pi_110998300
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo iedereen,

Na enkele jaren werken (+een vroegtijdig beëindigde opleiding) na mijn havo, wil ik nu graag weer gaan leren.

Ik werk graag met mensen, en wil het liefst de zorg in. Daarbij moet ik wel zeggen dat het fysieke deel van de zorg (dus daadwerkelijk mensen wassen ed) me niet aanspreekt. Ik wil dit best eens moeten doen, maar zeker niet dagelijks (en voor de rest van mijn leven).

Een opleiding die me erg aanspreekt is de BBL opleiding Maatschappelijke zorg: Specifieke doelgroepen. Ik ben nu opzoek naar mensen die deze opleiding volgen of hebben gevolgd, omdat ik graag wat ervaringen van mensen hoor. Ervaringen zijn toch weer anders dan de mooie verkooppraatjes op een open dag ;) Meningen van mensen die nog in het 1e (algemene jaar maatschappelijke zorg) zitten vind ik ook interessant om te lezen, dus die zijn ook welkom!

Ik ben benieuwd wie er wat zinnigs te vertellen heeft..... barst los.....
pi_110998617
SAW MZ?
Jeugdzorg misschien iets voor jou?Een jongerencoach.
Diplomatie, behendige sluwheid in de omgang.⌘Q
pi_111005733
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef schommelstoel het volgende:
SAW MZ?
Jeugdzorg misschien iets voor jou?Een jongerencoach.
SAW MZ? wats da?

de kant van jeugdzorg ed kun je inderdaad wel uit met de opleiding die ik noemde dus dat is zeker iets wat me zou (kunnen) liggen, mijn interesse ligt nu meer richting de ouderenzorg (maar dan dus meer activiteitenbegleiding enzo) maar de opleiding is op allemaal verschillende groepen gericht dus kan er ook mee richting jongeren of wat dan ook...
pi_111028037
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:47 schreef Sjaam het volgende:

[..]

SAW MZ? wats da?

de kant van jeugdzorg ed kun je inderdaad wel uit met de opleiding die ik noemde dus dat is zeker iets wat me zou (kunnen) liggen, mijn interesse ligt nu meer richting de ouderenzorg (maar dan dus meer activiteitenbegleiding enzo) maar de opleiding is op allemaal verschillende groepen gericht dus kan er ook mee richting jongeren of wat dan ook...
Sociaal Agogisch Werk - Maatschappelijke Zorg
Diplomatie, behendige sluwheid in de omgang.⌘Q
pi_111043673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sociaal Agogisch Werk - Maatschappelijke Zorg
Dankje, ik ga even googlen....
pi_111163463
Niemand ervaringen met deze opleiding / soort gelijk werk?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')