Hoi fietsvriendjes! Dit is op een duits toetsenbord, dus als er een letter berkeerd gaat, dan yat hij op de verkeerde plek...
Zaterdag in Wenen aangekomen. <Wilde langs de donau richting <Bratislava, maar dat fietspad hield op na een paar kilometer...dus met de kaart naar Podersdorf aan See gefietst. Plek die beroemd is om het windsurfen. Dus ik had de laatste drie uur keiharde wind tegen, langs drukke wegen yonder fietspad yodat je net niet aan flarden gereden wordt telkens. Toppie.Kwam bijna kotsend van uitputting op de camping aan...blijkt het de slotdag van een surftoernooi te yijn. Dus de hele camping vol met 18-jarigen die de hele nacht door zopen en feesten. OMFG als je niet in een feststemming bent. Me helemaal volgegooid in een pizeria, ondanks de herrie goed geslapen, was volkomen uitgeput.
Volgende dag terug ri9chting Wenen gefietst, loopt dus een heel mooi fietspad langs het meer. Alleen yzijn oostenijkers niet yo goed met bordjes dus zaterdag was het niet te vinden
Naar Wenen, camping op, de stad in. Schitterende plek. Frivool, sexie, Parijs maar dan met leuke mesnen yeg maar. Gisteren dagje door musea en paleiyen gebanjerd, Impressionisten, en dergelijken, was in hemel., vandaag verder. Knieen doen het nog verbazend goed, maar ik trap ook een veryet dat mn grootmoeder licht had gevonden. Dat helpt. Kraak in mn trapas, naaf ofyo? maar geen speling als ik het met de hand nakijk, en alleen met bagage. Moet maar verder, en hopen dat ik in de buurt ben van een fietsenmaker als het echt stuk gaat.
Kusjes, C_F
ESF fan. Vader van een baletdanser. Recreatief wielrenner(ongeschoren), enthousiast vakantiefietser. ABBA en Slayer op dezelfde dag, waarom niet? Dropkick Murphy's. Dichter en Bluesmens.