abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:33:01 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111301595
Ik ga eens goed nadenken wat nu de beste stap is...

Die Cube U30GT is wel aardig, maar vrij prijzig (alles over 200,- euro zonder toeslagen is het me niet waard, koop ik liever voor een meerprijs een Asus Transformer) en denk dat ik 7" wil proberen. Ainol faalt alleen aan alle kanten om aan alle verwachtingen te voldoen en die Ramos staat me niet aan, dus waarom bespaar ik me dat niet en ga ik dan niet gewoon voor die Hyundai IPS 7" die van alle gemakken is voorzien? Die is eigenlijk best fijn en cheap.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:37:22 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111301871
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga eens goed nadenken wat nu de beste stap is...

Die Cube U30GT is wel aardig, maar vrij prijzig (alles over 200,- euro zonder toeslagen is het me niet waard, koop ik liever voor een meerprijs een Asus Transformer) en denk dat ik 7" wil proberen. Ainol faalt alleen aan alle kanten om aan alle verwachtingen te voldoen en die Ramos staat me niet aan, dus waarom bespaar ik me dat niet en ga ik dan niet gewoon voor die Hyundai IPS 7" die van alle gemakken is voorzien? Die is eigenlijk best fijn en cheap.
Omdat de dualcore tegen de deur loopt te bonzen en alleen nog even vrij moet worden gelaten :P?

Het ziet er overigens naar uit dat de 3066 tablets duurder zijn dan de AMlogic versies :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:38:51 #228
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_111301949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga eens goed nadenken wat nu de beste stap is...

Die Cube U30GT is wel aardig, maar vrij prijzig (alles over 200,- euro zonder toeslagen is het me niet waard, koop ik liever voor een meerprijs een Asus Transformer) en denk dat ik 7" wil proberen. Ainol faalt alleen aan alle kanten om aan alle verwachtingen te voldoen en die Ramos staat me niet aan, dus waarom bespaar ik me dat niet en ga ik dan niet gewoon voor die Hyundai IPS 7" die van alle gemakken is voorzien? Die is eigenlijk best fijn en cheap.
Of de Nexus tablet ;)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:41:57 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111302103
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Of de Nexus tablet ;)
Die nog niet officieel is :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:47:10 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111302387
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die nog niet officieel is :(
Psies, heb je ook weinig aan. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Omdat de dualcore tegen de deur loopt te bonzen en alleen nog even vrij moet worden gelaten :P?

Het ziet er overigens naar uit dat de 3066 tablets duurder zijn dan de AMlogic versies :)
Ja, maar, hoeveel sneller heb je nodig om te surfen en wat max 720p video (download zo goed als nooit 1080p materiaal) af te spelen? Ik ben nou ook niet echt into games of iets en zo'n A7HD heb je voor 148,- usd (fingercrossed voor douane) in huis. Ik weet niet wat Ainol zich in de hoofd gaat halen qua prijzen en shizzle. En dan de fabricatie en het uitleveren van ze... Maar goed. Zoals die chick uit de Coebergh reclame 'ja, ik wacht wel hoor, ik wacht al heel m'n leven'. _O- Mocht Ainol niks worden, dan wat anders of dropt zo'n Hyundai nog meer in prijs.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111302642
Shiz: als ik Robert's verhalen zo lees koopt en verkoopt hij de tablets met de vleet.
Jij ziet die Hyundai zitten? Koop 'm en have fun voor niet veel geld.

Jij hebt dan een prima tablet waar je een hele tijd mee kunt doen. Je hebt zelf aangegeven dat hij jouw taken prima aan moet kunnen.
In de tussentijd gaan de dualcores verkocht worden en in Q3 van dit jaar komen de eerste Quadcores. Ofwel doe een jaar of wat met die Hyundai en verkoop 'm (Robert heeft ze zelfs met winst kunnen verkopen?) :? en koop dan een 7" / 10.1" met Quadcore.

Tenminste dat is wat ik zou doen.

