donderdag 3 mei 2012 @ 12:29:50 #76
145492 CyclingGirl
A girl on a racebike
pi_111079894
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Dit inderdaad, die opmerking sloeg totaal nergens op. Daarbij sloot Freddeh zijn bericht af met ".. dus binnekort heb ik weer conditie" waar je uit kan opmaken dat hij dus van plan is weer te gaan fietsen naar het werk. Ik wil nu niet de internetheld gaan uithangen, maar een beetje respect naar elkaar lijkt me toch niet te veel gevraagd dacht ik ;)
Dit dus
Cycling is like a church - many attend, but few understand.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:32:01 #77
145492 CyclingGirl
A girl on a racebike
pi_111079975
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 04:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Daar sta ik ook niet om bekend. Maar op een fietsforum is het toch compleet irrelevant wat iemands job is of welke functie wisseling er nu weer heeft plaatsgevonden. Kaas plempt hier ook geen berichten over zijn verbouwing waardoor hij wellicht wat minder fietst dan gewild, om maar eens wat te noemen. En ik zit ook niet te zeiken over het feit dat mijn fietsconditie hard aan het teruglopen is na inmiddels drieeneenhalve week overwegend luieren in ZO Azie. Of dat ik weer eens 2 fiets weekenden moet overslaan omdat ik zakelijke beslommeringen in Amerika heb en na 9 dagen weer eens als een zombie met een jetlag op Schiphol sta.

Maar ja, wellicht dat velen hier nog nerveus worden van de jaarlijkse appraisals. Die tijd heb ik gehad, en met soms een lompe opmerking, (weet ik zelf ook wel hoor....) heb je meer aandacht dan nietszeggende bevestigende on liners.

Blik, ik zal wel eens zwaaien als ik je weer eens op de Lekdijk tegenkom. Hoi!
Ik vind dat je daar best over mag posten, het is toch gerelateerd aan het fietsen? Of mag je de wintertraining in de gym dan ook niet meer bespreken omdat je dan in de gym zit ipv op je racefiets.
Man waar maak je jezelf druk om!!
Cycling is like a church - many attend, but few understand.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:33:02 #78
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_111080013
Zeg, jullie zijn toch niet allemaal wijven die van de eerste de beste lompe opmerking in de stress schieten? het lijkt er anders wel een beetje op.

Zullen we het nu weer over fietsen in de ruimste zin des woords hebben?
2013: FRA-MCT-SIN-KUL-PNH-BKK-HKG-ORD-EWR-BUD-OTP-LIN-IST-LHR _ _ _ _ _ _ _ _ _ _?
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:29:34 #79
62913 Blik
The one and Only!
pi_111082043
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 04:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Blik, ik zal wel eens zwaaien als ik je weer eens op de Lekdijk tegenkom. Hoi!
ik rij nooit over de Lekdijk
pi_111083534
Ik heb maar even een twitteradres aangemaakt, om als ik onderweg een gratis Wifi tegen kom (ook bekend als McDonalds lol) wat sfeerbeelden te tweeten.
https://twitter.com/#!/Traveling_cycli
Volgen staat vrij :+
ESF fan. Vader van een baletdanser. Recreatief wielrenner(ongeschoren), enthousiast vakantiefietser. ABBA en Slayer op dezelfde dag, waarom niet? Dropkick Murphy's. Dichter en Bluesmens.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:04:33 #81
139816 Tommeke
d'r op en d'r over
pi_111083563
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:28 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Is Buzz een vrouw dan?
Ik was sarcastisch ;)

Een beetje gallen mag altijd wel wmb.
pi_111083733
Ach vrouwen doen altijd zo bezitterig over dat menstrueren...
ESF fan. Vader van een baletdanser. Recreatief wielrenner(ongeschoren), enthousiast vakantiefietser. ABBA en Slayer op dezelfde dag, waarom niet? Dropkick Murphy's. Dichter en Bluesmens.
pi_111083899
Interesant stuk in Bicycle Quarterly: http://janheine.wordpress(...)real-world-bicycles/
pi_111084390
Jasje dicht en vooral de juiste maat kopen, dus!
pi_111087075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef the_critic het volgende:
hebben jullie de nieuwe tenues voor de Spelen al gezien?? Net als bij de voetbal, meer zwart dan oranje.. Toch jammer.. deze trent..
Van speciale stof, die meer beschermend zou moeten zijn bij valpartijen.

[ afbeelding ]
dynema, lol daar word vliegerlijn van gemaakt ,
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_111090435
Ook de scheenbeschermers voor schaatsers worden van dyneema gemaakt. Snijvaste stof.
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:15:50 #87
130803 Gripper
Get a grip
pi_111092283
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:33 schreef buzz1291 het volgende:
Zeg, jullie zijn toch niet allemaal wijven die van de eerste de beste lompe opmerking in de stress schieten? het lijkt er anders wel een beetje op.
Common sense heet dat. En het feit dat je had kúnnen weten dat Freddeh niet zn topjaar heeft gehad, carriere technisch gezien. Tegen mij kun je zo'n grap gerust maken, en je krijgt er 1 terug, en dan is het weer koek&ei. Je zag aan zijn reactie ook wel dat ie duidelijk het verkeerde keelgat in ging.

