He bah arme Koda weer ziek en zielig... Gelukkig dat het beter lijkt te gaan! Hij ziet er op de foto hierboven in ieder geval tevreden uit vind ik

En wat cool oh-oh, wat voor vogel is het? Een kauwtje of iets anders? En wil je hem houden of ga je hem uiteindelijk vrij laten?
Hier is het ook warm warm warm... Nori ligt ook voornamelijk op koele plekjes; in de keuken of de gang op de plavuizen bijvoorbeeld. Haar eetlust lijdt er echter totaal niet onder

Rani en Puck eten wel wat minder en zijn nog rustiger dan Noortje, die zullen het ook nog wel warmer hebben omdat ze nog niet getrimd zijn. Gelukkig komt daar snel verandering in, volgende week woensdag is Puck aan de beurt en vrijdag wordt Rani geplukt. Twee fotootjes van daarnet in de hitte:
Rani en Puck liggen vanuit de deuropening in de schaduw te kijken of ik per ongeluk iets interessants doe bij de kuikentjes in de voortuin:

Nori was wat minder slim, die ging gewoon midden in de zon liggen want daar kon ze me het beste in de gaten houden:

Vanavond al weer de één na laatste bijeenkomst van de puppycursus, hopelijk heeft ze dan niet zoveel last van de warmte
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Op de Beestenboerderij, Deel II!