niet tegenhouden.

quote:
Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef Pharmacist het volgende:[..]
Is het ook juist niet om aandacht? Anders had ze die littekens wel verborgen toch?
Een klasgenootje van mij deed dit ooit ook. Op den duur had ze echt een enorme bloedplas achtergelaten op het meisjestoilet met een briefje "sorry voor de rommel, ik ruim het later op". Dat is gewoon een schreew om aandacht die echt serieus genomen moet worden. Ik denk dat het goed is haar zo snel mogelijk aan te spreken.
Niet iedereen doet het om aandacht. De meesten verstoppen het juist onder lange mouwen, lange broeken, armbanden etc. Dat het wel zichtbaar is, betekent niet dat zij/hij het doet om aandacht te krijgen. Misschien is ze op een punt dat ze het geaccepteerd heeft en er overheen is, dat ze de littekens achter zich laat. Of misschien had ze geen schone vesten meer, het kan allemaal.