quote:
Op donderdag 3 mei 2012 12:33 schreef buzz1291 het volgende:Zeg, jullie zijn toch niet allemaal wijven die van de eerste de beste lompe opmerking in de stress schieten? het lijkt er anders wel een beetje op.
Common sense heet dat. En het feit dat je had kúnnen weten dat Freddeh niet zn topjaar heeft gehad, carriere technisch gezien. Tegen mij kun je zo'n grap gerust maken, en je krijgt er 1 terug, en dan is het weer koek&ei. Je zag aan zijn reactie ook wel dat ie duidelijk het verkeerde keelgat in ging.
quote:
Zullen we het nu weer over fietsen in de ruimste zin des woords hebben?
Neen.
We lullen allemaal graag over alles wat ons nog meer bezighoudt dan fietsen (behalve Patroon, die kan alleen maar over fietsen praten) en als we dat niet meer zouden doen, werd het hier maar een vies saai serieus topic. Nooit meer ouwehoeren over lekkere fietschicks, soigneren, Tommekes tijdritjes van 7 km waarvoor je eerst 3 uur in de auto moet zitten, blowen in een tipi, BBQ-en bij Oksel, de Hel van Vreeswijk, Pritt zn heuvelsprintjes en linkeballerij, of hoe geil het voelt om met je gladgeschoren poten in een spijkerbroek te gaan. Is dat wat je wil, serieus over fietsen praten? GAT-VER-DAM-ME!
Ik zal maar niet melden dat ik nog steeds last heb van die rechterknie en daardoor al 2 weken lang minder fiets dan ik zou willen, want dan krijg ik daar ook weer een sneer over.
Ik rij trouwens ook vaak op de lekdijk, dus ik zal je nog steeds wel groeten hoor, ik weet alleen niet hoe je gesoigneerd bent en op wat voor fiets je rijdt
Mijn foto's op Flickr!Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_GielusNamens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-