Persoonlijk? Ik koop geen tablet nog. Genoeg geld uitgegeven de laatste tijd, en als de dualcore nu verkocht gaan worden en de quadcore's eraan komen wacht ik liever nog even. Heb hopelijk binnen een maand al een halve tablet namelijk...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:17:40 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111304207
quote:
0s.gif O[/quote]
[quote]p dinsdag 8 mei 2012 19:51 schreef Iemand91 het volgende:

Shiz: als ik Robert's verhalen zo lees koopt en verkoopt hij de tablets met de vleet.
gemiddeld 1 per 3 maand :P?
quote:
Jij ziet die Hyundai zitten? Koop 'm en have fun voor niet veel geld.

Jij hebt dan een prima tablet waar je een hele tijd mee kunt doen. Je hebt zelf aangegeven dat hij jouw taken prima aan moet kunnen.
In de tussentijd gaan de dualcores verkocht worden en in Q3 van dit jaar komen de eerste Quadcores. Ofwel doe een jaar of wat met die Hyundai en verkoop 'm (Robert heeft ze zelfs met winst kunnen verkopen?)
Ook dat valt wel mee, die hier op FOK! niet in ieder geval (na douane etc).
quote:
:? en koop dan een 7" / 10.1" met Quadcore.

Tenminste dat is wat ik zou doen.

Persoonlijk? Ik koop geen tablet nog. Genoeg geld uitgegeven de laatste tijd, en als de dualcore nu verkocht gaan worden en de quadcore's eraan komen wacht ik liever nog even. Heb hopelijk binnen een maand al een halve tablet namelijk...
Verder heb je aan de ene kant wel gelijk, volgende maand komen vast de eerste Qcore geruchten al :P en dan zijn de dualcores al weer ''oud'' zo kan je blijven wachten...

De Hyundai ziet er zeker vet uit en ik heb ook lang getwijfeld, maar ik wou toch graag nog iets meer preformance :) (Allwinner is soms toch nog niet helemaal vloeiend).

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Psies, heb je ook weinig aan. :P

[..]

Ja, maar, hoeveel sneller heb je nodig om te surfen en wat max 720p video (download zo goed als nooit 1080p materiaal) af te spelen? Ik ben nou ook niet echt into games of iets en zo'n A7HD heb je voor 148,- usd (fingercrossed voor douane) in huis. Ik weet niet wat Ainol zich in de hoofd gaat halen qua prijzen en shizzle. En dan de fabricatie en het uitleveren van ze... Maar goed. Zoals die chick uit de Coebergh reclame 'ja, ik wacht wel hoor, ik wacht al heel m'n leven'. _O- Mocht Ainol niks worden, dan wat anders of dropt zo'n Hyundai nog meer in prijs.
Gewoon doen dan, kopen (via DHL? lekeker snel :P) en dan als de dualcores/quadcores uit zijn verkopen mochten ze veel beter zijn/lijken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:31:48 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111304958
Ja, maar DHL brengt toch voor 99% kosten met zich mee?

Wilde gewoon gratis bij PW met 5% korting doen eigenlijk. :@

En anders inderdaad maar een kwartaal gebruiken, die doorverkopen en dan of voor een betere 7" gaan, of voor een 10.1", óf omdat het misschien niet bevalt en ik eigenlijk toch weer de mogelijkheid wil hebben de tablet onder een hoek te kunnen zetten weer een westerse tablet met een kick-/legstand of een dock-keyboard/mogelijkheid voor origami protector.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:43:31 #234
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111305688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar DHL brengt toch voor 99% kosten met zich mee?

Wilde gewoon gratis bij PW met 5% korting doen eigenlijk. :@

En anders inderdaad maar een kwartaal gebruiken, die doorverkopen en dan of voor een betere 7" gaan, of voor een 10.1", óf omdat het misschien niet bevalt en ik eigenlijk toch weer de mogelijkheid wil hebben de tablet onder een hoek te kunnen zetten weer een westerse tablet met een kick-/legstand of een dock-keyboard/mogelijkheid voor origami protector.
Panawill kan ook :P, ben dan wel fan van aliexpress (kan ook via CP of w.e).
En dan inderdaad naar een paar maand eens kijken hoe het bevalt en dan evt weer een Archos kopen (want die heeft alleen leg stands :P?)
http://www.aliexpress.com(...)=100005062,200002364
Daarnaast ook nog eens ongeveer even duur :)

http://www.aliexpress.com(...)B-8GB-Allwinner.html

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 08-05-2012 21:04:20 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:24:18 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111308157
Ja, zag deze ook: http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html . Alleen heb ik die Grace team wel vaker voorbij zien komen, doen ook wat langer en succesvoller mee aan de ratings te zien.