quote:
Zullen we het nu weer over fietsen in de ruimste zin des woords hebben?
Neen.
We lullen allemaal graag over alles wat ons nog meer bezighoudt dan fietsen (behalve Patroon, die kan alleen maar over fietsen praten) en als we dat niet meer zouden doen, werd het hier maar een vies saai serieus topic. Nooit meer ouwehoeren over lekkere fietschicks, soigneren, Tommekes tijdritjes van 7 km waarvoor je eerst 3 uur in de auto moet zitten, blowen in een tipi, BBQ-en bij Oksel, de Hel van Vreeswijk, Pritt zn heuvelsprintjes en linkeballerij, of hoe geil het voelt om met je gladgeschoren poten in een spijkerbroek te gaan. Is dat wat je wil, serieus over fietsen praten? GAT-VER-DAM-ME! :r

Ik zal maar niet melden dat ik nog steeds last heb van die rechterknie en daardoor al 2 weken lang minder fiets dan ik zou willen, want dan krijg ik daar ook weer een sneer over.
Ik rij trouwens ook vaak op de lekdijk, dus ik zal je nog steeds wel groeten hoor, ik weet alleen niet hoe je gesoigneerd bent en op wat voor fiets je rijdt :)
Mijn foto's op Flickr!
Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 17:26:31 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_111092702
Nog wat naweeën van de 300 Grip?
Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik groot ben ga ik met Kanovinnie trouwen.
pi_111093160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:15 schreef Gripper het volgende:

[..]

Common sense heet dat. En het feit dat je had kúnnen weten dat Freddeh niet zn topjaar heeft gehad, carriere technisch gezien. Tegen mij kun je zo'n grap gerust maken, en je krijgt er 1 terug, en dan is het weer koek&ei. Je zag aan zijn reactie ook wel dat ie duidelijk het verkeerde keelgat in ging.

[..]

Neen.
We lullen allemaal graag over alles wat ons nog meer bezighoudt dan fietsen (behalve Patroon, die kan alleen maar over fietsen praten) en als we dat niet meer zouden doen, werd het hier maar een vies saai serieus topic. Nooit meer ouwehoeren over lekkere fietschicks, soigneren, Tommekes tijdritjes van 7 km waarvoor je eerst 3 uur in de auto moet zitten, blowen in een tipi, BBQ-en bij Oksel, de Hel van Vreeswijk, Pritt zn heuvelsprintjes en linkeballerij, of hoe geil het voelt om met je gladgeschoren poten in een spijkerbroek te gaan. Is dat wat je wil, serieus over fietsen praten? GAT-VER-DAM-ME! :r

Ik zal maar niet melden dat ik nog steeds last heb van die rechterknie en daardoor al 2 weken lang minder fiets dan ik zou willen, want dan krijg ik daar ook weer een sneer over.
Ik rij trouwens ook vaak op de lekdijk, dus ik zal je nog steeds wel groeten hoor, ik weet alleen niet hoe je gesoigneerd bent en op wat voor fiets je rijdt :)
_O_
Dhr. Pr. P.A. Troon
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:00:00 #90
195834 kaasplankje
Nu met maar 6% vet!
pi_111094126
Balen van je knietje Grippert.
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:06:01 #91
195834 kaasplankje
Nu met maar 6% vet!
pi_111094320
Vandaag mijn nieuwe Crudz spatbordenset gemonteerd. Het wel een beetje priegelen. Ze zitten op het kortste frame wat ik heb en ze lopen niet aan. Over een maand weet ik meer.
pi_111094515
Ai, als het niet over gaat is het misschien eens tijd de knie na te laten kijken bij de fysio ofzo.

Ik heb zaterdag en zondag 2 lange tochten voor de boeg. Balen van het weer.
Dosis sola venenum facit
3046km gefietst 566km hardgelopen
"Die Einen hör' ich sagen Ich sei der alte nicht mehr. Und wieder Andere sich beklagen Dass ich noch der alte wär'"
pi_111097505
Na 3.5 jaar mn eerste echte valpartij gehad. Bij het insturen en oprijden van een bruggetje onderuit gegleden. Stuur scheef en shifter wat ontzet (en gekrast... :( ) en vooral mn pols voelt niet best aan.

Geen Boretti dus voor mij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:27:03 #94
195834 kaasplankje
Nu met maar 6% vet!
pi_111097589
Ik ga toch zeker wel 1x per jaar hard op mijn kokosnoot.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 19:27:39 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_111097626
Ben alleen 1 keer hard op mijn mtb op mijn snavel gegaan, nog nooit met de racefiets.

Beterschap marco!
pi_111101379
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef the_critic het volgende:
ben echt al meermaals in Barcelona geweest op vakantie/stedentrip. Ben echt jalours dat je daar gewoon woont en fietst! super gaaf man :)
Ik woon er inmiddels 5 jaar, en ik begin steeds meer dingen te doen! (nu ik ook meer en meer mensen leer kennen. eerst met de fotografie en nu met het fietsen)
Elke mooie dag is voelt, ook al moet ik werken, als vakantie!
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 20:36:02 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_111101494
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef firewirecable het volgende:

[..]

Ik woon er inmiddels 5 jaar, en ik begin steeds meer dingen te doen! (nu ik ook meer en meer mensen leer kennen. eerst met de fotografie en nu met het fietsen)
Ik moet zeggen dat ik een fan van je gebouwfoto's ben
pi_111104412
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef firewirecable het volgende:

[..]

Ontzettend mooie foto's op je flickr account.
Welk werk doe je, dat je al 5jr in Barcelona mag wonen..?!
Wanneer doen we een fok meet in Barcelona?? haha ;)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_111105324
of is dit alweer teveel, niet wielrennen gerelateerd?! dan bij voorbaat al mijn excuus ;):P
everyone's a critic...
even you ! !
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 21:47:12 #100
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_111105607
Een flickraccount past mooi bij het homofiele imago van wielrenners. Dus wmb is het gerelateerd genoeg.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')