Voor $10,- meer via DHL is eigenlijk een no-brainer natuurlijk.
Maar doen dan. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:27:29 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111308346
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:24 schreef shiznuts het volgende:
Ja, zag deze ook: http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html . Alleen heb ik die Grace team wel vaker voorbij zien komen, doen ook wat langer en succesvoller mee aan de ratings te zien.

Voor $10,- meer via DHL is eigenlijk een no-brainer natuurlijk.
Maar doen dan. :P
Duimen dan maar :), met een beetje geluk dinsdag/woensdag binnen :)
Wellicht kan je nog een dollar of 2 korting regelen als je mijn naam noemt (R. wich) :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111311699
Voor mij voorlopig geen B&N tablet,met hun achterlijk kontlik naar M$. :(
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:36:08 #238
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_111312504
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor mij voorlopig geen B&N tablet,met hun achterlijk kontlik naar M$. :(
Waarom? Onderbouw het eens aub.
pi_111314959
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga eens goed nadenken wat nu de beste stap is...

Die Cube U30GT is wel aardig, maar vrij prijzig
Die is toch ook nog nauwelijks verkrijgbaar nu? Gaat het daarna niet snel dalen mss? Of werkt dat zo niet? (Ik volg het nog niet zo lang.)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:44:22 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111316042
$269,- op z'n goedkoopst, richting en over de $300,- zul je 'em ook tegenkomen en wordt op z'n vroegst over een week verwacht, reëel gezien pas begin juni zelfs. Verwacht niet dat 'ie heel veel goedkoper gaat worden. Zo kon je in februari ook een Ainol Novo7 Aurora bestellen voor $165... en vandaag de dag... is 'ie dat nog steeds.

Ik had die Aurora voorbesteld, toen kwamen er productieproblemen, de boel werd niet goed gecommuniceerd, alles werd vertraagd en telkens weer een week verschoven en ik was er toen wel klaar mee. Ik wilde toen wachten tot alles duidelijk was... inmiddels hebben ze er i.p.v. een Hitachi een LG scherm inzitten, maar ik heb nog altijd het idee dat het niet lekker loopt daar. Volgens mij willen ze dat fiasco ook zelf achter zich laten, maar beginnen van voor af aan weer met diezelfde ellende. Not a smart move.

Nu kwam laatst opeens die Hyundai min of meer uit het niets zetten en daar heb ik op de een of andere manier wel een klik mee. Heeft alles wat je wilt in een tab, HDMI out, 7" IPS scherm met 1024x600 resolutie, stereo speakers, matte finishing die geen fingerprintmagnet is, slank... een leuke package en er lijkt zowaar over nagedacht te zijn. Erg aantrekkelijk ook aangezien 'ie bij Pandawill met korting en free generic shipping in totaal 148.19 USD moet kosten, of dus bij Aliexpress voor zo'n $10 extra met het rappe DHL shipping. Leuk genoeg om het te proberen. 't Is maar de vraag of de next gen Ainol en consorten net zo aantrekkelijk worden en wanneer ze beschikbaar zijn.

Enige wat ik mis, maar dat is bij al die tabs, een goede accu(duur) en iets waardoor 'ie onder een hoek blijft staan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:38:20 #241
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111323854
Dan koop je toch een paar van die dingen uit onderstaande link voor een paar dollar.

http://www.ebay.com/itm/M(...)-P1000-/250851771545

of een paar plastic crystal holders van dealextreme.

http://dx.com/plastic-cry(...)p4-transparent-49815

En wat die prijsverlagingen betreft, inderdaad dat valt tegen, mijn rena 3 dual core cortex a9 van vorig jaar augustus kost nog even veel als toen, evenals mijn singlecore amlogic 8726 m3 ramos w7hd.
De laatste is een simpel fijn apparaat die imo het fijnst draait op android 2.3 ipv 4.0 waarmee hij geleverd wordt.

Ook ik heb daarom ook een ramos w17 pro onderweg met dhl.

[ Bericht 27% gewijzigd door Janesh op 09-05-2012 09:47:54 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111328314
Yay, tablet is door de douane in Nederland.

Weet iemand of dit betekent dat ik ook niet hoef bij te betalen?

quote:
woensdag, Mei 09, 2012 Locatie Tijd Colli
9 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:50
1 Colli

8 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:30
1 Colli

7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:22
1 Colli
Geen referral hier.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:23:14 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111329280
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, tablet is door de douane in Nederland.

Weet iemand of dit betekent dat ik ook niet hoef bij te betalen?

[..]

Dat krijg je bij elk pakketje, al dan niet wel of niet betalen. Met wat geluk gaat hij nog met de middag route mee :). De eerste 2x belde DHL dat ik x bedrag gepast moest betalen, daarna niet meer ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111329695
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat krijg je bij elk pakketje, al dan niet wel of niet betalen. Met wat geluk gaat hij nog met de middag route mee :). De eerste 2x belde DHL dat ik x bedrag gepast moest betalen, daarna niet meer ;)
Ik heb van m'n eerste pakketje van begin april al het geld klaarliggen :P.

Ze mogen trouwens wel opschieten met die Ainol ELF, anders moet ik een claim openen op Aliexpress.
Geen referral hier.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:41:45 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111329936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik heb van m'n eerste pakketje van begin april al het geld klaarliggen :P.

Ze mogen trouwens wel opschieten met die Ainol ELF, anders moet ik een claim openen op Aliexpress.
Waar had je die gekocht? bij de zelfde of een andere shop?

Die van mij is ook zojuist te traceren (zending voorgemeld), met wat geluk vanmiddag/avond daar nog opgehaald en vrijdag in Nederland :D (zaterdag bezorgd?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111330565
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar had je die gekocht? bij de zelfde of een andere shop?

Die van mij is ook zojuist te traceren (zending voorgemeld), met wat geluk vanmiddag/avond daar nog opgehaald en vrijdag in Nederland :D (zaterdag bezorgd?)
Die was bij een andere shop gekocht. Nog 5 dagen voordat het bedrag automatisch wordt uitgekeerd aan de verkoper, maar dat ga ik natuurlijk niet toelaten als ik nog niets heb.


Bij mij is hij nu al onderweg volgens mij: Zending bij koerier voor aflevering

Lekker snel :D.

[ Bericht 9% gewijzigd door Phaelanx_NL op 09-05-2012 13:09:05 ]
Geen referral hier.
pi_111330965
Nice, kunnen we een korte review en wat foto's verwachten? :P
pi_111331077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Fritessaus het volgende:
Nice, kunnen we een korte review en wat foto's verwachten? :P
Ik ben tot 6 uur onderweg, maar zal vanavond zeker even een korte review plaatsen.

Hoop wel dat er nog iemand thuis is om hem aan te nemen :').
Geen referral hier.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:57:00 #249
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111333053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik ben tot 6 uur onderweg, maar zal vanavond zeker even een korte review plaatsen.

Hoop wel dat er nog iemand thuis is om hem aan te nemen :').
ben beniewd :)

mijn 65 euro tabletje is ook verzonden :) zal dr nog wel minimaal 2 weken op moeten wachten :)
pi_111334004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef RobertNL het volgende:
Dat doet me hier aan denken:
_O-

De beste man is hem vanochtend alsnog komen bezorgen, eerste indruk is goed! Tablet lijkt een stevige bouwkwaliteit te hebben, is lekker vlot en het IPS scherm ziet er prima uit ^O^
Enige minpunten tot nu toe zijn de langzame lader en de wat mindere wifi-antenne (iets dat veel voorkomt bij chinatabs ;( )

Edit: Eerste spontane vastloper/automatische reboot gehad. Lijkt een probleem te zijn met de software(?), voor de rest werkt de tablet prima. Is precies hetzelfde wat er in dit filmpje gebeurt (3:20):

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')